Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd. Wat een lange levertijd. Ik denk, dat het in de praktijk wel mee zal vallen. Mij werd ook een levertijd van rond de vier maanden voorspeld. Ik heb de auto 30 april besteld en reed op 9 juli de showroom uit.

Geplaatst

Proficiat Jaap met de aanschaf van de Kia EV2. Nu nog "even" wachten. Ik moet ook 4 maanden wachten. Ik krijg hem 15 september. 6 mei besteld.

• 3 weken later...
Geplaatst

gefeliciteerd Jaap. Ik hoop niet dat ze je dan met een 'afdankertje' afschepen😉.  Blijft rare handel, die autohandel.  Wat ik wel weet van veel merken dat een levertijd van 6 maanden geen uitzondering is. Grootste probleem is de beschikbaarheid van chips. Levertijden hiervan loopt in de gehele industrie de spuigaten uit helaas. 

Geplaatst

Beste Jaap, 

Gefeliciteerd met je aankoop.

Op 1 juli jl. ben ik overgestapt van een Kia Stonic DynamicPlusLine naar een Kia EV2 Air 5 zits.

De auto bevalt mij heel goed. Net als jij heb ik gewoon de basiskleur wit genomen. Om €900 extra uit te geven voor een andere kleur vond ik van de zotte.

De extra opties die ik in mijn Kia Stonic had zijn bij de Air al standaard uitgevoerd. Sterker nog: er zitten nog meer opties op.

Het geruisloos rijden het niet hoeven schakelen is ook een belevenis op zich.

Had in het begin last van "laadstress" maar daar is na 10 weken niets meer van over.

Ik laat gewoon via een standaard stopcontact met 1 fase de auto op. Duurt lang maar voordeel is dat ik voor €0,25 per Kwh laad ipv het dubbel bij een laadpaal. Over het snelladen maar te zwijgen.

Kortom: Je zult veel plezier aan de EV2 beleven.

Veilige kilometers toegewenst.🚗 👍

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...