Wilte Geplaatst gisteren om 10:54 Geplaatst gisteren om 10:54 ik werd gewaarschuwd voor een te lage bandenspanning van mijn rechtervoorband (2,1 bar). Nadat ik alle banden op een spanning van 2,5 heb gebracht blijft het lampje branden (te lage spanning van 2,3 bar). Weet iemand wat je dan moet doen? (bijvoorbeeld een reset?). Alvast dank voor een reactie. Quote
HenkM Geplaatst gisteren om 13:22 Geplaatst gisteren om 13:22 Na enkele km's rijden zou het lampje vanzelf uit moeten gaan als de bandenspanning weer OK is. Quote
ehombie Geplaatst 7 uur geleden Geplaatst 7 uur geleden Alle banden adequaat oppompen en die banden initiëren lijkt me het beste. Vandaar uit verder kijken. Ga even ervan uit dat je geen tpms sensors hebt. Quote
Jan D Geplaatst 4 uur geleden Geplaatst 4 uur geleden Ik zou de banden oppompen tot de TMPS-sensoren minimaal 2,5 bar aangeven. Als het goed is gaat de melding dan na even rijden vanzelf weg. Volgens mij is de ondergrens voor verdwijnen van de melding 2,4 bar en verschijnt de melding daarna pas weer onder de 2,1 bar. Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 uur geleden Geplaatst 2 uur geleden Ga even ervan uit dat je geen tpms sensors hebt.Als de auto een bandenspanning weergeeft lijkt mij dat die er wel zijn. Een passief systeem kan alleen aangeven dan een band lagere spanning heeft dan de andere obv afwijkende omloopsnelheid, maar kan geen druk bepalen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.