Ga naar inhoud

Ramen sluiten met afstandsbediening

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Gisteren opgemerkt dat niet alle ramen sluiten bij gebruik van de afstandsbediening.

Normaal gebruik is die optie nooit, maar was gisteren vergeten de ramen achter te sluiten na uitstappen en afsluiten van de auto.

Afstandbediening gepakt en van afstand de “sluitknop” ingedrukt gehouden en… er gebeurde niets…

Weer ingestapt en alle ruiten geopend, voor en achter. Auto weer afgesloten en daarna actie herhaald met “sluitknop” ingedrukt houden.

Wat blijkt.., enkel de voor ramen gaan dan dicht.., de achterste ramen blijven gewoon open staan.

Dat je het panoramadak niet kunt sluiten wist ik (waarom niet trouwens?).

Ontwerp foutjes of is er iets mis? Mijn Ford Focus sluit wél alle ramen bij dezelfde actie..

Iemand dit ook opgevallen?

Gr,

Rob

aangepast door RobS
Geplaatst

Staat de achterruitbediening toevallig uit?

Toevallig heb ik dit afgelopen eeek een module ingebouwd in mijn Picanto om dit te doen. En in de documentatie van deze semi-universele set ben ik tegengekomen dat bij sommige auto's de achterramen niet sluiten wanneer de bediening op de achterdeuren is uitgeschakeld op de bestuurdersportier.

Bij mijn Picanto is het gelukkig geen probleem, maar die is anders aangestuurd dan jouw auto natuurlijk, alleen al omdat de mijne het niet af-fabriek heeft.

Kan echter nooit kwaad dit te testen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...