Ga naar inhoud

Je KIA betalen


Roderik

Aanbevolen Berichten

Dit is eigenlijk de manier waarop wij allemaal werken. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Als klanten terug komen met wat vragen nemen we ook daar de tijd voor.

Dat vind ik fijn om te lezen. Service koop je niet, maar krijg je. En jij laat dat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb in sep 2007 de picanto gekocht. toen heb ik het geld van te voren overgemaakt. de aflevering was niet zo uitgebreid zoals peterrrrr dat doet :( was heel vluchtig en meer zo van je red je er wel mee. komt voornamelijk omdat de verkoper met wie ik de koop heb gesloten niet aanwezig was. bij de bezoeken aan de dealer heb ik met deze verkoper altijd goed contact.

volgende keer zou ik echter wel over gaan met betalen per pin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb cash betaald bij aflevering.

Is ouderwets, maar het ging niet om zo'n enorm bedrag. (minder dan €5000,-).

Volgende keer zou ik inderdaad ook per pin betalen.

De aflevering was bij mijn auto diep tragisch. Komt ook door het feit dat ik deze niet bij een Kia-dealer heb gekocht maar bij een Seat dealer denk ik.

Maar dan nog, bij Seat/Skoda dealer te Heerenveen kom ik nooit meer over de drempel. Ik ben daar zo enorm schofterig behandeld.

Reparaties in de garantie tijd zijn ook niet goed afgehandeld door hen, of hoef je bij een Seat de achterremmen niet te ontluchten?? Ook voor de APK die ik daar nog wel in de garantietijd heb laten doen (niet inbegrepen in de koop....stom stom stom) hebben ze een schofterig hoog bedrag gerekend.

Verder ben ik over mijn eigen garage, een AD-garagebedrijf in Leeuwarden ZEER GOED te spreken!! Daar is mijn Kia Shuma II in goede, vertrouwde handen! En de service is daar fenominaal!!

greetzz

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Weet ook iemand hoeveel Kia Shuma II 's er in nederland rond rijden dan wel op kenteken staan?

Ik heb de auto gekocht omdat je deze niet veel ziet, maar ben nu inmiddels door heel nederland ong. 3 tegen gekomen. Maar ik ben heel nieuwsgierig hoeveel er in totaal rond rijden en/of op kenteken staan.

Greetzz

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet ook iemand hoeveel Kia Shuma II 's er in nederland rond rijden dan wel op kenteken staan?

Ik heb de auto gekocht omdat je deze niet veel ziet, maar ben nu inmiddels door heel nederland ong. 3 tegen gekomen. Maar ik ben heel nieuwsgierig hoeveel er in totaal rond rijden en/of op kenteken staan.

Greetzz

Jan

Er rijden er genoeg, echter heel weinig met een hoge spoiler, daarvan ken ik er maar 3.

Bij de KIA rit Brabant die Tazteam ooit organiseerde was er buiten onze ook nog 1 andere.

Ik weet niet of dit lid nog op het forum rondhangt.

In Almere rijden er zeker een klein tiental, lijkt veel, maar op alle auto's is dat niet echt zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Almere rijden er zeker een klein tiental, lijkt veel, maar op alle auto's is dat niet echt zo.

Is er een bedrijf of zo die de Shuma's als bedrijfsauto gebruikt dan ofzo?

Ik heb het gevoel dat er in Friesland maar 2-3 rond rijden. Ik heb laatst in Leeuwarden nog een zelfde zilvergrijze gezien, zonder spoiler.

Mijn eigen is ook zonder spoiler uitgevoerd. Vind ik ook wel zo mooi.

Greetz,

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er een bedrijf of zo die de Shuma's als bedrijfsauto gebruikt dan ofzo?

Nee hoor, rijden gewoon prive in diverse kleuren.

Ik heb het gevoel dat er in Friesland maar 2-3 rond rijden. Ik heb laatst in Leeuwarden nog een zelfde zilvergrijze gezien, zonder spoiler.

Mijn eigen is ook zonder spoiler uitgevoerd. Vind ik ook wel zo mooi.

Greetz,

Jan

Zou kunnen liggen aan de hoeveelheid dealers in de regio en wat voor auto's gewenst zijn.

Ik kan mij voorstellen dat het landelijkere Friesland relatief veel Sorento's heeft, die hier weer minder rondrijden ;)

Dave

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan mij voorstellen dat het landelijkere Friesland relatief veel Sorento's heeft, die hier weer minder rondrijden ;)

Dave

Dave,

Hier rijden relatief gezien ind. meer Sorento's en Sportage's. De c'eed is hier ook rijkelijk vertegenwoordigd.

Maar de Shuma II zie ik eigenlijk nergens rijden. Ook niet in Flevoland, waar ik voor mijn werk regelmatig kom!

Toch blijf ik nieuwsgierig naar de hoeveelheid Shuma's in Nederland!

Greetz,

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...