Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik ben misschien een beetje laat met vragen, maar niet geschoten is altijd mis..

Zoals ieder jaar is er dit jaar weer het Autosalon in Brussel van 14/01 t/m 24/01..

Wie van jullie heeft er interesse om als groep(je) daarheen te gaan? Voor de prijs van de entree hoef je het niet te laten deze is €10,-..

Zie http://www.salonauto.be/public/default.aspx?lang=NL

Ok, het salon is misschien niet zo groot als de autorai, maar wel ERG gezellig en zekers de moeite waard om toch te bezoeken..

Mijn idee is om elkaar daar te ontmoeten op zaterdag 16 januari om 10.00 uur bij de ingang voor de loopbrug.. of voor de verkoophokjes van de tickets..

Wie interesse heeft kan dit kenbaar maken via een posting hier en dan zie ik je hopelijk daar..

Ik zal jullie dan ook voorstellen aan Sven van Meguiar's Belgi

Edited by Alex VB
Datum gewijzigd..
Posted

Hallo Alex,

Dat is wel kort dag, maar ik zal er zeker over nadenken.

Posted

Hallo Alex,

De Autosalon van Brussel wordt voor mij niets hoor. Vanwege een aantal afspraken, o.a. een hardloopwedstrijd van mijn zoon, is het niet mogelijk dit goed te combineren. Voor zoiets moet je gewoon een dag uittrekken, zeker ook gezien de afstand.

Jij natuurlijk veel plezier toegewenst!

Posted

Ik en mijn maat gaan ook, Ik weet niet als we die dag gaan of kunnen maar wij gaan daar zeker kijken, Mss lukt het ons wel om daar zaterdag ook te zijn.

Groetjes

Posted
Edit: Zondag is voor mij ook niet haalbaar meer. We zijn dan in Vilvoorde bij de VTM studio's voor een selectie van het programma "ik weet wat je deed" iets met hypnose en Koen Wauters..

Ben je reeds in de voorselectie uitgekozen en gehypnotiseerd, zodat je denkt dat het forum een slapend forum is......??:mrgreen:

Posted (edited)
Ben je reeds in de voorselectie uitgekozen en gehypnotiseerd, zodat je denkt dat het forum een slapend forum is......??:mrgreen:

ik doe niet mee, maar mijn vrouw.. Zij was zo slim/dom om zich op te geven..

En ik heb nergens geschreven dat het FORUM een slapend forum is.. Het forum is zo levendig als maar wat..

Ik heb het over de CLUB gehad zoals die vroeger was, met bestuur en actief deelnemende leden.

Edited by Alex VB
Posted

Wij gaan maandag 18 januari naar het salon, naar de nocturne van 16.00 uur tot 22.00 uur met de gratis kaarten uit de Autogids. Dit doen we al jaren en in tegenstelling tot wat veel mensen denken, valt het dan heel goed mee qua drukte. Zeker als je zorgt dat je er om 16.00 uur bent, want tot 18.00 uur is het zeer rustig. Daarna word het meestal wel drukker, maar niet om te zeggen dat je niets meer kunt zien.

Posted (edited)
......En ik heb nergens geschreven dat het FORUM een slapend forum is.. Het forum is zo levendig als maar wat..

Ik heb het over de CLUB gehad zoals die vroeger was, met bestuur en actief deelnemende leden.

Duh...., jij schrijft:

'Welkom op het Kia forum. Helaas zijn we een slapende club waar hopelijk binnenkort verandering inkomt'.

Op die zin reageerde Frank, Tripzor en ik, dus........zodoende!

Maar ik weet dat je het goed meent met de Club hoor!

Edited by Smart
Posted

Zo na een bezoekje aan HET autosalon in Brussel wil ik jullie graag laten zien wat wij gezien hebben. Misschien dat we volgend jaar in januari met een kleine delegatie van de KIA club kunnen gaan. De mensen van KIA Belgi

Posted

Prima gelukt, leuke plaatjes en mooie velgen gescoord.

Je meent het dat ze niks van een Kia Club wisten ?

Liggen die mensen onder een steen ??

Wat was de reaktie ?

Goh, da's leuk dat gaan we sponsoren en meer ??

ben benieuwd......

Leuk h

Posted
Je meent het dat ze niks van een Kia Club wisten ?

Yep.. Is echt waar.. WE hebben niet erg lang met de mensen kunnen babbelen omdat het erg druk was bij enkele modellen. Zoals de Venga (Testrit voor de hele dag al volgeboekt om 10.30 uur) de cee'd en de sorento.. Ze vonden het wel erg leuk.. Ze hebben ons een kleinigheidje meegegeven om straks te verloten onder de clubleden net als Meguiar's.. Details en apart topic volgen ASAP.

Posted

Hmm.. een paar van die stylings delen van die race pro'ceed wil ik wel hebben haha :-P

Mooie velgen gescoord voor je auto ook :D Denk dat je op de salon een leuke korting hebt kunnen scoren?

Posted

Hey Alex,

Dat moet een leuk dagje zijn geweest, zo aan de foto's te zien. Ik kan alleen die Fiat Abarth niet vinden op de foto.....hahahaha! Die (big)witte BMW concept stond ook in Essen (Dld.).

De velgen zullen zeker goed staan onder je auto. Wat heb je gescoord 17" of 18" en aan welke bandenmaat denk je?

Posted
Yep.. Is echt waar.. WE hebben niet erg lang met de mensen kunnen babbelen omdat het erg druk was bij enkele modellen. Zoals de Venga (Testrit voor de hele dag al volgeboekt om 10.30 uur) de cee'd en de sorento.. Ze vonden het wel erg leuk.. Ze hebben ons een kleinigheidje meegegeven om straks te verloten onder de clubleden net als Meguiar's.. Details en apart topic volgen ASAP.

Ik kreeg bij de dealer waar ik mijn auto gekocht heb zon houten vlaggenmastje mee met een vlaggetje eraan met kia logo erop en the power to surprise.

Die staat dan ook vol trots in de boekenkast

Posted
Hey Alex,

Dat moet een leuk dagje zijn geweest, zo aan de foto's te zien. Ik kan alleen die Fiat Abarth niet vinden op de foto.....hahahaha! Die (big)witte BMW concept stond ook in Essen (Dld.).

De velgen zullen zeker goed staan onder je auto. Wat heb je gescoord 17" of 18" en aan welke bandenmaat denk je?

Hoi Smart,

Het was inderdaad een leuke dag. Ik heb me daar kostelijk geamuseerd vooral met de dames van KIA.. Het zijn en blijven schatjes ;)

De velgjes zijn in 17". Ik vind deze maat persoonlijk het beste passen onder de SW, ook omdat deze een beetje verlaagt is en ik ook nog vrouw en kind heb te vervoeren. bandenmaat blijft gelijk als nu 225/45/17 of 1 maat groter.

Hmm.. een paar van die stylings delen van die race pro'ceed wil ik wel hebben haha :-P

Mooie velgen gescoord voor je auto ook :D Denk dat je op de salon een leuke korting hebt kunnen scoren?

Er stond ook de pro cee'd Btcc uitvoering. Deze was erg in trek om bekeken en betast te worden door grijpgrage "jongetjes" Ik weet niet of de andere heren foto's hebben gemaakt of hebben kunnen maken van deze uitvoering.

Korting was best interessant, maar niet goed genoeg.. Bij de verkoper hier in de buurt van dit merk (Hij stond er ook bij deze stand) heb ik iets meer gekregen. Ik krijg ze voor

Posted

dat vindt ik een beste korting alex :shock:

Moet je kijken hoe hard je genaaid wordt als je geen korting vraagt

Posted
dat vindt ik een beste korting alex :shock:

Moet je kijken hoe hard je genaaid wordt als je geen korting vraagt

Is inderdaad een flinke korting.. Maar voor wat hoort wat.. Bij deze zaak kocht ik ook altijd mijn poetsspullen.. Helaas is de keuze van produkten bij hun nu gehalveerd en kan ik de professionele produkten niet meer bij hun krijgen. Ze verkochten deze te weinig.

En sommige velgen gaan bij hun uit het assortiment en dan kun je veel korting krijgen. Deze velgen blijven nog wel ff. Ze gunde mij deze gewoon zeg maar..