phoenix_jeroen Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 als ik mijn auto start schiet meteen de airco aan, klopt dit? kan dit uit gezet worden, want de isg werkt niet als de airco aan staat. iemand ervaring hiermee? Quote
Guest Jantje Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 ISG werkt onder wel meer omstandigheden niet. Volgens mij was die airco gebeuren wel uit te zetten door 5x op een knopje te drukken. Maar weet niet meer precies welke sorry Quote
Niebu Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Je hebt je verwarming waarschijnlijk op ramen ontwasemen (laten) staan, dan schiet als je de auto weer start automatisch de airco aan. Wil je niet dat de airco automatisch aanschiet als je de stand van de verwarming op ontwasemen zet moet je het lucht recycle knopje 5x snel achter elkaar indrukken. Dit staat ook in het instructieboekje Quote
riodriver Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 ik meen dat de airco niet eens aanslaat onder de 5 graden. Quote
Remko .me Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Iemand enig idee hoe dit bij Kia Cerato werkt? Vraagt me vader. Quote
patten Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 (edited) Ik zat hier ook al tijden mee..... Zo werkt het precies: (Cee'd met handmatige airco): - Steek sleutel in contact en zet contact op aan (stand voor starten) - Druk 5x snel (binnen 3 seconden) op de ventilatiekeuzeknop (binnen- of buitenlucht knop) - Het lampje zal nu 3x langzaam knipperen en de stand is omgezet. (Als de airco aan staat, dan zie je het lampje ook uitgaan) Voor terugzetten (bijv. voor zomermaanden), zelfde handelingen weer herhalen. Als de accu ontkoppeld wordt gaat het systeem ook weer in de beginstand. Heb dit vanavond even opgezocht in de handleiding en getest. Het werkt prima . Auto uit en weer aan, en airco bleef netjes uit. At last.... Hier zal een ander vast wel iets aan hebben. Ik had het zoals Niebu al eerder zei tijdens het rijden geprobeerd. Dan werkt het dus niet. Maar wel met dank aan Niebu voor de hint! Edited January 14, 2010 by patten Quote
Recommended Posts