Arista Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Deze avond kwam ik van Gent uit terug naar de Kempen en bleef de buitentemperatuur maar stijgen van 12 Quote
Alex VB Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Dit is inderdaad een dompertje... Maar volgens mij zit de buitentemperatuurmeter niet voor bij de radiator maar in 1 van de buitenspiegels.. Zeker ben ik niet.. Quote
bigwade Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Deze avond kwam ik van Gent uit terug naar de Kempen en bleef de buitentemperatuur maar stijgen van 12 Quote
Arista Posted January 16, 2010 Author Posted January 16, 2010 Als ik er al van uit moet gaan dat er binnekort nog iets aan de hand gaat zijn en dus best wacht voor ik naar de garage ga gaan dan heb ik de verkeerde wagen gekocht denk ik. Quote
bigwade Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 welnee joh, maar er kan altijd een rammeltje, weetikwatdingetje zijn. Komt ook bij Audi voor hoor .......) Quote
patten Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Staat de auto niet toevallig op Fahrenheit???? -1,6 C. is 29 graden Fahrenheit. En dat komt erg overeen met sneeuwtemperaturen. Dat is met de Cee'd (eenvoudig) te verstellen door iets met de [pijl naar beneden knop] te doen. Iets van 3 seconden vasthouden voor omschakeling op Celcius. In de handleiding staat het fijne. Hier een link van een converter: http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm Quote
Smart Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Staat de auto niet toevallig op Fahrenheit????-1,6 C. is 29 graden Fahrenheit. En dat komt erg overeen met sneeuwtemperaturen. Dat is met de Cee'd (eenvoudig) te verstellen door iets met de [pijl naar beneden knop] te doen. Iets van 3 seconden vasthouden voor omschakeling op Celcius. In de handleiding staat het fijne. Hier een link van een converter: http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm Die gedachte had ik ook, toevallig! Quote
Recommended Posts