Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 maak je geen zorgen. Velgenreiniger kan geen kwaad.. Is speciaal gemaakt voor velgen... is iets anders als je JIF gaat gebruiken;) Lol... snap ik haha zag jullie flippen op mijn geintje Quote
philippe Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 he chrones ik gebruik de Carclean.nl Daytona Speed Master Wheel Brush ik heb hem al meer dan een jaar en is nog steeds prima hij word elke week gebruikt en als de haren beginnen hangen steek ik hem in een emmer zeer warm water en komen ze terug recht hij was de prijs meer dan waard echt een uitstekende borstel Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 he chronesik gebruik de Carclean.nl Daytona Speed Master Wheel Brush ik heb hem al meer dan een jaar en is nog steeds prima hij word elke week gebruikt en als de haren beginnen hangen steek ik hem in een emmer zeer warm water en komen ze terug recht hij was de prijs meer dan waard echt een uitstekende borstel Ik vind die borstels echt eng... dat dat niet krast zeg..? op je velgen.. krijg je toch kleine krasjes van? Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 HanneZou jee een foto van je Venga willen plaatsen? Of heb je dit al gedaan? Ik ben benieuwd hoe de Venga in het zwart eruit ziet Hier alvast wat foto's van een zwarte Venga. Quote
philippe Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 nope geen krasjes en de borstel is 30 cm lang zonder de steel velgen zijn altijd proper vanbinnen van buiten doe ik het met de spons en elke 3 maanden haal ik ze er af voor een nieuwe wax laag ik moet zelf geen velgenreinger gebruiken gewoon goede zeep Quote
Alex VB Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Ik gebruik de velgenreiniger van Meguiar's en ben daar zeer tevreden over.. Deze is anders dan de meeste velgenreinigers vandaag op de markt, maar veilig voor elk type velg zelfs gecombineerde, gepolijste, aluminium, gevernist aluminium of chromen velgen. Eenvoudig , op koude velg sproeien en laat vervolgens de zeer zuinige neutraliserende bestanddelen indringen in de remstof en het vuil om deze los te maken, dan afwassen en afspoelen om de schitterende glans tevoorschijn te laten komen. Werkt perfect.. Na het gebruik van deze hoef je je velgen NOOIT met wax te behandelen.. Quote
Venga1 Geplaatst 24 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) Ook met velgenreiniger moet je uitkijken, vooral op velgen die ook nog een chroomlook hebben. Of je dat direct op de handschoen kunt doen? lijkt mij wel. Deze heb ik: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.cartuning-guide.com/images/washandschoen.gif Ook toevallig, deze heb ik net gekocht Op de Venga velgen is het geen probleem, hebben geen (zwart)chroomlook. Weet je dat de Mercedes op bijgevoegde foto van wit goud is!!!!! http://www.kiaclub.nl/forum/3549-auto-wassen-4.html#post25063 Hier alvast wat foto's van een zwarte Venga. Ik vind dit wel heel erg mooi staan, dit zou voor mij de 2de kleur voor de Venga zijn!! Erg sjiek!!! 24 Januari, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) En wat RVS accessoires erop, dan is deze helemaal af. Ik vind het ook een mooie kleur. Alhoewel, en daar is ook een discussie over geweest, dat zwart en wit geen kleuren zijn. 24 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Alex VB Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Inderdaad.. zwart en wit zijn geen kleuren.. volgens Wikipedia de definities: Wit is een mengsel van alle kleuren uit het zichtbare gedeelte van het spectrum. Zuiver wit licht heeft geen tint en is daarom technisch gezien geen kleur, maar een achromatische kleur of een grijstint. Desondanks wordt wit over het algemeen wel degelijk als kleur beschouwd. Zwart is geen kleur zoals de andere kleuren uit het spectrum. Zwart moet eerder gezien worden als het ontbreken van licht. In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur. Een oppervlakte, zoals zwarte kleding of zwart papier, heeft een zwarte kleur, als er geen licht wordt teruggekaatst. Al het licht wat op het voorwerp valt wordt door de pigmenten van de verf geabsorbeerd. Bij een licht uitstralend voorwerp, zoals de monitor van een computer wordt zwart verkregen door geen licht uit te stralen. De pixels van het scherm staan in dat geval uit. Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Om het simpel te houden: zwart en wit behoren niet tot de primaire, secundaire en tertiaire kleuren. Wit en zwart voegen niets toe aan het kleurenpalet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.