Smart Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Iemand ervaring met: Welkom bij BOB Autowas ?Ik zoek een goede autowas bedrijf rondom Sliedrecht. Ik denk dat je ook een beetje op je intu Quote
bigwade Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Iemand ervaring met: Welkom bij BOB Autowas ?Ik zoek een goede autowas bedrijf rondom Sliedrecht. Ziet er Quote
Rio-man Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Ik heb de Rio net even door de wasstraat gegooit van de Total in Zoetermeer, naast m'n werk. Hij krijgt meestal alleen een normale wasbeurt, zonder bodembehandeling, maar die heeft hij nu dus ook maar even gekregen ivm het zout. En omdat we toch geld aan het uitgeven waren, ook maar direct een extra hot-wax laag eroverheen Quote
Smart Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Het kan niet op Rio-man. Het is letterlijk opzouten geblazen...... Quote
Rio-man Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Het kan niet op Rio-man. Het is letterlijk opzouten geblazen...... Jaja, wassen, waxen, schrobben Het hele pakket Quote
Venga1 Geplaatst 21 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2010 Daar ga ik weer. Denk ik vandaag even auto shampoo te halen, vraag ik aan de verkoper welke auto shampoo er goed is. Ook vertel ik de verkoper dat ik een Waxoil laag erop heb zitten. Hij geeft mij als antwoord: heeft u waxoil? Dan mag u geen shampoo gebruiken,hooguit een beetje dreft. Welke shampoo kan ik het beste gebruiken icm waxoil?? Quote
philippe Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 jow zeker geen dreft gebruiken wat een zeer goede shampoo is de dodo juice sour power gloss-enhancing shampoo-250ml kost normaal 9.99 nu 7.98e kan je zeker 25 keer je wagen mee wassen , 1 dopje op een kleine 10 l water www.carclean.nl kijk eens bij aanbiedingen gr Quote
Venga1 Geplaatst 21 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2010 (aangepast) jow zeker geen dreft gebruiken Ja , daarom ben ik maar zonder shampoo weggelopen dodo juice sour power gloss-enhancing shampoo-250ml wat is het verschil met Meguiars Gold Class Car Wash - 473ml Ik hoor hier hele goede dingen over Meguiars. Maakt het eigenlijk uit of je wel of geen Waxoil op de auto hebt. Dit wat betreft het wassen / shampoo 21 Januari, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Alex VB Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Ja , daarom ben ik maar zonder shampoo weggelopendodo juice sour power gloss-enhancing shampoo-250ml wat is het verschil met Meguiars Gold Class Car Wash - 473ml Ik hoor hier hele goede dingen over Meguiars. Maakt het eigenlijk uit of je wel of geen Waxoil op de auto hebt. Dit wat betreft het wassen / shampoo Venga1, Veel verschil is er niet.. Ik zweer bijv. Bij Meguiar's en de ander bij DodoJuice.. Het resultaat is echt persoonlijk.. Mbt het wassen maakt waxoil niets uit.. Wel raad ik je aan de NXT 2.0 van Meguiar's te gebruiken. Dit is een meer synthetische shampoo en past beter bij de waxoil behandeling.. Iets anders.. Als er interesse is bij mensen wil ik wel een afspraak maken voor een Meguiar's workshop bij Meguiar's hier in Belgi Quote
philippe Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 zoals alex vb zij het merk is persoonelijk zelf gebruik ik graag Meguiar's shampo plus poorboys dodo juice enz de nxt heb ik nog niet gebruikt maar al zeer goede reactie's over gelezen maar eerst ga ik de rest opgebruiken er zit zo veel verschil tussen de shampo's dat het moelijk is om te kiezen . de Quote
Remko .me Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Venga1,Veel verschil is er niet.. Ik zweer bijv. Bij Meguiar's en de ander bij DodoJuice.. Het resultaat is echt persoonlijk.. Mbt het wassen maakt waxoil niets uit.. Wel raad ik je aan de NXT 2.0 van Meguiar's te gebruiken. Dit is een meer synthetische shampoo en past beter bij de waxoil behandeling.. Iets anders.. Als er interesse is bij mensen wil ik wel een afspraak maken voor een Meguiar's workshop bij Meguiar's hier in Belgi Quote
Alex VB Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Geen kosten buiten het brandstof gebruik.. Er wordt maar 1 auto onderhanden genomen die dienst doet als demonstratie voertuig. Maar, je komt terug met een schat aan ervaring mbt hoe je auto te wassen en je bent gezellig samen onder forumleden die je dan weer beter leert kennen.. Wat wil je nog meer.. Quote
Smart Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Alex, ik heb al eerder aangegeven dat ik zeker ge Quote
Alex VB Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Alex, ik heb al eerder aangegeven dat ik zeker ge Quote
Hanne Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Workshop lijkt me fijn!!! ruim 150 km heb ik er wel voor over. Ik denk dat ik met mn zwarte Venga erg op moeten passen met wassen en onderhoud. Dus laat maar horen wanneer, zodat ik er rekening mee kan houden Quote
Venga1 Geplaatst 22 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2010 Hanne Zou jee een foto van je Venga willen plaatsen? Of heb je dit al gedaan? Ik ben benieuwd hoe de Venga in het zwart eruit ziet Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 HanneZou jee een foto van je Venga willen plaatsen? Of heb je dit al gedaan? Ik ben benieuwd hoe de Venga in het zwart eruit ziet staat bij mij bij de dealer!! HEEL ERG MOOI venga1 Even een vraag.. iemand die gebruik maakt van velgen borstels?? Ik heb het nu met een sponsje gedaan en velgenreiniger.. maar dit sponsje is eigenlijk echt niks.. http://www.carclean.nl/product/Mothers_Wax/Fender_Well_Brush_155800_100576.aspx is zoals hier boven iets? of adviseren jullie mij iets anders? Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Ik gebruik een washandschoen voor de velgen met microvezels, maakt schoon zonder krassen. Wel veel water gebruiken. Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Ik gebruik een washandschoen voor de velgen met microvezels, maakt schoon zonder krassen. Wel veel water gebruiken. link? Kan je niet pure velgenreiniger er eerst op doen? Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 link?Kan je niet pure velgenreiniger er eerst op doen? Ook met velgenreiniger moet je uitkijken, vooral op velgen die ook nog een chroomlook hebben. Of je dat direct op de handschoen kunt doen? lijkt mij wel. Deze heb ik: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.cartuning-guide.com/images/washandschoen.gif Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Ook met velgenreiniger moet je uitkijken, vooral op velgen die ook nog een chroomlook hebben. Of je dat direct op de handschoen kunt doen? lijkt mij wel. Deze heb ik: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.cartuning-guide.com/images/washandschoen.gif meen je dat nou? Ik heb velgenreiniger gebruikt... wat kan er gebeuren dan? en nu dan? wat moet ik doen? Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 (aangepast) meen je dat nou? Ik heb velgenreiniger gebruikt... wat kan er gebeuren dan? en nu dan? wat moet ik doen? Op de Venga velgen is het geen probleem, hebben geen (zwart)chroomlook. 23 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Remko .me Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 Op de Venga velgen is het geen probleem, hebben geen (zwart)chroomlook. Oww gelukkig, en dat glimmend blijft wel? Quote
Alex VB Geplaatst 23 Januari, 2010 Geplaatst 23 Januari, 2010 maak je geen zorgen. Velgenreiniger kan geen kwaad.. Is speciaal gemaakt voor velgen... is iets anders als je JIF gaat gebruiken;) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.