Aart.S Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Hoi Alex.` Ik vond het leuk om mee te doen. Echt niet om dat ik nou gewonnen heb. Maar wat je organiseerd is hartstikke leuk. Geeft een leuke sfeer aan dit forum. Ben benieuwd naar de volgende opdracht. Quote
Aart.S Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Hoi Alex. Hij hangt. En nogmaals bedankt. De kalender is erg mooi. Quote
Alex VB Geplaatst 2 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2010 Geen dank, Ik ben blij dat hij heelhuids is aangekomen.. En het is inderdaad een mooie kalender... Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Hoi Alex.Hij hangt. En nogmaals bedankt. De kalender is erg mooi. Aart, die vis, heb je die nou in een Amsterdamse gracht gevangen ? Moet dan wel een Gazelle/Fongers baars zijn lijkt me....... )))))))))))) Quote
Smart Geplaatst 2 Februari, 2010 Geplaatst 2 Februari, 2010 Laat Aart maar schuiven, die woont zelf aan een gracht. Quote
Aart.S Geplaatst 3 Februari, 2010 Geplaatst 3 Februari, 2010 In het smoelenboek kun je hem beter zien. Gevangen in Huizen. M`n eerste karper. Quote
Roderik Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Nieuw spelletje, wat heeft Aart S. naast de smurf aan de wand hangen. Overigens ligt er ook nog een brief van de Belastingdienst op de printer volgens mij Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Volgens mij smacht jij naar een nieuwe prijsvraag van Alex VB! Ik denk dat Alex even druk is met de 3D stickers...... Hij doet ook zoveel dingen tegelijk. Volgens mij kunnen alleen vrouwen dat.....heb ik begrepen! Quote
Alex VB Geplaatst 5 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2010 Volgens mij smacht jij naar een nieuwe prijsvraag van Alex VB!Ik denk dat Alex even druk is met de 3D stickers...... Hij doet ook zoveel dingen tegelijk. Volgens mij kunnen alleen vrouwen dat.....heb ik begrepen! Ik ben inderdaad druk bezig met de Club stickers, een forumlid te helpen zich af te melden bij een ander KIA forum, studeren en mijn vrouw tevreden te houden.. En door al die drukte ook nog vergeten een prijswinnaar zijn prijs op te sturen.. Maar het komt eraan.. Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk zeggen ze.. Dit zijn meer dan 2 dingen tegelijk dus geen vrouw.. Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Je bent goed bezig, en dat mag ook gezegd worden! Niemand zal het je kwalijk nemen als gas teruggenomen moet worden. Ik in ieder geval niet, alhoewel ik met 'smart' op mijn prijs zit te wachten....., dat dan weer wel! Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Heb jij iets gewonnen dan ?????? bizar Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Heb jij iets gewonnen dan ?????? bizar Hoezo bizar? Je wint alleen als je heeeeeel veeeeeel van de materie afweet. Dus niet iedereen kan zooooomaaaar winnen! Aart en ik zijn natuurlijk bekroonde winnaars! Quote
Aart.S Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Nieuw spelletje, wat heeft Aart S. naast de smurf aan de wand hangen.Overigens ligt er ook nog een brief van de Belastingdienst op de printer volgens mij Die brief van de belastingdienst stelt gelukkig niets voor. Maar als je raad wat dat andere is mag je er een dag naar kijken. Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2010 Je bent goed bezig, en dat mag ook gezegd worden! Niemand zal het je kwalijk nemen als gas teruggenomen moet worden. Ik in ieder geval niet, alhoewel ik met 'smart' op mijn prijs zit te wachten....., dat dan weer wel! Maandag wordt deze verstuurd.. Moet alleen kijken of het een pakketpost wordt of exprespost.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.