Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

hallo is zou graag andere lapen steeken vnoor heldere heeft iemand daar ervaring mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
...en langzaam maar zeker word nog meer offtopic dan dat het al was .... ;)

Inderdaad, dus mijne heren, laten wij dit topic maar rusten in afwachting van de reactie van Mr_pimp_.

Groetjes,

Peter

• 4 weken later...
Geplaatst
Ik denk dat er 2 opties zijn:

Hij wil fellere koplampen of andere tint danwel hij wil heldere knipperlichten ipv oranje ;)

hallo mensen terug vn weggeweest ja ik hebn die meldingen niet gekregn...zal even mij instelingen controlern.ja ik wil gwn heldere koplamen,heb nie veel zin om aan te passen...heb op autostyle een keer gekken je hebt gwn sandaard maat maar dan met Xenon style zo beetj zelfde effeckt,ik vraag me af of je gemakkelijk de lampen vnvoor kunt vervangen?mvg kevin

Geplaatst

Beste mr_pimp

Als je hier een vraag stelt, is het handig dat je die posting een beetje in de gaten houd.

Je vraag was van een MAAND geleden.....

Daarnaast kun je wat helderder zijn wat betreft taalgebruik.

Velen snappen geen sms taal.

Je word dan ook niet geholpen en dat is nou juist wel wel de bedoeling :-)

Suc6!

Geplaatst
hallo mensen terug vn weggeweest ja ik hebn die meldingen niet gekregn...zal even mij instelingen controlern.ja ik wil gwn heldere koplamen,heb nie veel zin om aan te passen...heb op autostyle een keer gekken je hebt gwn sandaard maat maar dan met Xenon style zo beetj zelfde effeckt,ik vraag me af of je gemakkelijk de lampen vnvoor kunt vervangen?mvg kevin

Nee dat is niet simpel, Zeer weinig plek, Ik heb xenon gestoken en heb me koplamp eruit moeten halen gewoonweg omdat ik er niet bij kon

Geplaatst
Nee dat is niet simpel, Zeer weinig plek, Ik heb xenon gestoken en heb me koplamp eruit moeten halen gewoonweg omdat ik er niet bij kon

Ik heb vorige week ook xenon lampen gemonteerd en ik vond het erg meevallen. Ze zater er binnen een uurtje in.

Aan de bijrijderskant heb ik eerst het koelvloeistofreservoir aan de kant gelegd (2 schroeven los draaien en slangetje er aan laten zitten) en dan kun je er heel makkelijk bij.

Aan de bestuurderskant heb ik de accu eerst verwijdert zodat ik er makkelijk bij kan (moest later wel weer de boortcomputer instellen).

Dan draai je de deksels eraf waar achter de lampen zitten (voor de xenon moest ik hierin gaten boren).

De stekker van de lamp af trekken, borgveer los halen en je kunt de lamp er uit halen.

Nieuwe lamp er in en alles in omgekeerde volgorde weer terug vast zetten.

Gr. Marcel

Geplaatst (aangepast)
Ik heb vorige week ook xenon lampen gemonteerd en ik vond het erg meevallen. Ze zater er binnen een uurtje in.

Aan de bijrijderskant heb ik eerst het koelvloeistofreservoir aan de kant gelegd (2 schroeven los draaien en slangetje er aan laten zitten) en dan kun je er heel makkelijk bij.

Aan de bestuurderskant heb ik de accu eerst verwijdert zodat ik er makkelijk bij kan (moest later wel weer de boortcomputer instellen).

Dan draai je de deksels eraf waar achter de lampen zitten (voor de xenon moest ik hierin gaten boren).

De stekker van de lamp af trekken, borgveer los halen en je kunt de lamp er uit halen.

Nieuwe lamp er in en alles in omgekeerde volgorde weer terug vast zetten.

Gr. Marcel

Toch knap voor iemand uit Leek...... j.gif

aangepast door Smart
Geplaatst

in/uit of zijn/ben, zijn andere begrippen SMART......

Wel een kek kleurtje die bak, weer es wat anders dan dat suffe wit of zwart.

Geplaatst
zou vn die heldere lampen stekn H ...even het boekj raatplegen

ik heb dus gekeken en er staat gwn in het boekj 55watt voor vnvoor dimlicht ma welke type is het een H....? je hebt h7 h9 h12 h1:???:

Geplaatst (aangepast)
de helderste -niet xenon- lampen zijn wsl de Philips X-Treme Power

en het dimlicht op de Cee'd is H7 en grootlicht H1

oke dank u

het stadslicht da zit bij het grootlicht of far?

aangepast door mr_pimp_
Geplaatst
stadslicht is een apart los steek bolletje.

merci gastn voor de info;) ik heb bleu vison in het stadslicht gestoken!veel mooier,ga nog ander dimlichtlampen steken! het viel nog mee had niet gedacht da ik er gemakelijk aan kon :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...