mr_pimp_ Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 (edited) zou vn die heldere lampen stekn H ...even het boekj raatplegen Edited January 23, 2010 by mr_pimp_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 En nu in helder Vlaams of Nederlands? Je wilt nieuwe bandjes..??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_pimp_ Posted January 23, 2010 Author Share Posted January 23, 2010 En nu in helder Vlaams of Nederlands?Je wilt nieuwe bandjes..??? lampen vanvoor in de koplampen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 je bedoeld xenon? als je auto jongeer is als 2007 dan moet je er wel op letten dat je meerdere veranderingen moet doen . zoek even op het forum daar staat genoeg. gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Maar let wel op: Belgie en Nederland hebben afwijkende regelgeving. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cee'd Sw Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Ik heb een set 6000K Xenons gestoken en die geven een mooi helder witte schijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 zou vn die heldere lampen stekn H ...even het boekj raatplegen Van je computer of je auto? Wel een dik boek denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 zou vn die heldere lampen stekn H ...even het boekj raatplegen Ik heb dit gestoken: Mss helpt dit: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3393 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Ik heb een set 6000K Xenons gestoken en die geven een mooi helder witte schijn... Foto's man , Ik heb 8k en wil wel eens weten wat 6k geeft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Lampen steken, ik vind het een hele mooie term.......echt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Lampen steken, ik vind het een hele mooie term.......echt. Evenals foto's trekken. Als je iemand op de foto heb gezet, dan zeg je bijvoorbeeld: Ik heb Britney Spears getrokken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Jongens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Evenals foto's trekken. Als je iemand op de foto heb gezet, dan zeg je bijvoorbeeld: Ik heb Britney Spears getrokken Ik heb vanmorgen mijn buurvrouw van 24 jaar getrokken.............. Haar auto deet het niet, ha ha ha ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Ik heb vanmorgen mijn buurvrouw van 24 jaar getrokken..............Haar auto deet het niet, ha ha ha ha. had je beter aan kunnen duwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0de1 Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 waar gaat dit over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 volgens mij over algemeen beschaaft belgie's (of denken dit) gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Whahahahahaha OMG wat kan een topic een lachwekkende slappe wending krijgen... Maar goed, genoeg over foto's trekken en en lampen steken als mooie term, Mr_pimp_ wilde graag weten hoe het zit met het plaatsen van andere koplampen in zijn auto. Wat wil je nu precies Mr_pimp_? Andere koplamp units met helder glas? Xenon lampen plaatsen? Ik ben er wel voorstander van om eens een apart topic te openen voor foto's van de verschillende lichtkleuren Xenon, maar dan dus wel in een apart topic. Mr_pimp_ gebruik de zoekfunctie eens van dit forum, als je daar zoekt op koplampen of Xenon moet je mijns inziens toch het nodige kunnen vinden. Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Ja maar Peter, van mr-Pimp- lezen we niks meer. Toch een dik boek ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 ik denk dat mr-pimp zelf nog aan het zoeken is wat hij geschreven heeft. gr ronald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Tsja dat kan natuurlijk ook nog, maar voor wat ik heb kunnen spieken, ontvangt hij geen berichten als er een reactie is op zijn postings... Ben benieuwd hoor wat hij nou wil.. Heldere koplampen zullen het niet zijn, als ik de foto's van zijn fraaie Cee'd bekijk...! Groetjes, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 (edited) Tsja dat kan natuurlijk ook nog, maar voor wat ik heb kunnen spieken, ontvangt hij geen berichten als er een reactie is op zijn postings... Peter, Gaat dit over prive berichten of moet je ook een melding krijgen dat als je in een topic een reaktie krijgt. ? Edited January 28, 2010 by El-Rio-Grande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Je kunt in je instellingen van alles aan opties op ja en nee zetten. Je kunt voor priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Je kunt in je instellingen van alles aan opties op ja en nee zetten. Je kunt voor priv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Het steekt mij wel hoor geen reactie, laat dat helder zijn....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia-man Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 ...en langzaam maar zeker word nog meer offtopic dan dat het al was .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts