Jump to content

hallo is zou graag andere lapen steeken vnoor heldere heeft iemand daar ervaring mee?

mr_pimp_

Recommended Posts

Lampen steken, ik vind het een hele mooie term.......echt.

Evenals foto's trekken. Als je iemand op de foto heb gezet, dan zeg je bijvoorbeeld: Ik heb Britney Spears getrokken :|:D

Evenals foto's trekken. Als je iemand op de foto heb gezet, dan zeg je bijvoorbeeld: Ik heb Britney Spears getrokken :|:D

Ik heb vanmorgen mijn buurvrouw van 24 jaar getrokken..............

Haar auto deet het niet, ha ha ha ha.

Whahahahahaha OMG wat kan een topic een lachwekkende slappe wending krijgen...

Maar goed, genoeg over foto's trekken en en lampen steken als mooie term, Mr_pimp_ wilde graag weten hoe het zit met het plaatsen van andere koplampen in zijn auto.

Wat wil je nu precies Mr_pimp_? Andere koplamp units met helder glas? Xenon lampen plaatsen?

Ik ben er wel voorstander van om eens een apart topic te openen voor foto's van de verschillende lichtkleuren Xenon, maar dan dus wel in een apart topic.

Mr_pimp_ gebruik de zoekfunctie eens van dit forum, als je daar zoekt op koplampen of Xenon moet je mijns inziens toch het nodige kunnen vinden.

Groetjes,

Peter

Tsja dat kan natuurlijk ook nog, maar voor wat ik heb kunnen spieken, ontvangt hij geen berichten als er een reactie is op zijn postings... :wink:

Ben benieuwd hoor wat hij nou wil.. Heldere koplampen zullen het niet zijn, als ik de foto's van zijn fraaie Cee'd bekijk...!

Groetjes,

Peter

Tsja dat kan natuurlijk ook nog, maar voor wat ik heb kunnen spieken, ontvangt hij geen berichten als er een reactie is op zijn postings... :wink:

Peter,

Gaat dit over prive berichten of moet je ook een

melding krijgen dat als je in een topic een reaktie krijgt. ?

Edited by El-Rio-Grande