Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

distriutieriem om de 5 jaar?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zoveel olie gaat er niet in zo'n gebakkie en de aanschafprijs zal, jou kennende, voor tijdelijk gebruik toch ook amper iets zijn ?? 1200 eurootjes oid ??

Nou nee, de aanschafprijs ligt veel hoger dan jij voorstelt. Als dat zou kunnen! Als de olie de motor kan verbeteren en cleanen, dan zal ik dat zeker doen. En meer als

Geplaatst
Nou nee, de aanschafprijs ligt veel hoger dan jij voorstelt. Als dat zou kunnen! Als de olie de motor kan verbeteren en cleanen, dan zal ik dat zeker doen. En meer als
Geplaatst

als je die "spoelolie" erin stopt, even het olie filter vervangen ook.

Als je daarna de normale olie er weer in stopt, ook weer even het filter vervangen

• 4 maanden later...
Geplaatst

Wie heeft hier een goed antwoord op: wat mag het vervangen van de distributieriem van een Kia Pride Profit ongeveer kosten?

Geplaatst

zoals eerder genoemt door brouwer tussen de 250 a 300 euro?

Geplaatst

Distributieriem bij een Pride vervangen is niet zoveel werk, ongeveer een uurtje of 2

Ik was 150 euro zonder btw (:wink:) kwijt bij een monteur die ook op zelfstandige basis werkt. Hij rekent 20 euro/uur, het werk koste dus ongeveer 40 euro

Dus nog 110 euro voor de onderdelen: distributieset: riem + spanrollen en nog een v-snaar en multi riem

• 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...