Remko .me Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Ik zag toevallig dat mijn dealer mijn oude picanto erop heeft staan: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=48770413&p_type_lijst=VL&o_id=6667070 Die heb ik ingeruild voor de Venga Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Dan heb je het niet verkeerd gedaan.. Veel pica's vind ik persoonlijk meer van 13 in een dozijn net als de Carens. Quote
Venga1 Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Veel pica's vind ik persoonlijk meer van 13 in een dozijn net als de Carens. Hier maak je geen vrienden mee Quote
bigwade Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Hier maak je geen vrienden mee Is GG, onze kiaclubstickerdesigner (hoeveel punten Smart?) geen trotse pica eigenaar ?????? Wel uitkijken wat je zegt Alex........ Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Is GG, onze kiaclubstickerdesigner (hoeveel punten Smart?) geen trotse pica eigenaar ??????Wel uitkijken wat je zegt Alex........ zijn vrouw is toch de trotse bezitter? Ondanks dat blijf ik bij mijn mening. Ik heb tot nu toe 1 Pica mogen zien en aanraken die de moeite waard was om mooi genoemd te worden en dat is die van Phillipe (Tazteam). Maar GG zal het mij niet kwalijk nemen denk ik.. Toch? Niet? uuuhhhhh.... Quote
Smart Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Volgens mij heb je nu een grens overschreden......no mercy:roll: Bigwade bedoelt met GG GreyGriffin en niet mijn eega. Maar als ik die aangeef wat jij allemaal over haar Pica verteld, dan vrees ik met grote vrezen meneer Alex..... Overigens 15 punten waard BW! Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Ik denk dat Alex teveel aan de lijm van de proefstickers heeft zitten snuiven. Schofferen van Carens en Pica gebruikers heeft hij vast niet zo bedoeld, haha! Quote
Alex VB Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Ik denk dat Alex teveel aan de lijm van de proefstickers heeft zitten snuiven.Schofferen van Carens en Pica gebruikers heeft hij vast niet zo bedoeld, haha! Gelukkig ben ik iemand die erg sterk in zijn schoenen staat.. Natuurlijk wilde ik niemand schofferen.. Ik vind alleen niet ieder model die KIA maakt mooi.. Gelukkig is smaak individueel en persoonlijk. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Hier is GG, Stond net op het punt me met deze discussie te gaan bemoeien. Maar na bovenstaande reactie van Alex VB zie ik daar nu van af. Iedereen een prettige zondag! GreyGriffin Quote
Roderik Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 (aangepast) Maar weer even on-topic dacht ik Zat even te kijken naar je oude pica op Autotrack. Je Pica ziet er (nog) goed uit. Al had ik als ik de dealer was hem eerst wel even een wasbeurtje gegeven alvorens op Internet te plaatsen. Vraag me af of deze auto's nog een beetje verkopen voor de dealer. De nieuwe Pica's zijn natuurlijk ook wel erg schep geprijsd. 7 Februari, 2010 aangepast door Roderik Quote
Remko .me Geplaatst 7 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2010 Maar weer even on-topic dacht ik Zat even te kijken naar je oude pica op Autotrack. Je Pica ziet er (nog) goed uit. Al had ik als ik de dealer was hem eerst wel even een wasbeurtje gegeven alvorens op Internet te plaatsen. Vraag me af of deze auto's nog een beetje verkopen voor de dealer. De nieuwe Pica's zijn natuurlijk ook wel erg schep geprijsd. Hij was echt vies inderdaad en vroor dus hij kon denk ik geen wasbeurt geven.. maar had inderdaad wel gemogen haha! Tuurlijk ziet hij er goed uit. Nooit iets mee gehad, zelfs geen krasje of iets dergelijks. Alles zoals nieuw en ziet als ongebruikt uit. (behalve dat hij nu even vies is) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.