Venga1 Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/6001311/__Fris_ogende_Nissan_JUKE__.html Ik niet! Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Ik vind het wel leuk zulke fun cars op de weg. Dan worden het niet allemaal van die recht-toe-recht-aan leasebakken. Laat maar komen. Zelfs wel wat agressiever gevormd, met 'aan de kant bumpers'...... Quote
Gast Jantje Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Ik vind het wel leuk zulke fun cars op de weg. Dan worden het niet allemaal van die recht-toe-recht-aan leasebakken.Laat maar komen. Zelfs wel wat agressiever gevormd, met 'aan de kant bumpers'...... zoiets als de voorkanten van de nieuwe mitsubishi lancer en outlander? Die vindt ik echt stoer, als je dat achter je aan ziet komen stormen ga je wel opzij haha.. Die nissan is afschuwelijk Quote
snackey Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Ik vind het wel wat hebben. De raampartij aan de zijkant heeft iets weg van de Pro Cee'd. Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 op http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Nissan/Juke/Nissan_Juke_01.jpg meer foto's Best geinig, alleen het Note platform spreekt me niet aan. Heb 3 dagen in een Note in Griekenland gereden en dat is heel erg Renault. Met een ruim geroerde roerbak met schakel stangen. Misschien gaat het nu wel goed. Leuke opsteker voor peterrrrrrrrrrrrr, die krijgt er nu nog een leuk ding in zijn showroom bij En dan goed adviseren h Quote
Venga1 Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Raar toch die diepliggende verlichting. Valt slecht op aan de zijkant http://www.autoblog.nl/gallery/Nissan/Juke/slides/Nissan_Juke_06.jpg Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Raar toch die diepliggende verlichting.Valt slecht op aan de zijkant. Daar zit ook het knipperlicht in verwerkt. Ik vind overigens de koplampen wel wat minder. Het model spreekt mij wel aan met die forward cab. Quote
scorpioshuma Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Als je er andere koplampen in denkt heeft de voorkant wel iets weg van de nieuwe sportage/sorento. Leuk wagentje, vele malen beter als de Multipla van Fiat, maar die koplampen OUCH. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zo'n gedrocht te willen kopen... maar tsja, het is ook geen Kia he... Groetjes, Peter Quote
Gast Jantje Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 ik zag vandaag een nissan cube rijden.. in het echt is hij nog lelijker dan op de foto Quote
Venga1 Geplaatst 12 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2010 ik zag vandaag een nissan cube rijden.. in het echt is hij nog lelijker dan op de foto Ik was vanmiddag even bij mijn dealer. Sinds een paar weken heeft hij er ook Nissan bij. Alles stond er behalve dat afgrijselijke ding. Volgens mij is de dealer bang dat dan de klanten hard wegrennen:wink: Quote
Alex VB Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Ik ben blij dat smaken verschillen. Anders reed iedereen in een KIA Er zal voor dit type wel een markt zijn anders werd er geen geld in gestoken. Ik vind hem wel mooier dan de FIAT Multivla(ai). Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 En hier is dan de Kia Venga Raptor...... Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 En hier is dan de Kia Venga Raptor...... En daar ben jij nou de hele avond mee bezig? Het ontwerpen van een Venga Raptor? Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 En daar ben jij nou de hele avond mee bezig? Het ontwerpen van een Venga Raptor? Euh......., nee want ik zat schaatsen (5000 m) te kijken, SVEN THE MAN!! Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Sven(ergy) heeft het goed gedaan.. Maar die Koreaan was ook niet slecht.. Volgens mij is hij een KIA arbeider geweest. En nu terug OT... Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 De Cube staat niet in de showroom omdat deze nog uitgeleverd moet worden ! Sinds donderdagavond hebben we een demo Cube en moet heel eerlijk zeggen dat het Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 En een 1.6 Turbo in de Juke met 190pk !!! Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 En een 1.6 Turbo in de Juke met 190pk !!! Ja, ik las het. Met turbo Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Zover ik weet alleen met turbo...ben erg benieuwd naar dit blok omdat ik verwacht dat deze ook in de nieuwe Qashqai komt ! Die is leverbaar binnen 2 maanden en vanaf september met nieuwe motoren. Maar heb er van Nissan uit nog niks over gehoord, boeit me natuurlijk ook niet want het is geen kia Quote
nortukker Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 nou, sorry hoor ik vind het niks. het lijkt net of hij bij zijn geboorte al tussen de tramdeuren heeft gezeten. Quote
Venga1 Geplaatst 16 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2010 De Juke schijnt in het echt heel mooi te zijn.... foto's zijn altijd lastig, dat zie je ook met de Venga. Veel mensen denken dat deze de grootte heeft van een Yaris ! In het echt ook hoor. Veel mensen zeggen: niet een heel grote auto he! Alleen dat veranderd snel als de deuren en kofferruimte open gaan Quote
brouwer2001 Geplaatst 17 Februari, 2010 Geplaatst 17 Februari, 2010 ik moet wel zeggen dat nissan teminste durft en niet voor wat iedereen doet gaat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.