koolmees Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Het maakt ook helemaal niet uit of iemand alleen lid wordt om zijn grieven te uiten, want heeft het noemen van die grieven ooit nut gehad? Ik heb hier al heel wat berichten achter gelaten, maar het "overleg" met Kia Nederland heeft bij mijn weten nooit voor enige oplossing gezorgd. Die problemen worden vaznelf opgelost, als iemand na zeven jaar z'n Kis omruilt voor een ander merk of voor een Kia, waarin hij dit hele component achterwege laat. Quote
appiek Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Het maakt ook helemaal niet uit of iemand alleen lid wordt om zijn grieven te uiten, want heeft het noemen van die grieven ooit nut gehad? Ik heb hier al heel wat berichten achter gelaten, maar het "overleg" met Kia Nederland heeft bij mijn weten nooit voor enige oplossing gezorgd. Die problemen worden vaznelf opgelost, als iemand na zeven jaar z'n Kis omruilt voor een ander merk of voor een Kia, waarin hij dit hele component achterwege laat. Klopt, ik voel mij dan ook niet aangesproken. Mogelijk spelen er andere belangen. Volgens mij werkt het als volgt: Als je een slecht product maakt gaan mensen klagen, als je een product maakt dat aan de verwachtingen voldoet hoor je niets en als het product boven verwachting presteerd krijg je complimenten. Het kia syteem heeft van de zomer bij mij bijna voor een echtscheiding gezorgd. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Misschien werkt het volgende. Radio uitbouwen, naar het Kia hoofdkantoor rijden. Op tien meter afstand van de hoofdingang gaan staan en dan heel hard..... Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Gaan stampvoeten. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 En dan zijn er nog andere dingen die je kan doen. Maar of jij daar dan echt beter van wordt dat weet ik niet. Het zou wel kunnen opluchten of een goed gevoel kunnen geven. Quote
Alex VB Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Wolter, Ik weet dat dit als grap bedoelt is maar het komt helaas niet zo over.. Wil je de volgende keer iets beter nadenken met hoe je iets plaatst? Zeker als moderator. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Wolter, Ik weet dat dit als grap bedoelt is maar het komt helaas niet zo over.. Wil je de volgende keer iets beter nadenken met hoe je iets plaatst? Zeker als moderator. Ooooooookeeeee. Het valt mij wel op dat er de laatste weken regelmatig **** wordt om niks. Quote
koolmees Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 En dat is nu precies het antwoord, dat eraan zat te komen, meneer de moderator. Ik ben al een jaar niet op het forum geweest omdat het bij Kia vechten tegen de bierkaai is. Door de reactie van Appiek kreeg ik weer eens een melding dat er iets was geplaatst en vervolgens zie ik een niveau, dat het Kia Forum onwaardig is. Zo'n twee jaar geleden werd de indruk gewekt dat er leden van het Forumteam in gesprek waren met Kia om de problemen, die werden gesignaleerd, op te lossen. Ik heb net inderdaad je onzinnige reacties gerapporteerd waar dus door Alex goed op wordt gereageerd. Maar nu ik je reactie lees is mijn rapportage juist geweest: van professioneel forum naar een kleuterbende. Ik vrees, dat ik hier niets meer te zoeken heb. Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Heer Koolmees, ik zou u willen vragen om het forum wat meer door te lezen, want u doet een overgrote meerderheid van de forummers tekort met uw betoog. In een jaar kan er veel gebeuren en dat is feitelijk ook zo gebeurd. Daarom vind ik uw reactie een beetje voorbarig! Mag ik u vragen uw mening te herzien wanneer u uzelf de gelegenheid hebt gegeven het forum nog eens goed door te lezen? U zou mij daar een heel groot plezier mee doen. Tenslotte, u blijft voor mij te allen tijde welkom op het forum! Quote
koolmees Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Heer Koolmees, ik zou u willen vragen om het forum wat meer door te lezen, want u doet een overgrote meerderheid van de forummers tekort met uw betoog. In een jaar kan er veel gebeuren en dat is feitelijk ook zo gebeurd. Daarom vind ik uw reactie een beetje voorbarig! Mag ik u vragen uw mening te herzien wanneer u uzelf de gelegenheid hebt gegeven het forum nog eens goed door te lezen? U zou mij daar een heel groot plezier mee doen. Tenslotte, u blijft voor mij te allen tijde welkom op het forum! Voorbarig wellicht, maar als ik nu twee pagina's onzin zit te lezen als reactie op een klacht van iemand, die misschien qua Nederlandse taal het wat minder onder woorden kan brengen, en dat gebeurt dan ook nog eens door moderators, dan heb ik daar niet heel veel zin meer in. Neem ook iemand serieus die met hele herkenbare klachten komt. Mijn lijstje van twee jaar geleden is nog even lang, bij Kia is er niet de bereidheid om die lijst korter te maken. Als u zegt, dat de kans aanwezig is, dat die lijst korter wordt door het lezen van het forum, dan zal ik zeker die tijd gaan nemen. Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Beloven kan ik natuurlijk niets, dat weet u ook. Toch hebben wij als KCG het nodige te berde gebracht en hebben daarmee ook het één en ander kunnen bereiken. Wij erkennen als geen ander dat wij helaas niet alle problemen kunnen oplossen. Meer als ons best kunnen we niet doen. De ergernis waar u op doelt heeft te maken met het feit dat de Auwgurk wordt uitgedeeld aan die kersverse forummers, die hun eerste stapjes (lees postings) besteden aan hun enorme klachtenpassie. Het is toch veel leuker dat iemand zich even voorstelt en daarna pas aangeeft waar hij/zij problemen over ervaart? Ik ken uw problemen niet, maar mogelijk dat u na een jaar een beter antwoord krijgt van uw problemen, na het lezen van de diverse topics. Suc6 ermee! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Er is weer veel gebeurd dat ik een weekje vakantie had. Hell raver teleurgesteld omdat hij geen auwgurk kreeg en bijna echtscheidingen om de navigatie. Het moet toch niet gekker worden. Maar als je dit draadje leest doet de dealer in ieder geval bijna niets of ze kunnen niets. Je vraagt je af waar ligt dat aan. Is het de klant, de dealer of Kia. Waar ligt de communicatiefout. Het lijkt me sterk dat het Kia forum alles moet oplossen. Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2012 Geplaatst 22 Januari, 2012 Er is weer veel gebeurd dat ik een weekje vakantie had.......en bijna echtscheidingen om de navigatie. Navigatie is juist het beste wat echtelieden is overgekomen in de afgelopen jaren. Geen geruzie meer over welke kant opgaan. Kaarten kunnen in de kaartenbakken blijven zitten. Iedereen happy......dacht ik zo! Echter, de werkelijkheid kan soms zo bedriegelijk echt lijken! Quote
HobbyRobby Geplaatst 27 Januari, 2012 Geplaatst 27 Januari, 2012 Vorige week de kaartupdate geïnstalleerd. Weggegooid geld: de kaart is nog steeds verouderd. Op de N36 rijd ik nog steeds door de weilanden volgens het systeem. TomTom kent die weg al een jaar. Systeemupdate is wel goed (maar gratis : straten die eerst niet te zoeken waren, maar wel aanwezig, zijn nu wel te vinden. Zo kon ik nooit naar de Tolberterstraat in Leek navigeren (stond wel op de kaart). Dat werkt nu dus wel. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 27 Januari, 2012 Geplaatst 27 Januari, 2012 Tegen TT is natuurlijk ook niet op te concurreren als het gaat om up to date kaarten (al gaat het daar ook echt niet in alle regio's goed en snel genoeg hoor). TT heeft een paar jaar geleden een hele grote kaartenmaker ingelijfd. Quote
HobbyRobby Geplaatst 2 Februari, 2012 Geplaatst 2 Februari, 2012 Tegen TT is natuurlijk ook niet op te concurreren als het gaat om up to date kaarten (al gaat het daar ook echt niet in alle regio's goed en snel genoeg hoor). TT heeft een paar jaar geleden een hele grote kaartenmaker ingelijfd. Dat TT niet overal goed werkt is waar. Bij mijn eigen adres zit hij er 700 meter naast. En dat weet Navteq nou weer net wel te vinden Quote
Marillion Geplaatst 10 Februari, 2013 Geplaatst 10 Februari, 2013 Sinds vandaag doet mijn navigatie/audio systeem raar ( ingebouwd af fabriek , business uitvoering). op moment dat ik er een USB stick in doe, geeft het systeem een "systeem error" , tevens krijg ik als ik bv een radio zender er op zet, allemaal dubbele teksten in beeld ( Veronica en 3FM tekst door elkaar). Wat is wijs: terug naar fabrieksinstellingen brengen (als iemand weet hoe dat moet) of gelijk langs de dealer. Vanuit gaande dat het nog in de garantie zit ( auto is van april 2010 met 23000 km erop) Marc Quote
betominice Geplaatst 10 Februari, 2013 Geplaatst 10 Februari, 2013 Hoi Marc Bij mijn vorige ceed sw hetzelfde gehad usb stick erin en vastlopen ooit een update gehad van de dealer? Na de update nooit meer last van gehad. Quote
LJ01 Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 Sinds vandaag doet mijn navigatie/audio systeem raar ( ingebouwd af fabriek , business uitvoering). op moment dat ik er een USB stick in doe, geeft het systeem een "systeem error" , tevens krijg ik als ik bv een radio zender er op zet, allemaal dubbele teksten in beeld ( Veronica en 3FM tekst door elkaar). Wat is wijs: terug naar fabrieksinstellingen brengen (als iemand weet hoe dat moet) of gelijk langs de dealer. Vanuit gaande dat het nog in de garantie zit ( auto is van april 2010 met 23000 km erop) Marc Vanmorgen was ik bij de KIA dealer om mijn accu na te laten kijken van mijn KIA Cee'd SW (september 2010). Nadat ze dit gedaan hadden wees de medewerker erop dat ze een update hebben van het navigatiesysteem dat enkele "mogelijke" problemen oplost. Deze update duurt 2 a 3 uur en hebben ze dan ook gedaan (gratis natuurlijk). Volgens de KIA dealer was dit een actie, maar eerlijk gezegd had ik er nog niet van gehoord (niets in de nieuwsbrief hierover gelezen). Misschien lost dit je probleem op? Quote
koolmees Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 Ik moet zeggen: mijn Kia was drie jaar oud en ik wilde eigenlijk een nieuwe C'eed kopen. Ik heb geïnformeerd, maar ook in de nieuwe C'eed zit de zelfde rotzooi, dus ik heb afscheid genomen van Kia, hoewel het een perfecte auto is. Maar ik hecht wel waarde aan dit soort apparatuur. Jammer Kia, voor de zelfde prijs heb ik een perfecte Skoda Octavia! Quote
betominice Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 Om hier op te reageren ik had hiervoor ook een Se7en ik was ook niet helemaal tevreden over de navigatie heb er over getwijfeld om er hem bij te nemen was overigens wel tevreden over de auto . Heb hem er wel bijgenomen en het is wel een grote verbetering vind het scherm duidelijker en nergens geen problemen meer mee . Maar voor iedereen geld natuurlijk zijn eigen persoonlijke mening . In ieder geval wel veel plezier met je nieuwe aankoop Koolmees Quote
koolmees Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 Om hier op te reageren ik had hiervoor ook een Se7en ik was ook niet helemaal tevreden over de navigatie heb er over getwijfeld om er hem bij te nemen was overigens wel tevreden over de auto . Heb hem er wel bijgenomen en het is wel een grote verbetering vind het scherm duidelijker en nergens geen problemen meer mee . Maar voor iedereen geld natuurlijk zijn eigen persoonlijke mening . In ieder geval wel veel plezier met je nieuwe aankoop Koolmees Bij mij was het meer. Bij het afspelen vanaf een USB-stick kwam constant de radio er tussendoor. Zo irritant. En er was volgens Kia-dealer niets aan te doen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.