Smart Geplaatst 12 Februari, 2010 Geplaatst 12 Februari, 2010 (aangepast) De Joendai i30 MPV komt in december 2011, maar eerst nog de tegenhanger van de Kia Venga, de i20, die komt in oktober 2010. Ook Hyundai krijgt het ook druk met al zijn nieuwe modellen. http://www.autoweek.nl/autonieuws/13619/Hyundai-i30-mpv-in-de-maak 12 Februari, 2010 aangepast door Smart Quote
Url Geplaatst 12 Februari, 2010 Geplaatst 12 Februari, 2010 Volgens Hyundai Nederland komt de i30 mpv in december 2011 bij de dealers te staan. Wie heeft het nu goed, ik lees toch echt 2011 . Quote
bigwade Geplaatst 12 Februari, 2010 Geplaatst 12 Februari, 2010 De Joendai i30 MPV komt in december 2011, maar eerst nog de tegenhanger van de Kia Venga, de i20, die komt in oktober 2010. Ook Hyundai krijgt het ook druk met al zijn nieuwe modellen.http://www.autoweek.nl/autonieuws/13619/Hyundai-i30-mpv-in-de-maak Met die joendai rijden ze NU testen en die komt dan pas dec 2011 in de winkel ?? vreemd! Dat is Quote
Smart Geplaatst 12 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2010 Ben ik mee eens, dat vind ik ook zeer vreemd. Zal wel een bepaalde strategie zijn, of AW maakt inderdaad weer eens een typefout. Quote
bigwade Geplaatst 12 Februari, 2010 Geplaatst 12 Februari, 2010 Ben ik mee eens, dat vind ik ook zeer vreemd. Zal wel een bepaalde strategie zijn, of AW maakt inderdaad weer eens een typefout. of was het nou tipvoud...... Quote
Venga OK Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 In mijn Venga zit een stukje Hyundai. Ik vond op de achterzijde van de uitneembare "bodem" in de kofferbak een sticker van Hyundai. Is dit de eerste voorbode van de Venga tegenhanger van Hyundai? Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 het is logisch dat je iets vindt van Hyundai in je Venga. Hyundai is nl. het moederconcern en de Venga wordt in een Hyundai fabriek gebouwd waar straks ook de i20 of was het i30 vandaan gaat komen.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Standaard wordt de Venga zelfs geleverd met een geel joendeej stickertje op de voorruit ! Wordt er natuurlijk snel afgehaald ! Quote
Url Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Standaard wordt de Venga zelfs geleverd met een geel joendeej stickertje op de voorruit ! Wordt er natuurlijk snel afgehaald ! Lol... dat wist ik niet, wel leuk om te weten ^^. Maarja zal zo bij Volkswagen bijvoorbeeld ook wel gaan. Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Als je onder de motorkap bij diverse merken kijkt zie je altijd wel een ander embleempje Quote
ger.w. Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 In mijn Venga zit een stukje Hyundai. Ik vond op de achterzijde van de uitneembare "bodem" in de kofferbak een sticker van Hyundai. Is dit de eerste voorbode van de Venga tegenhanger van Hyundai? Als je 2DIN radio uit de sorento haalt blijkt het....jawel een Hyundai radio te zijn met een KIA frontje. Maar het is natuurlijk ook logisch. De hele Skoda lijn staat op VW bodems en een SAAB (hoorden we van baas Muller) is gewoon een Opeltje in een andere jas Quote
bigwade Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 en een SAAB (hoorden we van baas Muller) is gewoon een Opeltje in een andere jas Da's oud nieuws, haha, je kan/kon een Saab rijder geweldig op de kast krijgen door hem te vertellen dat tie in een opgeleukte ascona reed, haha ! En idd, zoek maar eens in je auto naar labeltjes, het stikt van Hyundai spul, niks mis mee. Het witte spatbord knipperlichtje van mijn Sportage is exact dezelfde die op onze i10 zit..... Quote
pjotter Geplaatst 18 Februari, 2010 Geplaatst 18 Februari, 2010 (aangepast) het is logisch dat je iets vindt van Hyundai in je Venga. Hyundai is nl. het moederconcern en de Venga wordt in een Hyundai fabriek gebouwd waar straks ook de i20 of was het i30 vandaan gaat komen.. Inderdaad is het gewoon dezelfde fabriek (sommige dealers zeggen dat er 50 meter tussen zit!) Daar komen de i30/ ceed de Tucson/Sportage i35/sportage2? de I25?/venga vandaan. 18 Februari, 2010 aangepast door Alex VB quoto niet meegenomen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.