brouwer2001 Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 hallo na veel wikken en wegen hebben we besloten om voor een kia soul te gaan. wij zijn nu op zoek naar een soul burner. ik wil graag een aparte auto en mijn vrouw 1 voor alle dag. ik weet dat er 1 in valkenswaard staat weet iemand er nog 1 te staan wil ik het graag horen. voor de mensne die niet weten hoe een kia soul burner er uit ziet hieronder een afbeelding. ik ga van het weekend in de richting van valkenswaard om daar een proefrit te maken met de auto. Quote
bigwade Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Vet, echt VET ! t'is geen v8 maar hier heb je zeker zoveel lol van ! Suc6 ! Quote
Peterrrrr Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Sluit me aan bij Bigwade ! vette bak... heb je foto's gemaakt ? Quote
Alex VB Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Ik ben ook benieuwd naar de ervaring van Ronald. Hoe de SOUL rijdt weet ik al, maar hoe de Burner bevalt als deze rijdt, daar ben ik echt benieuwd naar. Quote
Smart Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 @Alex Maar rijdt de Soul Burner anders dan als een 'gewone' Soul? Quote
Alex VB Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Hij heeft 18" velgen tegenover 15 of 16" standaard. En dat be Quote
Url Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Inderdaad de Soul burner is vet, ze zeggen alleen wel dat grotere inch velgen het rijgedrag van de Soul en het comfort niet ten goede komt. Quote
brouwer2001 Posted February 14, 2010 Author Posted February 14, 2010 ik heb mijn bezoek aan valkenburg even moeten uitstellen want de vrouw is niet lekker.we gaan van de week er heen als ze is opgeknapt. ik ga zeker even proefrijden met een standaard soul om ff te vergelijken. Quote
brouwer2001 Posted February 14, 2010 Author Posted February 14, 2010 even aan peterrrrrrr weet jij toevallig nog meer soul burners te staan? jullie hebben volgens mij een data systeem. Quote
Peterrrrr Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 (edited) Poe, kan morgen even navraag voor je doen ? Mail me even als je wil op: Ga ik het ff uitzoeken ! Edited February 19, 2010 by Peterrrrr email gewijzigd. Quote
bigwade Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 (edited) Mail me even als je wil op: peterpuntbakkeratleendertvdborn.nl Je mailadres zou ik even anders neerzetten ivm spam mail. Site wordt regelmatig gescand door bots. Edited February 19, 2010 by Alex VB aanpassing email. Quote
Relena Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Inderdaad de Soul burner is vet, ze zeggen alleen wel dat grotere inch velgen het rijgedrag van de Soul en het comfort niet ten goede komt. Daar heb je gelijk in daarom hebben wij gekozen voor 16 inch wielen. Trouwens de eerste Souls hadden ook nog eens verkeerde velgmaten. Heb dit op een ander forum uitgelegd en laten weten bovendien heb ik dit ook direct aangegeven bij de dealer. Zowel mijn vrouw als ook ik merkten dit direct. Groetjes, Relena Quote
Alex VB Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Bigwade was me voor met zijn advies. Het is inderdaad verstandiger om je mailadres of helemaal uit te schrijven zoals verbeterd of via een PB je bericht te versturen. Quote
Peterrrrr Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Helemaal niet bij stil gestaan... is/was al aangepast ! Quote
brouwer2001 Posted February 19, 2010 Author Posted February 19, 2010 peterrrrr bedank voor de reactie via mail. Quote
Peterrrrr Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Graag gedaan...als iemand anders eenn Burner zoekt... Deze zijn zelf opgebouwd door de dealer, vandaar dat KIA Nederland niet kan zien waar ze staan. Quote
El-Rio-Grande Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Graag gedaan...als iemand anders eenn Burner zoekt... Deze zijn zelf opgebouwd door de dealer, vandaar dat KIA Nederland niet kan zien waar ze staan. Zet voor het 'genieten' van de Burner eens een paar plaatjes ergens op het forum of in het fotoalbum..... Wat moeten die Burners trouwens gaan kosten? Groetjes, Peter Quote
brouwer2001 Posted February 21, 2010 Author Posted February 21, 2010 ha peter een beetje welk type je van uit gaat. zelf ging ik uit van de duurste uitvoering met alle burner opties die door de dealer leverbaar zijn incl leer koste die 27.500 Quote
brouwer2001 Posted February 21, 2010 Author Posted February 21, 2010 @PETERRRRRRR: ik zie alleen nergens dat daelers het rode interrieur in de projs lijst heeft staan zoals bij de burner is afgebeeld Quote
Peterrrrr Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Wij zijn natuurlijk nog maar vanaf juni dealer dus wij hebben de introductie van de Soul gemist. Weet dat een Burner gewoon een opgeleukte Soul is. Kan volgens mij elke uitvoering zijn ? Quote
Venga1 Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Als ik een Soul zou willen hebben, dan zou het zeker deze uitvoering zijn. Deze zal heel veel reacties oproepen. Maar wat een geld zeg Succes met de beslissing, erg mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Patrick79 Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Als ik een Soul zou willen hebben, dan zou het zeker deze uitvoering zijn.Deze zal heel veel reacties oproepen. Maar wat een geld zeg Succes met de beslissing, erg mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn vrouw krijgt nog geregeld mee dat er mensen naar onze auto wijzen, op de parkeerplaats bij haar werk. Of ze loopt met iemand naar buiten en dan volgt er een, hey da's ook een gave auto!... haar reactie is dan meestal het openen van de auto en dan komt er nog een: Oh is die van jou? achteraan Quote
Recommended Posts