Meisjesdroom Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ik vind de Soul erg mooi en we zijn hard aan het denken of we er eentje gaan aanschaffen. Maar we hebben 3 kids en hebben die genoeg ruimte achterin? Ik heb nu een Joice en dat is zo fijn dat we er dan 1 achterin kunnen zetten en 2 op de middenbank. Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ligt eraan hoe oud de kids zijn ? Ik zeg altijd maar zo, meten is weten ! Dus ff langs de dealer ! Quote
Meisjesdroom Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Hhahahaah met 3 kids naar de dealer,die ziet me aankomen:shock: Nee hoor het zijn schatjes,maar.... De dames zijn 12 jaar (die gaat "dus echt niet mee hoor mama")9 jaar ("waarom moeten we nou alweer weg,auto's zijn zo tzvw") en 6 jaar ("wauw leuk auto's kijken,mogen we die hebben?") Dusse vandaar mijn vraag,misschien is er hier wel een ervaringsdeskundige? De Soul ziet er namelijk wel breed uit. Quote
Url Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 De ruimte op de achterbank is misschien wel goed, al denk ik persoonlijk dat de kofferbak te klein zal zijn, vooral met 3 kinderen. Op de autorai vorig jaar vond ik de kofferbak echt tegenvallen. Ik zou voor een cee'd SW gaan inplaats van een Soul met 3 kinderen. Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 .......Ik zou voor een cee'd SW gaan inplaats van een Soul met 3 kinderen. Maar die drie kinderen had ze al....... Quote
Alex VB Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Hhahahaah met 3 kids naar de dealer,die ziet me aankomen En waarom niet? Ook de kids moeten in een auto kunnen zitten en het leuk vinden achter op de bank. Dat jij en je partner uiteindelijk beslissen is een ander verhaal.. Toen wij gingen kijken voor de opvolger van onze SEAT ALtea XL is Mercedes-Auryana altijd met ons mee geweest. En kinderen zijn wat dat aangaat eerlijker over bepaalde dingen dan je denkt. En verkopers - de meesten - houden in de buurt van kinderen meestal wel rekening met hun verkooppraatje.. Dus!! Meenemen die kids en een testrit maken in een SOUL. Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Of een testrit en thuis de kids ff passen ! Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Of een testrit en thuis de kids ff passen ! Precies! je gooit ze zo achterin. Je komt tenslotte uit 't Gooi...... Quote
Meisjesdroom Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Hhahaha ja die kids hebben we al een poosje. Misschien idd een optie om een proefritje te maken en de dames thuis "passen". Maar Smart wat heeft het te maken dat ik in het Gooi woon?? Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 ......Maar Smart wat heeft het te maken dat ik in het Gooi woon?? Het was een woordspeling met gooien. Nu niet leuk meer...... Quote
Url Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Maar die drie kinderen had ze al....... Je begrijpt wat ik bedoel (hoop ik ) Quote
Meisjesdroom Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Ik begrijp um,maar zo heb ik het nog nooit gezien:grin: Denk dat ik manlief toch maar is moet overhalen voor een proefrit,en anders is het wachten op een nieuw model van een 7 zitter. Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Dan ga je toch voor de nieuwe Sorento ?? HAHAHA Ze worden ook groter die kinderen en dat past dan niet echt lekker meer in een Soul. Voor vakanties e.d. kun je natuurlijk ook iets groters huren en de rest v.h. jaar met een wat kleinere auto zoals de Soul doen..... Quote
Url Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Of koop gewoon een Carens... of wacht op een nieuwe Carens . Quote
brouwer2001 Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 heb zelf ook 3 kids en wil ook een soul moet volgens mij passen heb er nu 3 in een rio allemaal in een stoel. ok de bagage ruimten zal niet super zijn maar genoeg voor de boodsachappen en voor de vakantie een koffer op het dak of een karretje er achter. hij wordt aangeprezen als 5 persoons karretje. Quote
Meisjesdroom Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Dan ga je toch voor de nieuwe Sorento ?? HAHAHAZe worden ook groter die kinderen en dat past dan niet echt lekker meer in een Soul. Voor vakanties e.d. kun je natuurlijk ook iets groters huren en de rest v.h. jaar met een wat kleinere auto zoals de Soul doen..... Die is me te groot! Enne auto huren daar heb ik al voor gekeken,dat is 1400 voor 2,5 week,vind ik erg veel geld. Quote
Url Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Andere optie is natuurlijk de Venga , Compact, maar meer kofferruimte in ieder geval als in de Soul. Qua achterbeenruimte enz. zal het wel ongeveer het zelfde zijn als de Soul. Quote
Meisjesdroom Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Nee dat is niet zo mijn ding. We hebben geen haast,eerst maar is een proefritje in de soul. Quote
Url Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 oki, was maar voorstel , niet om je op te jagen ofzo. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ik heb een tijd terug zelf ook een proefrit gemaakt in de Soul. Ik heb daarbij ook gelet op de ruimte achterin. Ik heb de bestuurdersstoel zo afgesteld dat ik goed kon zitten en goed het voertuig kon besturen. Vervolgens ben ik uitgestapt om op de achterbank te gaan zitten, achter de bestuurdersstoel. Ik hield met mijn 1,86 meter lengte aan alle kanten voldoende ruimte over... Lijkt mij dus dat je met 3 kids voldoende ruimte hebt, plus dat ze door de hoge zit een riant uitzicht KUNNEN hebben... Succes met de overweging, en eventueel aanschaf.. Groetjes, Peter Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Bij Sixt Utrecht betaal je 65,11 eu voor een dag voor een Mitsubishi Outlander. laatste 2wk juli en een stukje aug. Kom je met 18 dagen op 1172,- Ja da's een bak geld maar je rijd er zomaar 3000km mee en dat doe je niet in je eigen auto. Ach het is gewoon een kwestie van rekenen en afwegingen maken. Lekker doorrijden in je huidige auto zou ik zeggen of anders is misschien een gebruikte Sportage iets voor je.. Suc6 Quote
KIASOULAP Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 Zolang je geen grote vakantie gaat houden, is de SOUL met drie kids goed te doen. Wij rijden regelmatig met vijf personen (geen kids meer te noemen) in de SOUL, en er is ruimte zat voor iedereen. Bij vakanties, zonder aanhanger of dakbak, zal het wat inschikken worden. Even rekenen en goed nakijken dus wat er belangrijker is... Bovendien is de achterbak van de SOUL erg diep... Quote
Meisjesdroom Geplaatst 19 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2010 Ik ben gister bij de dealer gewest om hem is goed te bekijken en helaas is hij toch echt te klein,maar hij blijft mooi,jammer. Quote
Relena Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Over ruimte achterin kan men lang praten zien is altijd beter bekijk deze video maar eens. Weet zeker dat de kia Soul achter genoeg ruimte heeft voor drie kinderen. Is in het Duits maar dat moet voor ons Nederlanders geen probleem zijn. YouTube - GRIP - Kia Soul vs. Daihatsu Materia mit Sumo-Ringer Groetjes, Relena Quote
Venga1 Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Maar is de kofferruimte dan niet belangrijk? Volgens mij is die niet zo groot Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.