KURT 2 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Ik word dit jaar 50 , Venga gekozen voor zijn 'leuk' rijgedrag ,voor ze'n looks en toch ook een beetje voor de beschikbare binnenruimte . Quote
Venga OK Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 heb m'n Venga nu een maand, bevalt prima, juist de hoge zit.Maar vooral gekocht om z'n "Looks" Ben dan wel 62 jaar, maar alles werkt nog. Castle Leuk berichtje! Geniet van uw Venga! Quote
jjonker1 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 De Kia Venga heeft een 'hoge zit'. Ervaring leert dat dat voornamelijk 'oudere' rijders trekt.Mijn nieuwe Venga staat in bestelling. Ik heb de Venga gekocht om de prijs, het uiterlijk, praktisch in gebruik, rijgedrag, zuinigheid en garantietermijn en ben 41 jaar oud. Ik ben benieuwd naar de (gemiddelde) leeftijd van de Venga-rijders... Wie volgt? Ik ben 1.80 en sinds 1 week 65 jaar. De Venga is mijn 4e hogere auto. De hoge zit, daar stap je niet weer vanaf. Quote
bigwade Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 (aangepast) Ah, de leeftijd gaat al omhoog.. ) Ben benieuwd wie de meest krasse knar is met een Venga HAHAHAHA! btw jjonker1, VAN HARTE ! en uiteraard veel plezier met die top-kar van je ! . 16 Maart, 2010 aangepast door bigwade Quote
Hendricus Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 bij mij is een hoge zit en Oosterse techniek (lees betrouwbaar/Aziatisch) de gouden combinatie! Na 2 keer een Renault Kangoo -prima carrosserie/veel ruimte, maar belabberde electronica- en 2 keer een Hyundai Matrix -prima karretjes!- gereden te hebben, kwam ik bij Kia terecht terecht. Ik kocht een Cee'd Sporty Wagon 1,6; probleemloze techniek, maar (veel) te laag. Na een rit Oostenrijk heen en weer kwam ik er gebroken (rugproblemen) uit. Snel omgeruild voor een fraaie champagnezilveren Venga 1,4 extra met comfortpack en nu zit ik weer als een vorst! Deze week teruggeweest voor garantie en voor en achter spatlappen laten monteren en nog een hele riedel accessoires in bestelling. Oh ja, ik zou het bijna vergeten: ik ben 50 jaar jong; 1 meter 80 lang (en weeg ca. 100 kg). groeten, Henk Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Viel me vandaag wel op bij de kia dealert dat het af en aan liep met mensen die de kwamen kijken voor een nissan note en uiteindelijk bleven hangen bij de venga en inderdaad mensen van alle leeftijden Quote
Elvira Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 42 jaar en 1.60 lang. Ik ging voor de hoge zit (anders had ik de Ceed genomen). Hiervoor heb ik de Toyota Yaris verso gehad en als je een hoge auto gewend bent, wil je niet anders. Je ziet veel verder. Quote
Rio-man Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 De gemiddelde leeftijd ligt tot nu toe op de 48 jaar Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 De gemiddelde leeftijd ligt tot nu toe op de 48 jaar En de gemiddelde lengte....... Quote
Gast FirstVenga Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 De gemiddelde leeftijd ligt tot nu toe op de 48 jaar IK zal de gemiddelde leeftijd even iets opschroeven. Mijn leeftijd is namelijk 52 jaar. En voor wie mijn lengte wil weten die is 1,81 mtr. Wij hebben de Venga onderandere ook gekocht om zijn hogere zit en omdat toen we hem zagen er gelijk weg van waren. Groeten Firstvenga en partner Quote
shelleke35 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 ik ben 1.66cm en 40 jaar. Wij hebben gekozen voor de Venga vanwege de hoge zit en de ruimte. Vooral achterin. De 2 kids vinden het geweldig. De kofferruimte is ook belangrijk vanwege de grote bouvier die er regelmatig in moet. Zo zie je wat er allemaal in past. Mijn man is 1.83 en 39 jaar. Quote
NonkelSimon Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 80% van alle venga's die wij tot nu toe hebben verkocht zijn gekocht door bejaarde koppels Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Pombal12 is 47 lentes jong en meet 176 centimeters. Ik koos voor de VENGA vanwege het enigszins gedrongen, stoere uiterlijk, de heerlijke hoge zit (het King of The Road gevoel, want dikwijls kijk je over de daken heen van Ibizaatjes, Polootjes en vele andere -ootjes en -aatjes), het ruimtelijke van het interieur, de heerlijke zetels, de prachtige techniek en z'n vele snufjes, de enorme garantie-termijn, de redelijke prijs en de hippe naam 'VENGA'! Tellen mijn 47 levensjaren mee, of geeft 'jong van geest' nog korting?... Quote
Remko .me Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 80% van alle venga's die wij tot nu toe hebben verkocht zijn gekocht door bejaarde koppels En bedankt Quote
Gast Jantje Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 En bedankt ja jij bent al vroeg bejaard of hoor je toch bij die overige 20pct? Quote
Labwerf Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Een toekomstige Venga rijder ( eind april begin mei ) Zelf ben ik man 49 jaar en mijn partner 51. rijden nu in een Berlingo Wij zijn dus niet zo oud maar een halve eeuw jong. Gaan de komende jaren hopelijk veel plezier beleven met de Venga Quote
Venga1 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 42 jaar en 1.60 lang. Ik ging voor de hoge zit (anders had ik de Ceed genomen). Hiervoor heb ik de Toyota Yaris verso gehad en als je een hoge auto gewend bent, wil je niet anders. Je ziet veel verder. Hallo Elvira (en natuurlijk de rest) voor mij geldt precies de zelfde situatie. Ik had ook de Yaris verso, en vanwege de hoge zit heb ik voor de Venga gekozen. Ik wil voor geen goud meer terug naar de Yaris Verso. Alleen zitten erbij mij 3 grijze haren meer bij, en ben ik 18cm langer (Val ik nu onder de oudjes of onder de jonkies?) Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 80% van alle venga's die wij tot nu toe hebben verkocht zijn gekocht door bejaarde koppels Niet zo'n tactische uitspraak. We praten tegenwoordig niet meer over bejaarden, maar over ouderen. En o.a. die ouderen zorgen ervoor dat de economie blijft draaien, ook bij autobedrijven..... Mensen tussen de 45 en 65 zijn niet bejaard. Als het goed is staan zij nog volop in het leven. Quote
Gast Jantje Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Niet zo'n tactische uitspraak. We praten tegenwoordig niet meer over bejaarden, maar over ouderen. En o.a. die ouderen zorgen ervoor dat de economie blijft draaien, ook bij autobedrijven.....Mensen tussen de 45 en 65 zijn niet bejaard. Als het goed is staan zij nog volop in het leven. ja net de midlife crisis achter de rug.. dan gaan ze gekke dingen doen.. zoals een venga kopen of binnen paar maanden dik 2000 berichtjes plaatsen Quote
Gast Jantje Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Goed bezig Jantje....ga zo door! ow lekker taart (Ik hoop toch stiekem dat je me ondertussen goed genoeg kent dat ik altijd maar zit te dollen:-D) Quote
Venga1 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Mensen tussen de 45 en 65 zijn niet bejaard. Als het goed is staan zij nog volop in het leven. Dank je Smart Ik voel me helemaal jong worden Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Dank je SmartIk voel me helemaal jong worden Hoe oud ben je dan? Quote
Venga1 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Hoe oud ben je dan? Staat hier toch boven? Maar hoe oud ben jij eigenlijk? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.