Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Venga en 'hoge zit'. Wie zijn de berijders..?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Zo oud!!!:?

untitled.jpg

He ma.k..s :mrgreen:

hoe oud ben jij nu

Jij als top poster mag ook best wel iets vertellen hoor.

Of moeten we wachten totdat je een Venga hebt

Nou dat wordt lang wachten dan

Geplaatst
He ma.k..s :mrgreen:

hoe oud ben jij nu

Jij als top poster mag ook best wel iets vertellen hoor.

Of moeten we wachten totdat je een Venga hebt

Nou dat wordt lang wachten dan

Hahahahaha!

Inderdaad, ik heb geen Venga en mijn leeftijd doet er niet toe in dit topic. Aan mijn avatar te zien, zou die toch maar de gemiddelde leeftijd omhoogtrekken. Maar volgens mij staat er genoeg over mij te lezen in de topics, ook mijn leeftijd. Bij die van jou moest ik ook goed zoeken, want het staat er niet echt daadwerkelijk.

BTW! Jij moet mijn leeftijd weten, want wij hebben elkaar daar eerder over gePBed.

image001-1.gif

Geplaatst
ow lekker taart :mrgreen:

(Ik hoop toch stiekem dat je me ondertussen goed genoeg kent dat ik altijd maar zit te dollen:-D)

Ik ken jou ook Jantje, daarom hou ik je ook zo goed in de gaten:mrgreen:

Geplaatst
De gemiddelde leeftijd ligt tot nu toe op de 48 jaar :)

Dank je Rio-man. Dat scheelt mij weer rekenen :-D.

Geplaatst

BTW! Jij moet mijn leeftijd weten, want wij hebben elkaar daar eerder over gePBed.

Hahahahaha, dat hoeft toch niet iedereen te weten.

Dus je durft niet te vertellen dat je 75 bent

Flauw hoor :mrgreen:

Geplaatst
Pff, nu vraag ik me toch af wat ik als 18-jarige tussen al dit OUD volk zit te doen ^^ :P

heey heey er is hier 1 venga rijder van 23 en een pro ceed rijder van 24 he..

Geplaatst
Pff, nu vraag ik me toch af wat ik als 18-jarige tussen al dit OUD volk zit te doen ^^ :P

Niet verkeerd bedoeld hoor, maar jij bent inderdaad een jonge hond zoals wij in NL zouden zeggen. Overigens in positieve zin bedoeld hoor!

Volgens mij ben jij het jongste forumlid. Geen probleem toch, gezellig informatief je verhaal doen?

Geplaatst
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar jij bent inderdaad een jonge hond zoals wij in NL zouden zeggen. Overigens in positieve zin bedoeld hoor!

Volgens mij ben jij het jongste forumlid. Geen probleem toch, gezellig informatief je verhaal doen?

zo jong en een dikke sorento.. wat hebben wij toch verkeerd gedaan?:mrgreen:

Geplaatst
zo jong en een dikke sorento.. wat hebben wij toch verkeerd gedaan?:mrgreen:

Hij woont nog thuis en laat pa/ma betalen, is ook slim.....:mrgreen:

Geplaatst

Das zo ong mijn tacktiek, maar ik werk er natuurlijk ook hard voor.

Ik werk 6 op 7 van 08.00 u smorgens tot 18.00 s'avonds met een half uur lunchpauze.

En die 18.00 loopt dan dikwijls nog uit waaronder het een keer tot na 3 u was tot ik in mijn bed lag.

Als zoon van een garagist valt het echt niet mee, als er iemand moet ovewerken, dan ben ik het meestal. En tripzor kan dit beamen, hij is al een paar keer mee op depanage geweest met mij tot in de vroege uurtjes.

Jullie vragen jullie nu mss af, waarom gaat gij een kia depaneren zo laat??

Maar ik ga geen kia depaneren, maar wel een chape machien, wij verkopen die namelijk ook en die hebben nogal eens pech

Daarom, ik rij mss met een mooie sorento, maar ik werk er wel hard voor

Geplaatst

Oh, maar dat jij hard werkt zal niemand betwisten hoor. We geloven je meteen. Je moet ook af en toe kunnen ontspannen en met zo'n Sorento gaat dat zeker lukken.

Maar wat is depanage? Ik ken het woord niet. Ik vermoed een ongevallendienst, waarbij een sleepdienstwagen (auto-ambulance) wordt ingezet

Geplaatst
Das zo ong mijn tacktiek, maar ik werk er natuurlijk ook hard voor.

Ik werk 6 op 7 van 08.00 u smorgens tot 18.00 s'avonds met een half uur lunchpauze.

En die 18.00 loopt dan dikwijls nog uit waaronder het een keer tot na 3 u was tot ik in mijn bed lag.

Als zoon van een garagist valt het echt niet mee, als er iemand moet ovewerken, dan ben ik het meestal. En tripzor kan dit beamen, hij is al een paar keer mee op depanage geweest met mij tot in de vroege uurtjes.

Jullie vragen jullie nu mss af, waarom gaat gij een kia depaneren zo laat??

Maar ik ga geen kia depaneren, maar wel een chape machien, wij verkopen die namelijk ook en die hebben nogal eens pech

Daarom, ik rij mss met een mooie sorento, maar ik werk er wel hard voor

ik draai 24 uurs service diensten (depanage zoals jullie dat zo mooi noemen:p) voor iveco.. ik draai ook zat uurtjes hoor.. heb er zat dagen bij zitten van ongeveer 4 uur smorgens tot 11 uur savonds

Geplaatst

uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zodra het oranje lampen gaat branden de boordcomputer zegt dat je nog 70 kilometer kan rijden, echter redt je dit niet dus als ik jouw was zou ik tanken.

Overigens zou ik niet te vaak door rijden tot het lampje gaat branden dit omdat er dan meer vuil uit de tank meegezogen wordt, wat lijdt tot een vervroegd verstopt brandstof filter

Geplaatst
uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zodra het oranje lampen gaat branden de boordcomputer zegt dat je nog 70 kilometer kan rijden, echter redt je dit niet dus als ik jouw was zou ik tanken.

Overigens zou ik niet te vaak door rijden tot het lampje gaat branden dit omdat er dan meer vuil uit de tank meegezogen wordt, wat lijdt tot een vervroegd verstopt brandstof filter

Hehe, ja maar ik kon nog 20km volgens de boardcomputer, lampje gaat bij de venga al bij 120km branden.

Ik moest wel, had verkeerde inschattingsfout gemaakt LOL ik werd al helemaal zenuwachtig van die meter!

Geplaatst
Hehe, ja maar ik kon nog 20km volgens de boardcomputer, lampje gaat bij de venga al bij 120km branden.

Chrones,

Zeg je dat de boord computer aftelt tot 20 km? Bij mij stopt het aangeven van de nog te rijden km's bij 50 km. Daarna gaat de stand op 4 streepjes (net als bij staionair bij stilstand)

Bij mij gaat het tank lampje branden bij nog 100 km te rijden.

Groet,

Peter

Geplaatst
Chrones,

Zeg je dat de boord computer aftelt tot 20 km? Bij mij stopt het aangeven van de nog te rijden km's bij 50 km. Daarna gaat de stand op 4 streepjes (net als bij staionair bij stilstand)

Bij mij gaat het tank lampje branden bij nog 100 km te rijden.

Groet,

Peter

Ja komt ook 4 streepjes, maar dan kan je toch tellen? tot hoeveel hij op 0 komt.

Bij mij gaat hij vaak boven de 100km al branden.

Geplaatst
Ja komt ook 4 streepjes, maar dan kan je toch tellen? tot hoeveel hij op 0 komt.

Bij mij gaat hij vaak boven de 100km al branden.

Klopt Chrones,

Daar gebruik ik een van de dagtellers voor.

Let wel op, dit is geen absolute weergave!! Hou rekening met een forse foutmarge. Heb hier net ook wat over gelezen op de Citroen en Peugeot site. Daar stonde voorbeelde van nog 50km op de computer en toch al zonder benzine langs de weg.... Dat is Franse (slag) techniek, maar toch..

Het is toch zonde als je met je nieuwe KIA langs de kant van de weg komt te staan voor zo iets onbenulligs...

Geplaatst

Ik ben 1.92m. en had hiervoor een (prima ) Carens.

Nu kinderen de deur uit zijn is de grote bak niet meer nodig en is benzineverbruik en gewicht veel belangrijker.

Ook smoelt die Venga niet verkeerd.:wink:

Ben 57.

Geplaatst

Ik ben 32 jaar. Maar ik heb de auto niet gekozen voor zijn hoge zit. Voor een gezinsauto is dat errug makkelijk maar als ik wil scheuren rijd ik liever in mijn lage Alfa :lol:.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...