Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag bij de dealer geweest en die gaat het (je raad het al) bij Kia Nederland voorleggen. Hij vond het ook niet kunnen dat ze nu al bijna doorgesleten waren. Ik denk dat Kia wel met een oplossing komt maar voor mij heeft het geen haast....

Ik heb nog wel een mooie fotoshoot van mijn lm velgen . Die ga ik straks even plaatsen in mijn Nieuwe fotoalbum.....

"CARpets to be continued"

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Vandaag bij de dealer geweest en die gaat het (je raad het al) bij Kia Nederland voorleggen. Hij vond het ook niet kunnen dat ze nu al bijna doorgesleten waren. Ik denk dat Kia wel met een oplossing komt maar voor mij heeft het geen haast....

Ik heb nog wel een mooie fotoshoot van mijn lm velgen . Die ga ik straks even plaatsen in mijn Nieuwe fotoalbum.....

"CARpets to be continued"

Oke, hou ons op de hoogte.. :)

Ik ben benieuwd op welk termijn dit gebeurt. Gelukkig zie je het er niet vanaf dat de matten dunner worden, alleen als je dit voelt.

Ik had vandaag wel wat raars, mijn auto sloeg uit bij ISG... hij stond op AUTO STOP.. en vervolgens wilde ik hem in zijn 1 zetten en hij sloeg uit.. Bizar.. moest opnieuw starten...

Kan denk ik geen kwaad.

Geplaatst
Oke, hou ons op de hoogte.. :)

Ik ben benieuwd op welk termijn dit gebeurt. Gelukkig zie je het er niet vanaf dat de matten dunner worden, alleen als je dit voelt.

Ik had vandaag wel wat raars, mijn auto sloeg uit bij ISG... hij stond op AUTO STOP.. en vervolgens wilde ik hem in zijn 1 zetten en hij sloeg uit.. Bizar.. moest opnieuw starten...

Kan denk ik geen kwaad.

kan je het niet zien dat die matten dunner worden? ik zal morgen even een foto maken van mijn matten.. (auto staat nu nog op het werk)

Geplaatst
kan je het niet zien dat die matten dunner worden? ik zal morgen even een foto maken van mijn matten.. (auto staat nu nog op het werk)

Oke... nou je ziet het wel.. maar het is altijd iets donkerder daar..

Geplaatst
Oke... nou je ziet het wel.. maar het is altijd iets donkerder daar..

ja ik weet niet, bij mij is de vloermat weg en komt de kleur van de normale auto bekleding er door heen (zitten 2 gaten van een paar centimeter groot in)

Geplaatst
ja ik weet niet, bij mij is de vloermat weg en komt de kleur van de normale auto bekleding er door heen (zitten 2 gaten van een paar centimeter groot in)

ik rij veel op cruise control.. misschien daarom stukken minder bij mij.. heb al 9000km gereden.

Geplaatst
ik rij veel op cruise control.. misschien daarom stukken minder bij mij.. heb al 9000km gereden.

ik net iets meer dan 18000

Gast Pombal12
Geplaatst

Vandaag bij de dealer geweest. Zonder mokken werd een nieuwe vloermat gelegd voor de bestuurdersstoel. Prima:!:

Nou weet ik niet meer precies hoe het VENGA-logo van de eerste vloermat eruit zag, maar ik zou toch zweren dat deze weer anders is. Dit logo is gestikt in een duidelijke gemarkeerd kader. Ik denk me te herinneren dat bij de oude mat het logo niet in een rechthoek zat?...:roll: Bovendien lopen de 'V' en de 'E' in elkaar over (en da's anders dan het chromen logo op de achterklep).

Het kan inbeelding zijn hoor, maar ik meen ook een andere kwaliteit mat te zien/voelen. Da's wel te hopen... :wacko:

Enfin, de tijd zal het leren! Voorlopig ben ik weer helemaal happy :lol:(want tegelijkertijd is de stoelriem modificatie uitgevoerd en heb ik het correcte garantieboekje ontvangen).

Pombal12

post-2284-1297853093_thumb.jpg

post-2284-1297853093,1_thumb.jpg

Geplaatst (aangepast)

Hey die matten zijn erg mooi!!

Keurig!

Het zijn die uit Duitsland!!

Zeker nieuwere en betere dan die wij hebben..!

Ik heb gelijk mijn dealer gemaild hierover.. en ook direct even de vraag gesteld hoe het met mijn accessoires is.

aangepast door Chrones
Geplaatst

Mijn Venga is vrijdag afgeleverd met deze matten:

P1040880.jpg

Die lijken toch hetzelfde als de nieuwe maten van pombal. Ik snap alleen niet wat Pombal bedoelt met dat het logo er anders uit ziet als het logo op de achterkant...

Geplaatst (aangepast)

Hoi Jongens,

Ik heb al mijn matten laten vervangen.. voor (2 keer) en zelfs achter zijn volledig nieuw... :)

Veel betere en goede kwaliteiten.

aangepast door Chrones
Geplaatst
Hoi Jongens,

Ik heb al mijn matten laten vervangen.. voor (2 keer) en zelfs achter zijn volledig nieuw... :)

Veel betere en goede kwaliteiten.

Grateloos, dus onder garantie?

• 2 maanden later...
Geplaatst
Zoals ik al verwachte:

Kia melde per mail dat ik met de doorgesleten mat naar de dealer kon gaan. Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Want ik denk dat iedere Venga eigenaar snel hiermee langs gaat...

Vooralsnog alleen een klacht over de kwaliteit van de mat !

Maar over het algemeen alleen maar lof over de Venga ;)

Vandaag nog even bij de dealer geweest ivm de koelvloeistofslangenklem-modificatie.

Ik had de bijna doorgesleten mat meegenomen en heb keurig gratis nieuwe bestuurdersmat gekregen. :-P

Zo te zien dezelfde als die ik al had dus binnen een half jaar zien ze mij weer terug.

Ook nog even gevraagd naar de Nederlandse update van de navigatie software en een update van de Navtec kaarten. Helaas is deze nog niet beschikbaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...