Dino Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Heeft iemand een idee of de nieuwe Sorento dubbele uitlaten heeft. Ik zie op een website dat je uitlaat eindstukken kunt krijgen en dat ziet er in mijn ogen erg mooi uit. Alleen weet ik niet of je bij de Sorento aan beide kanten een uitlaat hebt, je ziet het op de plaatjes op internet en in de brochure niet. Ik heb een aantal plaatjes toegevoegd. Je moet bij het derde plaatje de lampjes e.d. maar vergeten, maar de uitlaat ziet er erg mooi uit. Quote
ger.w. Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Heeft iemand een idee of de nieuwe Sorento dubbele uitlaten heeft. Ik zie op een website dat je uitlaat eindstukken kunt krijgen en dat ziet er in mijn ogen erg mooi uit. Alleen weet ik niet of je bij de Sorento aan beide kanten een uitlaat hebt, je ziet het op de plaatjes op internet en in de brochure niet.Ik heb een aantal plaatjes toegevoegd. Je moet bij het derde plaatje de lampjes e.d. maar vergeten, maar de uitlaat ziet er erg mooi uit. Mijn Sorento (benzine uitvoering) heeft 1 uitlaat aan de rechterzijde. Deze is verborgen door het rooster dat aan de achterzijde zit. Ik vermoed dus dat dit (evenals andere gesignaleerde dubbele uitlaten) nep uitlaatstukken zijn die in de gridplate zijn ge Quote
Dino Posted March 30, 2010 Author Posted March 30, 2010 Dit is die site, ik heb deze site overigens ook ergens van dit forum geplukt. Staan wel leuke accesoires tussen. Ik zou hier niet zo snel iets bestellen maar dit dan eerder via de dealer laten lopen. http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=656 Ik zou overigens nooit een nep uitlaatstuk plaatsen. Wanneer er maar 1 pijp zit zou ik er ook maar 1 sierstuk op plaatsen. Quote
ger.w. Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Dit is die site, ik heb deze site overigens ook ergens van dit forum geplukt. Staan wel leuke accesoires tussen. Ik zou hier niet zo snel iets bestellen maar dit dan eerder via de dealer laten lopen.http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=656 Ik zou overigens nooit een nep uitlaatstuk plaatsen. Wanneer er maar 1 pijp zit zou ik er ook maar 1 sierstuk op plaatsen. Klopt. Afgezien van het feit dat ik het iets te "overdone" vindt maak je jezelf voor de kenners volslagen beslachelijk om met neppijpen te gaan rijden. Mijn vorige Sportage was "dubbel gepijpt" maar ik vind het ook wel een beetje "chique"als je helemaal geen uitlaat ziet, zoals nu bij de Sorento Quote
fbmg Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=673 Quote
ger.w. Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=673 Mooi, maar wel een tikje prijzig Quote
bigwade Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Mooi, maar wel een tikje prijzig Ja en een 90gr hoek voor gassen. Dat is niet echt bevorderlijk voor de uitstroom en kost dus vermogen. Quote
Alex Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Een dubbele pijp links en rechts is wat overdreven vind ik. De uitlaat zal ook wel niet te combineren zijn met een trekhaak vermoed ik. Hopelijk is het geluid goed gedempt want een brommende uitlaat past mijns inziens niet bij een dikke SUV; Alex Quote
Alex Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 maxiperformance.nl heeft een prijs gemaakt om mijn sorento 2.2 CRDI (die hopelijk nog in september geleverd wordt ) te voorzien van een dubbele uitlaat zoals te zien op de foto. De prijs is 400 € zonder de eindstukken weliswaar. Er werd mij verzekerd dat de RVS uitlaat even stil zal zijn als de originele. Vooraleer ik 450 km ga rijden van Belgie naar Almelo en terug had ik graag geweten of iemand van jullie ervaring heeft met het werk van maxiperformance. In België is het niet zo eenvoudig om uitlaten op maat te laten maken; over skytune.com lopen de meningen nogal uiteen dus zoek ik een oplossing bij mijn noorderburen Groeten, Alex Quote
bertsplci Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Dit is die site, ik heb deze site overigens ook ergens van dit forum geplukt. Staan wel leuke accesoires tussen. Ik zou hier niet zo snel iets bestellen maar dit dan eerder via de dealer laten lopen. http://www.customsrt.net/store/product_info.php?cPath=96_97&products_id=656 Ik zou overigens nooit een nep uitlaatstuk plaatsen. Wanneer er maar 1 pijp zit zou ik er ook maar 1 sierstuk op plaatsen. Ik heb diverse spullen via deze site besteld en alles is prima gegaan (nog 15% korting gekregen ook). Vraag altijd een verklaring welke spullen rechtstreeks uit Korea komen, dan betaal je geen importduties (sinds juli heeft NL en Korea een overeenkomst om geen importduties te rekenen op spullen die rechtstreeks uit Korea komen). Vraag wel eerst of de skidplaat met dubbele uitlaat nog leverbaar is want tegen mij werd gezegd dat de fabrikant failliet is en dit product niet langer leverbaar was. Heb vanwege het prachtige zomerweer nog geen tijd gezien al mijn spullen op mijn Sorento te zetten, maar zal dit binnenkort gaan doen en foto's up-loaden in de garage. Mijn 20inch velgen komen ook via die site en je krijgt ze rechtstreeks uit Italie (EtaBeta)(wederom geen importduties (EU)). Foto's daarvan in mijn garage. Quote
Recommended Posts