Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
waarvoor ook ik, net als smart, u hartelijk bedank.. niks zo irritant als mensen die met 120 op de linkerbaan blijven rijden.

LOL rijden jullie allemaal 180 ofzo

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kleven is inderdaad funest, maar een slecht wegdek is nog veeeeeeeeeeeeel erger. Het wordt nu wat minder omdat ze her en der de gaten opvullen en de steentjes opvegen, maar begin dit jaar was het echt een ramp!!!

Geplaatst
LOL rijden jullie allemaal 180 ofzo

gemiddelde snelheid op de snelweg ligt bij mij rond de 140..

Alleen binnen de bebouwde kom hou ik me echt aan de snelheid..

Geplaatst
Kleven is inderdaad funest, maar een slecht wegdek is nog veeeeeeeeeeeeel erger. Het wordt nu wat minder omdat ze her en der de gaten opvullen en de steentjes opvegen, maar begin dit jaar was het echt een ramp!!!

Erg joh! Die steenslag van jou!! INDERDAAD bij mij echt niks vergeleken met jou!

Bizar, ik zou het laten overspuiten.

Geplaatst

De hele neus wordt binnenkort gespoten, motorkap, zijschermen en voorbumper. Tevens nieuwe grilletjes en RVS-spiegelkappen. En nog 2 parkeerdeukjes verwijderen. Dan issie weer als nieuw. Heb ik naast de Venga straks 2 nieuwe autos.

• 4 weken later...
Geplaatst

Potverdorie. Gisteren een steen tegen de auto aangekregen. Nu is er dus een behoorlijke steenslag-plek op de motorkap en een ster in de voorruit gekomen :-(

De Alfa is overigens terug van de spuiter en is weer als nieuw aan de voorkant. Ff een detail-foto :wink:

P1040953.jpg

• 1 jaar later...
Geplaatst

Beste mensen,

waar zou ik aan zo'n lakstift kunnen komen voor een Soul?

Soul is net een maand oud. Heb toen ik hem ging ophalen nog aan de dealer gevraagd of er niet zo'n stift bijgeleverd werd...

Antwoord was : Nee

Groet,

Sunny

• 3 weken later...
Geplaatst

Iedereen begrijpt toch wel dat de kans op steenslag groter is als je bumper kleeft he? Stelletje aso's allemaal! haha

Geplaatst

Gewoon bij je dealer vragen, ze hebben die wel liggen. :) Kost denk ik 20 euro

Ik heb hem inmiddels al...kostte EUR 15,00.

Bedankt voor het antwoord!

Sunny

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...