JWP Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Op vrijdag 2 april heb ik, zoals in ik bij het voorstellen reeds gezegd heb, mij Venga X-ecutive kleur Steel Gray besteld. Zou volgens de verkoper eind April worden geleverd. Maar vanmorgen heb ik deze gespot op het terrein van mijn Dealer en denk en hoop dat dit de mijne wordt. Als da zo is moet het miz toch erg gek lopen als ik hen niet deze week nog krijg. Dat zou dan 3 weken zijn. Ik hoop het maar, want heb een broertje dood aan wachten op. Quote
Smart Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Op vrijdag 2 april heb ik, zoals in ik bij het voorstellen reeds gezegd heb, mij Venga X-ecutive kleur Steel Gray besteld. Zou volgens de verkoper eind April worden geleverd. Maar vanmorgen heb ik deze gespot op het terrein van mijn Dealer en denk en hoop dat dit de mijne wordt. Als da zo is moet het miz toch erg gek lopen als ik hen niet deze week nog krijg. Dat zou dan 3 weken zijn. Ik hoop het maar, want heb een broertje dood aan wachten op. Je bedoelt die auto naast die foeilelijke Peugeot 205 in de kleurstelling wit roest? Als de dealer het druk heeft met afleveren, kan het zomaar een week later worden. Zeker ook wanneer er nog accessoires gemonteerd moeten worden. Quote
JWP Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Je bedoelt die auto naast die foeilelijke Peugeot 205 in de kleurstelling wit roest?Als de dealer het druk heeft met afleveren, kan het zomaar een week later worden. Zeker ook wanneer er nog accessoires gemonteerd moeten worden. Zo druk hebben de dealers het toch ook weer niet? Wat de accessoires betreft, heb alleen nog maar een achterbumper bescherming besteld en ga morgen nog zwarte stootstrips bestellen, maar dat kan hij er ook allemaal later opzetten. Quote
Venga OK Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Op vrijdag 2 april heb ik, zoals in ik bij het voorstellen reeds gezegd heb, mij Venga X-ecutive kleur Steel Gray besteld. Zou volgens de verkoper eind April worden geleverd. Maar vanmorgen heb ik deze gespot op het terrein van mijn Dealer en denk en hoop dat dit de mijne wordt. Als da zo is moet het miz toch erg gek lopen als ik hen niet deze week nog krijg. Dat zou dan 3 weken zijn. Ik hoop het maar, want heb een broertje dood aan wachten op. Hoi JWP, Ik hoop voor je dat ik er naast zit, maar deze auto heeft niet de X-ecutive licht metalen velgen. Het lijken mij zelfs 15" velgen ipv 16" van de X-ecutive... Nogmaals ik hoop dat ik er naast zit, maar het kan nog even wachten worden.... Sterkte! Peter Quote
Smart Geplaatst 18 April, 2010 Geplaatst 18 April, 2010 Hoi JWP,Ik hoop voor je dat ik er naast zit, maar deze auto heeft niet de X-ecutive licht metalen velgen. Het lijken mij zelfs 15" velgen ipv 16" van de X-ecutive... Nogmaals ik hoop dat ik er naast zit, maar het kan nog even wachten worden.... Sterkte! Peter Inderdaad je hebt gelijk, en bij nader inzien zitten er ook geen knipperlichten in de spiegels (X-ecutive pakket). Quote
Woeper Geplaatst 19 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2010 Inderdaad het is geen X-ecutive maar een X-tra met comfort pack dat zie je aan de mistlampen en de wieldeksels, want die mistlampen heb je niet op de X-tra. Quote
JWP Geplaatst 19 April, 2010 Geplaatst 19 April, 2010 Het spijt mij te moeten zeggen dat jullie gelijk hebben, het is niet mijn auto. Ik heb zo juist met de Dealer gebeld om als nog stootstrips te bestellen en gelijk gevraagd of er al iets bekend was. De genoemde aflevering van voor het eind van de maand wordt zeker niet gehaald. De auto is besteld en komt 1e helft van Mei binnen. Ik hoop dat het dan niet nog weer later wordt. Jan Willem Quote
Woeper Geplaatst 19 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2010 Hopelijk heb je net zoveel geluk als ons, bij ons zeiden ze dat het dat we op z'n vroegst begin mei, maar onze Kia Venga is afgelopen vrijdag al aan ons geleverd (afgeleverd) . PS: Ze zeiden tegen ons 6 t/m 10 weken, maar werd uiteindelijk +/- 3 wkn. Quote
jeda Geplaatst 21 April, 2010 Geplaatst 21 April, 2010 Hoi, Wij hebben een Kia Venga X-Ecutive Automaat ( kleur donkerblauw -indigo blue?) 1e week februari besteld. Levertijd ongeveer 7 mei. Het wordt a.s zaterdag dus 2 weken vroeger. Nog 2 lange dagen en dan :-D:-D:-D hoop ik. Groet Jeda. Quote
Woeper Geplaatst 21 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2010 Hoi,Wij hebben een Kia Venga X-Ecutive Automaat ( kleur donkerblauw -indigo blue?) 1e week februari besteld. Levertijd ongeveer 7 mei. Het wordt a.s zaterdag dus 2 weken vroeger. Nog 2 lange dagen en dan :-D:-D:-D hoop ik. Groet Jeda. Alvast gefeliciteerd met je nieuwe Kia Venga, en heeeeeeeeel veeeeeeel rijplezier er mee Quote
picanto3 Geplaatst 22 April, 2010 Geplaatst 22 April, 2010 Onze witte Venga X-tra + cp is op 5 maart gekocht en was op 20 april binnen bij de dealer -> levertijd 7,5 weken. Quote
xxxx Geplaatst 22 April, 2010 Geplaatst 22 April, 2010 onze venga automaat zou 3 maanden levertijd hebben, hij was er in twee weken Quote
picanto3 Geplaatst 22 April, 2010 Geplaatst 22 April, 2010 Wij wachten al vanaf 20-01-2010 op een witte,nog niets gehoord tot nu, Vreemd, zou toch eens bellen met de dealer... Quote
De Mier Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Begin maart dus mijn de Kia venga 1.6 X-tra met comfort pack en NAv en trekhaak besteld,zou midden juni geleverd worden, maar gister belt de dealer dat mijn auto klaar staaten woensdag opgehaald kan worden. Alleen moet ik nog 14 dagen wachten op de kabelboom van de trekhaak, aangezien deze er nog niet was. Dus woensdag kan ik mij al laten verrassen Quote
bigwade Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Dat wordt dus aftellen, haha ! We zijn errug benieuwd naar de eerste foto's.... Quote
Fransmg Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 Hoe bedoel je, 3 maanden ?.Wij hebben / hadden een Kia Venga X-tra met comfort pack besteld met een 1.4 motor. Bij ons hadden ze gezegd ongeveer 6 t/m 10 weken levertijd, wij hadden de Venga op vrijdag 26 maart j.l. besteld en was in de eerste week van april al binnen, je begrijp wel dat we verbaast waren en heel blij . 3 maanden levertijd voor een venga champagne 1.4 + confort& navi --> half juni Quote
Smart Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 Ik moet 2 maanden wachten op een 1.4 X-ecutive met panoramadak+navi. Valt nog mee zo richting de zomer. Quote
Barlow Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 Vandaag een berichtje van de dealer ontvangen. Eind deze week wordt mijn Venga afgeleverd bij de dealer en medio volgende week mag ik erin weg rijden!:-o. Totale leverduur dan net geen 2 maanden. Quote
Smart Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 Vandaag een berichtje van de dealer ontvangen. Eind deze week wordt mijn Venga afgeleverd bij de dealer en medio volgende week mag ik erin weg rijden!:-o. Totale leverduur dan net geen 2 maanden. Een hele mooie auto Barlow. Volgens mij krijg ik dezelfde uitvoering, in dezelfde kleur, met panoramadak Quote
Barlow Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 Een hele mooie auto Barlow. Volgens mij krijg ik dezelfde uitvoering, in dezelfde kleur, met panoramadak Quote
KiaVe1.6 Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Ik had begin februari Venga 1.6 besteld, levertijd 3 maanden, 3 weken later stond deze klaar voor aflevering, dus begin maart i.p.v. begin mei. Nalevering kabelset voor trekhaak is er nu 4-05-2010 nog niet. wel de trekhaak Quote
JWP Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Zo juist door mijn Dealer gebeld dat mijn Venga bij hun is afgeleverd. Hij wilde de auto op 12 mei afleveren, dat is net geen 2 weken later als was toe gezegd. Maar helaas gaat niet want, op die dag krijg ik, wij, de sleutel van onze nieuwe woning in Lichtevoorde en 2 nieuwe sleutels op 1 dag is een beetje te veel van het goede. Na wat heen en weer gepraat afgesproken dat de Venga 1 dag eerder, dus 11 Mei aan het einde van de dag wordt afgeleverd. Kan ik de volgende dag meteen proberen hoe hij als pakezel voldoet en of hij ook bij dat soort extreme omstandigheden als een verhuizing, mijn Sportage kan doen vergeten. Maar dat laat ik als de rust is weer gekeerd wel even weten. Quote
Venga OK Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Zo juist door mijn Dealer gebeld dat mijn Venga bij hun is afgeleverd. Hij wilde de auto op 12 mei afleveren, dat is net geen 2 weken later als was toe gezegd. Maar helaas gaat niet want, op die dag krijg ik, wij, de sleutel van onze nieuwe woning in Lichtevoorde en 2 nieuwe sleutels op 1 dag is een beetje te veel van het goede. Na wat heen en weer gepraat afgesproken dat de Venga 1 dag eerder, dus 11 Mei aan het einde van de dag wordt afgeleverd. Kan ik de volgende dag meteen proberen hoe hij als pakezel voldoet en of hij ook bij dat soort extreme omstandigheden als een verhuizing, mijn Sportage kan doen vergeten.Maar dat laat ik als de rust is weer gekeerd wel even weten. Succes met verhuizen straks en wees een beetje lief voor je nieuwe Venga.... Meteen een vuurdoop voor 'm. Na je verhuizing veel fijne km's in de Venga! Peter Quote
tonisaez Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 nou, ik heb mijn venga 20-02 besteld, leverdatum 30-05. de dealer zij 2 weken geleden dat hij al in polen was(ik woon in polen) en nu zegt hij dat het inderdaad pas eind mei geleverd zal zijn. mischien wordt mijn venga in alle showrooms in Polen gezet een paar dagen voor dat ik hem krijg. iedereen gaat erin zitten, knopjes drukken...... Ik hoop het niet maar ik wacht nog maar effe verder af. Quote
VengaWim Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Ik heb mijn Venga 1.6 met alles erop en eraan op 5 maart besteld. De dealer zei me toen dat het twee maanden zou duren. Als hij dat zegt, dan tel ik er gewoon een maandje bij... dacht ik... maar eind april kreeg ik te horen dat mijn Venga begin mei zou geleverd worden. En ja hoor, netjes op tijd Ik heb hem nu een dikke week en al 1600 km op de teller. echt een leuke wagen om mee te rijden!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.