Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Bezoek in je auto, hoe ga je daar mee om.......

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Mijn auto (Sportage) is een werkauto maar rij er doorgaans alleen in en ben er zuinig op.

Soms heb ik te maken met klanten en ander volk.

Ik heb het meegemaakt dat een ontwerper een tas met scherpe gespen

hopla op mijn dashboard gooide met als gevolg wat krassen.

Vandaag net zo

aangepast door bigwade
typo
Geplaatst

Simpel, MIJN auto, MIJN regels.

Dus niet roken, niet (extreem) met deuren slaan, niets beschadigen.

Oftewel gewoon normaal met mijn auto omgaan.

Voor mij is mijn auto echt alleen maar een auto, niets meer en niets minder. Het blijft een gebruiksvoorwerp, maar ik ben er voor zover mogelijk wel zuinig op.

Ik heb hem nu 9 maand, en er zitten al voldoende krasjes en deukjes op/in. Erg jammer, maar het "is ook maar een auto". En ik woon in een woonbuurt met veel kinderen en heb geen eigen parkeerplek. Deukje heb je hier zo te pakken....

Maar het behoeft uiteraard geen opzet.

En nogmaals, mensen die zich in JOUW auto bevinden passen zich maar lekker aan!

Geplaatst

Mijn auto (Sportage) is een werkauto maar rij er doorgaans alleen in en ben er zuinig op.

Vandaag net zo

Geplaatst

Volgens mij is het zo dat het niet gebruikelijk is om andermans spullen kapot te maken, of dit nu per ongeluk gebeurt of moedwillig.

De persoon in kwestie hoort zijn verantwoordelijkheid te nemen en aan te bieden dit te vergoeden of te laten herstellen. Iedereen in NL hoort standaard WA-verzekerd te zijn, dus dat is het probleem niet.

Het aanspreken van de persoon kan een lastige zijn. Want wat is je relatie tot de ander, en hoe reageert hij/zij, wanneer jij voorstelt de schade te vergoeden? Probeer in dit geval zo dicht mogelijk bij jezelf te blijven. Vind jij het niet ok

Geplaatst (aangepast)

Het gaat allemaal onder het mom, van het is maar een auto....

Ook mensen die instappen en vervolgens de tas over hun knie

aangepast door bigwade
Geplaatst

Dat je baalt kan ik mij goed voorstellen, rest dus een behoorlijke kater.

Geplaatst

De gasten zijn doorgaans (99%) zakelijk en dan vraag je je af doe je dat met je eigen auto ook ? :-)

Geplaatst

Wat heeft 'zakelijk' te maken met normen en waarden in het dagelijkse leven? We leiden toch allemaal hetzelfde leven, of zie ik dat verkeerd? Zoals je zelf al aangeeft, doen deze mensen dat ook in hun priv

Geplaatst

Het blijft nog steeds een mens van vlees en bloed, die net zoals iedereen naakt geboren is......

Geplaatst

Als mensen met een auto al niet normaal kunnen omgaan van anderen, hoe zit het dan met hun eigen spullen.. Het is inderdaad MAAR een auto. Wel eentje die in mijn geval - minimaal Euro 22.000 heeft gekost... Bij zulke mensen vraag ik bij zulk comentaar meteen of ze eventjes voor mij Euro 22.000,- hebben omdat het toch maar een auto is.. Mij maakt het niet uit of ze zakelijk of prive met mij meerijden.

Geplaatst (aangepast)

Vandaag net zo

aangepast door Venga1
Geplaatst

Vandaag net zo

Geplaatst

Onze dochter is vrij zwak op de longen, dus roken in onze auto is ten strengste

verboden, zelf de laatste rook uitblazen :evil: en voor de rest geld bij ons, onze auto onze regels en wil je daar niet aan houden, dan rij je ook niet mee.

:-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...