c0de1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Ik merk de laatste tijd als ik rem, een schokkerige gevoel krijg tijdens het remmen. Dus niet geleidelijk aan remmen, remmen zou toch gewoon smooth moeten gaan en niet zo erg voelbaar? ik ga zowiezo bij de eerste beurt (15K) dit ook vragen, heb nu 10939 km op de teller. Quote
patten Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Ik heb ook een model 2009. Met nu iets van 13000 km op de teller. Ik herken dit niet. Is dit plots begonnen? Begon het langzaam en werd het erger? Ben geen monteur maar ik kan me indenken dat er Quote
DeOS Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Kunnen heel goed krom getrokken remschijven zijn. Gewoon eens bij je garage laten nakijken. Quote
lausbub Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 mijn cee'd komt ook uit 2009 en bij mij zijn er afgelopen vrijdag 4 nieuwe schrijven en rem blokken onder de auto gekomen. 4400 op de teller Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 mijn cee'd komt ook uit 2009 en bij mij zijn er afgelopen vrijdag 4 nieuwe schrijven en rem blokken onder de auto gekomen. 4400 op de teller Huh ? da's wel heel snel....... Leg eens uit ? Ik weet wel dat je als je na behoorlijk remmen, zoals bij afrit snelweg, en dan bij stoplicht met ingetrapte rem, schijven krom kan trekken omdat de warmte niet weg kan op de plekken waar de blokken de schijven raken. Automaten hebben daar vaker last van dan roerbakken. (vanzelf....) Quote
lausbub Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Huh ? da's wel heel snel.......Leg eens uit ? Ik weet wel dat je als je na behoorlijk remmen, zoals bij afrit snelweg, en dan bij stoplicht met ingetrapte rem, schijven krom kan trekken omdat de warmte niet weg kan op de plekken waar de blokken de schijven raken. Automaten hebben daar vaker last van dan roerbakken. (vanzelf....) dat klopt van de remmen als je hard geremt hebt en je blijft remmen als je stil staat. ik weet het ook niet, hij remde niet lekker meer en trilde en schudde. Quote
c0de1 Geplaatst 9 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2010 ok bedankt voor jullie reacties, ik ga dit even voorleggen bij de garage ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.