snackey Geplaatst 15 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 April, 2010 Vandaag met een nokia N97 geprobeerd. Dat werkt uitstekend. Dus dat wordt niet alleen een nieuwe auto maar ook een nieuwe GSM Quote
nvandijk Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Aan je eerste foto zie ik trouwens dat je bij dezelde dealer hebt gekocht als waar ik mijn cee'd 1.4 sw seven besteld hebt Braber in Ede dus Ik kan hem 5 mei ophalen. ( had sneller gekunt , maar die datum was onze eigen keuze . Quote
snackey Geplaatst 19 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2010 Ik was eerst in Arnhem bij Opgenoort. Maar de verkoper (Arjan) in Ede, die was heel klantvriendelijk en wist veel van de pro Ceed. vandaar de deal bij Braber. Quote
snackey Geplaatst 19 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2010 Aan je eerste foto zie ik trouwens dat je bij dezelde dealer hebt gekocht als waar ik mijn cee'd 1.4 sw seven besteld hebt Braber in Ede dus Ik kan hem 5 mei ophalen. ( had sneller gekunt , maar die datum was onze eigen keuze . Welke kleur en heb je ook nog wat extra's of is het 7-en pakket voldoende? Quote
Smart Geplaatst 19 April, 2010 Geplaatst 19 April, 2010 Ik was eerst in Arnhem bij Opgenoort. Maar de verkoper (Arjan) in Ede, die was heel klantvriendelijk en wist veel van de pro Ceed. vandaar de deal bij Braber. Geen slechte keus om te gaan voor Braber, denk ik! Ik vind Kia Opgenoort uit Arnhem zeer onpersoonlijk. Ik voelde mij in ieder geval niet goed geholpen met de evt. aanschaf van een nieuwe en zeer complete Venga X-ecutive. Quote
nvandijk Geplaatst 21 April, 2010 Geplaatst 21 April, 2010 Welke kleur en heb je ook nog wat extra's of is het 7-en pakket voldoende? Ik heb gekozen voor de kleur Phoenix Silver. Als enige verdere extra heb ik een trekhaak erbij genomen. Meer om als mogelijkheid een fietsdrager te kunnen gebruiken. Voor de rest dus inderdaad een hele standaard uitvoering. ( is al veel luxer dan mijn huidige Mitsubishi Space Star 1.3 GL ) Quote
snackey Geplaatst 22 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 April, 2010 Ik sprak Arjan vandaag nog, en die wist mij idd te vertellen dat er een Ceed SW op 5 mei stond voor de fam van Dijk. Veel plezier en ik denk een goede keuze qua dealer. Quote
snackey Geplaatst 22 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 April, 2010 Vandaag de 1000 km beurt gehad, Hoewel er al 1300 op de teller staat. Alles is even nagekeken. Dat inhouden daar doen ze nu nog even niets aan. Kan liggen aan het nieuw zijn, of aan de getankte brandstof. Moet eerlijk toegeven dat ik 2x Tango heb getankt. Dus dat doen we maar even niet meer. Rond 3000 km ga ik weer terug als er ondanks de andere benzine niets positief is veranderd. Quote
Alex VB Geplaatst 22 April, 2010 Geplaatst 22 April, 2010 Dat inhouden.. Bij welke snelheid gebeurt dat? Rond de 80km/h? Als het zo is eventjes de wagen een nieuw software programering laten geven. Sommige Cee'ds hebben in hun software een kleine "bug" zitten. Ik dacht dat het ondertussen al niet meer voorkwam.. Quote
bigwade Geplaatst 22 April, 2010 Geplaatst 22 April, 2010 Kan liggen aan het nieuw zijn, of aan de getankte brandstof. Moet eerlijk toegeven dat ik 2x Tango heb getankt. Wat is er mis met Tango benzine ? Ik rij er ruim een jaar op en nog nooit problemen gehad. Kan ook amper, mijn Tango wordt iig bevoorraad door zo'n een Q8 wagen. Quote
snackey Geplaatst 22 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 April, 2010 Dat inhouden.. Bij welke snelheid gebeurt dat? Rond de 80km/h? Als het zo is eventjes de wagen een nieuw software programering laten geven. Sommige Cee'ds hebben in hun software een kleine "bug" zitten. Ik dacht dat het ondertussen al niet meer voorkwam.. Het is bij alle snelheden. Climat Ctrl aan/uit en Cruise Ctrl aan/uit geen verschil. Het gebeurt zo om de 3 a 4 min. Wat is er mis met Tango benzine ?Ik rij er ruim een jaar op en nog nooit problemen gehad. Kan ook amper, mijn Tango wordt iig bevoorraad door zo'n een Q8 wagen. Ik vind er niets mis mee, maar de monteur wel. Quote
bigwade Geplaatst 22 April, 2010 Geplaatst 22 April, 2010 (aangepast) Ik vind er niets mis mee, maar de monteur wel. En waar heeft die die wijsheid vandaan ? Dit : Is er een verschil in brandstofkwaliteit tussen Tango en andere merken? Nee, onze brandstof wordt bij dezelfde raffinaderijen en brandstofdepots van de grote oliemaatschappijen ingekocht en is daarom van gelijke kwaliteit als dat van de andere oliemaatschappijen. Daarnaast laten we onze brandstoffen door een extern bureau op specificaties controleren. Onze brandstof voldoet aan alle Nederlandse en Europese normen. vind ik op de site van Tango. Met beide auto's ervaren wij geen verschillen tussen Tango, Iesberts Utrecht of Shell/BP benzine. leeswaardig linkje:http://zbc.nu/management/duurzaam-ondernemen/is-benzine-een-product-een-merk-of-volledig-achterhaald/ . 22 April, 2010 aangepast door bigwade linkje Quote
snackey Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Stuk gelezen. Dank voor het linkje. Als het dat niet kan zijn, is het misschien een kwestie van nieuwigheid en wacht ik gerust even af. Quote
snackey Geplaatst 1 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2010 (aangepast) Ik heb het idee dat het wat minder wordt, dus wat minder vaak voorkomt. Heb wel GULF getankt. Maar daar zal het wel niet aan liggen. Zit nu op de 1:15. Vorig weekend naar Emmerich geweest. Stukje autobaan. FF 190 km/uur. Lekker. 1 Mei, 2010 aangepast door snackey Quote
snackey Geplaatst 8 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Mei, 2010 Aan je eerste foto zie ik trouwens dat je bij dezelde dealer hebt gekocht als waar ik mijn cee'd 1.4 sw seven besteld hebt Braber in Ede dus Ik kan hem 5 mei ophalen. ( had sneller gekunt , maar die datum was onze eigen keuze . En hoe was de aflevering? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.