Gast Jantje Geplaatst 19 April, 2010 Geplaatst 19 April, 2010 Ik heb ook gemerkt dat de matten nogal ''pluizen'', niet wat ik gewend ben van KIA (heb meerdere auto's gehad). Heb nu zo'n 5000km gereden, nog geen echte slijtagebeschadigingen maar houd het toch in de gaten. die pluizen is waar het helaas mee begint.. Quote
J. Bierings Geplaatst 20 April, 2010 Geplaatst 20 April, 2010 Hallo, Inderdaad zijn mijn matten na 5.000 km al aan het slijten gegaan, na 10.000 km helemaal door. Ik heb uiteindelijk nieuwe matten van de dealer gehad, maar ik vrees het ergste voor de toekomst, de mat begint alweer te tekenen. Maar goed, ik zit nu op 58.000 km. Je zou toch denken dat die de levensduur van de auto meemoeten kunnen? Ik heb een Ceed SW business edition bouwjaar 2008. Quote
Gast Jantje Geplaatst 20 April, 2010 Geplaatst 20 April, 2010 eindelijk een positief antwoord van kia nederland op mijn vraag of er al verbeterde matten worden geleverd en of het garantie is: Beste heer Hendriksen, Deze worden inderdaad al geleverd. De kia-dealer kan deze meteen aan u meegeven als dat nodig is. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge Quote
rednAS77 Geplaatst 20 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 April, 2010 Ben alleen benieuwd of de dealer ook weet dat het garantie is. Quote
Smart Geplaatst 20 April, 2010 Geplaatst 20 April, 2010 Ben alleen benieuwd of de dealer ook weet dat het garantie is. Ja, datzelfde vroeg ik mij vanavond ook af! Quote
bigwade Geplaatst 20 April, 2010 Geplaatst 20 April, 2010 Berichtje even meenemen lijkt me, klaar...... Quote
Gast Jantje Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 vandaag nieuwe matten in de pro gekregen. Hele mooi met het pro ceed logo erop ipv ceed. Hopen dat ze nu goeie kwaliteit zijn ook! Quote
patten Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Mijn auto gaat maandag voor een (15K) beurt. Waren die matten nu garantie of niet? Dan geef ik dat ook even aan naar de dealer toe. vandaag nieuwe matten in de pro gekregen. Hele mooi met het pro ceed logo erop ipv ceed. Hopen dat ze nu goeie kwaliteit zijn ook! Quote
Gast Jantje Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Mijn auto gaat maandag voor een (15K) beurt.Waren die matten nu garantie of niet? Dan geef ik dat ook even aan naar de dealer toe. Ja ze zijn gratis vervangen tegelijk met ene of andere converter van me elektrische stuur bekrachtiging Quote
patten Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Bedankt voor de snelle reactie. De matten staan inmiddeels op de dealer "ToDo" list. Ja ze zijn gratis vervangen tegelijk met ene of andere converter van me elektrische stuur bekrachtiging Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Mei, 2010 Geplaatst 16 Mei, 2010 Morgen maar is met de dealer bellen ook. Heb een factuur thuis gekregen dat ik 40 euro moet betalen voor de matten. Dikke lul 3 bier, dan krijgen ze die matten weer terug hun ******* in getrapt Quote
bigwade Geplaatst 16 Mei, 2010 Geplaatst 16 Mei, 2010 Morgen maar is met de dealer bellen ook. Heb een factuur thuis gekregen dat ik 40 euro moet betalen voor de matten. Ik vind het wel lef hebben. btw niet betalen dus ! Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Mei, 2010 Geplaatst 16 Mei, 2010 Ik vind het wel lef hebben.btw niet betalen dus ! wat denk jezelf? als ik ze moet betalen krijgen ze ze echt terug geschopt, dan bestel ik wel ergens een setje dat ik zeker weet dat ze goed zijn Quote
patten Geplaatst 17 Mei, 2010 Geplaatst 17 Mei, 2010 Zal mij benieuwen hoe het mij vergaat... Auto is vanochtend gehaald voor een beurt. Op mijn todo lijstje stond dat de matten "bij een mede Kia berijder" onder garantie waren vervangen.... Vanavond komt de auto terug, en ik zal dan meteen ff naar de mat(ten) kijken. En mocht er een factuur volgen... Volgens mij moeten ze het vooraf ook even netjes melden als er onvoorziene kosten aan verbonden zijn. Dat is wel zo netjes. wat denk jezelf? als ik ze moet betalen krijgen ze ze echt terug geschopt, dan bestel ik wel ergens een setje dat ik zeker weet dat ze goed zijn Quote
Gast Jantje Geplaatst 17 Mei, 2010 Geplaatst 17 Mei, 2010 Ik heb vandaag met de dealer gebeld, hun zeggen geen garantie.. Ik heb daarna meteen kia nederland gebeld en die zeggen WEL garantie en hun zouden daarover contact opnemen met mijn dealer. Dus ik ben tevreden ik ga de matten niet betalen hoe hoog de dealer ook gaat springen Quote
patten Geplaatst 17 Mei, 2010 Geplaatst 17 Mei, 2010 Mijn auto is vandaag geweest voor de beurt. Dankzij de gratis haal/breng service heb ik na afloop niet direct in de auto gekeken. Over de mat werd met het afgeven van de sleutel ook niet gesproken. Wat blijkt: Niets aan gedaan..... Heb al een mail naar de dealer gestuurd, en wacht nu op antwoord... In Quote
Gast Jantje Geplaatst 17 Mei, 2010 Geplaatst 17 Mei, 2010 Mijn auto is vandaag geweest voor de beurt.Dankzij de gratis haal/breng service heb ik na afloop niet direct in de auto gekeken. Over de mat werd met het afgeven van de sleutel ook niet gesproken. Wat blijkt: Niets aan gedaan..... Heb al een mail naar de dealer gestuurd, en wacht nu op antwoord... In Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Net belletje van de dealer gehad, de credit nota komt eraan Quote
brrrtje Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 heb ook nieuwe matten van de dealer gehad geen enkel probleem oude in leveren en weer rijden toppie Quote
KiaZeker Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Klant baalt al van de slechte kwaliteit en dan ook nog laten betalen voor iets waar garantie voor verleend moet worden. Dat een klant relatie voor een paar centen op het spel wordt gezet: kortzichtig en triest. Quote
patten Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Net een mail van dealer gehad (antwoord op mijn mail). De matten hadden ze niet op voorraad. Ze zijn besteld en die krijg ik dus nog! (Dit was bij afleveren auto na de beurt niet vermeld.) Quote
rednAS77 Geplaatst 25 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2010 Net een telefoontje van de dealer gehad dat ik een nieuwe set matten op kan komen halen. Quote
rednAS77 Geplaatst 28 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2010 Vrijdag de matten bij de dealer opgehaald en en door hem in laten zetten. Zijn gewoon dezelfde als bij de aflevering van de auto 4 maanden geleden. Ben benieuwd op ze weer maar max 8500 km meegaan. Quote
patten Geplaatst 1 Juli, 2010 Geplaatst 1 Juli, 2010 Het wonder heeft zich voltrokken!!! Ik heb vanavond eindelijk nieuwe matten gekregen. Maar.... ze zien er hetzelfde uit als de vorige. Ik had mijn beklag bij 14.000 km gedaan en de matten ontvangen bij 17.500 km. Ben ook benieuwd hoelang deze meegaan. Anders ga ik tijdens de volgende beurt wel weer lopen zeuren.... De auto ziet er (nu in elk geval) weer spik en span uit! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.