Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik heb ook gemerkt dat de matten nogal ''pluizen'', niet wat ik gewend ben van KIA (heb meerdere auto's gehad). Heb nu zo'n 5000km gereden, nog geen echte slijtagebeschadigingen maar houd het toch in de gaten.:!:

die pluizen is waar het helaas mee begint..

• Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Hallo,

Inderdaad zijn mijn matten na 5.000 km al aan het slijten gegaan, na 10.000 km helemaal door.

Ik heb uiteindelijk nieuwe matten van de dealer gehad, maar ik vrees het ergste voor de toekomst, de mat begint alweer te tekenen.

Maar goed, ik zit nu op 58.000 km.

Je zou toch denken dat die de levensduur van de auto meemoeten kunnen?

Ik heb een Ceed SW business edition bouwjaar 2008.

Geplaatst

eindelijk een positief antwoord van kia nederland op mijn vraag of er al verbeterde matten worden geleverd en of het garantie is:

Beste heer Hendriksen,

Deze worden inderdaad al geleverd. De kia-dealer kan deze meteen aan u meegeven als dat nodig is.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge

Geplaatst
Ben alleen benieuwd of de dealer ook weet dat het garantie is.

Ja, datzelfde vroeg ik mij vanavond ook af!:|

• 3 weken later...
Geplaatst

vandaag nieuwe matten in de pro gekregen. Hele mooi met het pro ceed logo erop ipv ceed.

Hopen dat ze nu goeie kwaliteit zijn ook! :P

Geplaatst

Mijn auto gaat maandag voor een (15K) beurt.

Waren die matten nu garantie of niet?

Dan geef ik dat ook even aan naar de dealer toe.

vandaag nieuwe matten in de pro gekregen. Hele mooi met het pro ceed logo erop ipv ceed.

Hopen dat ze nu goeie kwaliteit zijn ook! :P

Geplaatst
Mijn auto gaat maandag voor een (15K) beurt.

Waren die matten nu garantie of niet?

Dan geef ik dat ook even aan naar de dealer toe.

Ja ze zijn gratis vervangen tegelijk met ene of andere converter van me elektrische stuur bekrachtiging :-P

Geplaatst

Bedankt voor de snelle reactie. De matten staan inmiddeels op de dealer "ToDo" list. :wink:

Ja ze zijn gratis vervangen tegelijk met ene of andere converter van me elektrische stuur bekrachtiging :-P
Geplaatst

Morgen maar is met de dealer bellen ook. Heb een factuur thuis gekregen dat ik 40 euro moet betalen voor de matten.

Dikke lul 3 bier, dan krijgen ze die matten weer terug hun ******* in getrapt :roll:

Geplaatst
Morgen maar is met de dealer bellen ook. Heb een factuur thuis gekregen dat ik 40 euro moet betalen voor de matten.

Ik vind het wel lef hebben.

btw niet betalen dus !

Geplaatst
Ik vind het wel lef hebben.

btw niet betalen dus !

wat denk jezelf? als ik ze moet betalen krijgen ze ze echt terug geschopt, dan bestel ik wel ergens een setje dat ik zeker weet dat ze goed zijn :mrgreen:

Geplaatst

Zal mij benieuwen hoe het mij vergaat... Auto is vanochtend gehaald voor een beurt. Op mijn todo lijstje stond dat de matten "bij een mede Kia berijder" onder garantie waren vervangen....

Vanavond komt de auto terug, en ik zal dan meteen ff naar de mat(ten) kijken. En mocht er een factuur volgen... Volgens mij moeten ze het vooraf ook even netjes melden als er onvoorziene kosten aan verbonden zijn.

Dat is wel zo netjes.

wat denk jezelf? als ik ze moet betalen krijgen ze ze echt terug geschopt, dan bestel ik wel ergens een setje dat ik zeker weet dat ze goed zijn :mrgreen:
Geplaatst

Ik heb vandaag met de dealer gebeld, hun zeggen geen garantie..

Ik heb daarna meteen kia nederland gebeld en die zeggen WEL garantie en hun zouden daarover contact opnemen met mijn dealer.

Dus ik ben tevreden ik ga de matten niet betalen hoe hoog de dealer ook gaat springen :lol:

Geplaatst

Mijn auto is vandaag geweest voor de beurt.

Dankzij de gratis haal/breng service heb ik na afloop niet direct in de auto gekeken. Over de mat werd met het afgeven van de sleutel ook niet gesproken. Wat blijkt: Niets aan gedaan.....

Heb al een mail naar de dealer gestuurd, en wacht nu op antwoord...

In

Geplaatst
Mijn auto is vandaag geweest voor de beurt.

Dankzij de gratis haal/breng service heb ik na afloop niet direct in de auto gekeken. Over de mat werd met het afgeven van de sleutel ook niet gesproken. Wat blijkt: Niets aan gedaan.....

Heb al een mail naar de dealer gestuurd, en wacht nu op antwoord...

In

Geplaatst

Net belletje van de dealer gehad, de credit nota komt eraan :cool:

Geplaatst

Klant baalt al van de slechte kwaliteit en dan ook nog laten betalen voor iets waar garantie voor verleend moet worden.

Dat een klant relatie voor een paar centen op het spel wordt gezet: kortzichtig en triest.

Geplaatst

Net een mail van dealer gehad (antwoord op mijn mail).

De matten hadden ze niet op voorraad. Ze zijn besteld en die krijg ik dus nog! (Dit was bij afleveren auto na de beurt niet vermeld.)

• 1 maand later...
Geplaatst

Vrijdag de matten bij de dealer opgehaald en en door hem in laten zetten. Zijn gewoon dezelfde als bij de aflevering van de auto 4 maanden geleden. Ben benieuwd op ze weer maar max 8500 km meegaan.

Geplaatst

Het wonder heeft zich voltrokken!!! Ik heb vanavond eindelijk nieuwe matten gekregen. Maar.... ze zien er hetzelfde uit als de vorige.

Ik had mijn beklag bij 14.000 km gedaan en de matten ontvangen bij 17.500 km. Ben ook benieuwd hoelang deze meegaan.

Anders ga ik tijdens de volgende beurt wel weer lopen zeuren....

De auto ziet er (nu in elk geval) weer spik en span uit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...