Remko .me Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 (edited) Hoi Allemaal, Ik keek toevallig naar buiten, zag ik de mooie gloed van de hemel door de as van ijsland.. kijk: http://bit.ly/bG6D2p Edited April 27, 2010 by Chrones Quote
Smart Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 IJsland, we want cash! Not ash! Hahahahaha! Kijk, ik kan weer om je lachen:mrgreen: Quote
bigwade Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Die vulkaan doet helemaal niks joh, ze dachten even ongezien de bankafschriften van al die spaarders weg te branden, tja en dan staat de wind verkeerd......HAHA! Quote
Alex VB Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 (edited) GOEDEMORGEN!!!! Helaas vertraagd, maar wel gezond en gebruind terug uit Egypte. Die aswolk heeft voor veel problemen gezorgd. Wij waren 1 van de laatste vluchten die gisteravond geland zijn op Dusseldorf Airport om 19.00 uur. Wij hebben giga geluk gehad.. En nu snel alle gemiste verhalen etc. nalezen...!! Edited April 16, 2010 by Alex VB Quote
Smart Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Welkom terug in ons jachtige 'beschaafde' wereldje van files, vertragingen, stress, bumperkleven, vingertje(!), rechts inhalen, enz., enz. Jij had de tijd daar, maar de klok zal weer regeren! Leuke vakantie gehad? Quote
Alex VB Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Vakantie was leuk, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Wij waren op uitnodiging van schoonouders meegegaan naar hun vast resort http://www.azuregypt.info/hotel/7/Giftun%20Azur Als je houdt van 2 weken ontbijt, zonnen, lunch, zonnen, avondeten en een beetje lummelen dan zit je daar perfect. Ben je echter iets avontuurlijker ingesteld dan verveel je je daar snel. Wij zijn 1 dag in de woestijn een nomadendorp gaan bezoeken, 1 dag Hurghada downtown in geweest en we hebben de Rode zee onveilig gemaakt met een boottocht. Volgend jaar gaan we terug naar Egypte en gaan we een Nijlcruise doen met aansluitend een paar dagen lummelen aan de Rode zee. Voor de rest was het een super lekker en gezellige vakantie. Quote
Smart Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Het was ook echt afzien voor jou zie ik op de site....... Je hebt ons duidelijk gemist, dat is Quote
Venga1 Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Alex Welkom terug, wat vliegt de tijd! Trouwens, dit gaat klauwen met geld kosten. Onze nationale trots heeft hier heel veel last van. Ik was vanochtend even naar vliegveld zijde gelopen, je weet niet wat je ziet. Er staan 10 KLM kisten op oost stil te staan, en op centrum staat bij elke Gate een kist. Echt Ghost town op het ogenblik. Quote
Guest Daiz Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 ennnnnn ze gaan weer vliegen.... zei van morgen dat gaat niet goed met die as.... en ja wat lees ik: toch as gevonden in motoren....JUIST wat een gedoe allemaal.... P.s gemiddelde aardbevingen stijgen.....wedde dat volgende vulkaan uitbarst ik gok italie...wat denken jullie van ervan? Gr daiz Quote
Smart Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Ik weet het niet, heb de Tarotkaarten (nog) niet uitgelegd. Quote
Guest Jantje Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 ennnnnn ze gaan weer vliegen....zei van morgen dat gaat niet goed met die as.... en ja wat lees ik: toch as gevonden in motoren....JUIST wat een gedoe allemaal.... P.s gemiddelde aardbevingen stijgen.....wedde dat volgende vulkaan uitbarst ik gok italie...wat denken jullie van ervan? Gr daiz Laat maar komen die volgende vulkaan.. ik woon toch zo'n beetje op de aanvlieg route richting schiphol en vlak bij mij zit een klein sportvliegtuig vliegveld en de rust bevalt me prima Quote
Venga1 Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 (edited) Laat maar komen die volgende vulkaan.. ik woon toch zo'n beetje op de aanvlieg route richting schiphol en vlak bij mij zit een klein sportvliegtuig vliegveld en de rust bevalt me prima Volgens mij begrijp je dan niet wat voor een economische klap we krijgen. Het is niet alleen maar een vliegtuig die opstijgt of land. Wat denk je van alle toeleveringen , bloemenveiling ligt helemaal plat.En wat denk je van medicijnen en andere dingen. Nee het is maar goed dat er weer gevlogen kan worden. wat bedoel je met:ik woon toch zo'n beetje op de aanvlieg route richting schiphol? hoeveel km woon je van schiphol vandaan? En trouwens, kleine vliegtuigjes mogen wel gewoon vliegen, die vliegen namelijk ruim onder de aswolken Als er trouwens iemand eens de vliegbewegingen wilt bekijken is daar een hele mooie website voor!! http://casper.frontier.nl/ Edited April 20, 2010 by Venga1 Quote
Venga1 Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 en ja wat lees ik: toch as gevonden in motoren....JUIST wat een gedoe allemaal.... Bedoel je de straaljager? Dat is vorige week donderdag al gebeurd, een erg opgeklopt verhaal!! Quote
Guest Jantje Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Volgens mij begrijp je dan niet wat voor een economische klap we krijgen.Het is niet alleen maar een vliegtuig die opstijgt of land. Wat denk je van alle toeleveringen , bloemenveiling ligt helemaal plat.En wat denk je van medicijnen en andere dingen. Nee het is maar goed dat er weer gevlogen kan worden. wat bedoel je met:ik woon toch zo'n beetje op de aanvlieg route richting schiphol? hoeveel km woon je van schiphol vandaan? En trouwens, kleine vliegtuigjes mogen wel gewoon vliegen, die vliegen namelijk ruim onder de aswolken Als er trouwens iemand eens de vliegbewegingen wilt bekijken is daar een hele mooie website voor!! http://casper.frontier.nl/ vriend ik zit in de vrachtwagen handel.. er wordt hier top handel gedraaid Ik snap heus wel dat het voor de rest van de economie kut is hoor. Ik woon op een 40km van schiphol en ondanks dat ze hier nog op redelijke hoogte langs komen maakt het wel een hoop herrie. En de afgelopen dagen heeft hier helemaal niks meer gevlogen op een paar zweef vliegtuigen na! Quote
Guest Angelique Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Laat maar komen die volgende vulkaan.. ik woon toch zo'n beetje op de aanvlieg route richting schiphol en vlak bij mij zit een klein sportvliegtuig vliegveld en de rust bevalt me prima Kom in Drenthe wonen, daar is het altijd rustig Ik heb liever dat ze weer gaan vliegen, want ik heb lege planken in mijn magazijn en trappelende klanten en daar wordt ik weer wat zenuwachtig van:twisted: Quote
Guest Jantje Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 (edited) Kom in Drenthe wonen, daar is het altijd rustig Ik heb liever dat ze weer gaan vliegen, want ik heb lege planken in mijn magazijn en trappelende klanten en daar wordt ik weer wat zenuwachtig van:twisted: daar hebben ze vrachtwagens voor uitgevonden Edited April 20, 2010 by Jantje Quote
Smart Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Als er trouwens iemand eens de vliegbewegingen wilt bekijken is daar een hele mooie website voor!!http://casper.frontier.nl/ Vliegtuigspotter? Quote
Venga1 Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 (edited) vriend ik zit in de vrachtwagen handel.. er wordt hier top handel gedraaid Ik woon op een 40km van schiphol en ondanks dat ze hier nog op redelijke hoogte langs komen maakt het wel een hoop herrie. Vriend, 40 km van schiphol afwonen en dan last van vliegverkeer hebben Tja, het zal wel. Vliegtuigspotter? Nee hoor niet echt Edited April 20, 2010 by Venga1 Quote
bigwade Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Als er trouwens iemand eens de vliegbewegingen wilt bekijken is daar een hele mooie website voor!! http://casper.frontier.nl/ Die is LEUK ! (en lekker rustig nu.......) Quote
Guest Angelique Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 daar hebben ze vrachtwagens voor uitgevonden Goeie tip...ik zal er een naar Peking sturen...enig idee wanneer ik 'm terug kan verwachten:chinese: Quote
Guest Jantje Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Goeie tip...ik zal er een naar Peking sturen...enig idee wanneer ik 'm terug kan verwachten:chinese: Is sneller als je hem vanaf peking deze kant op laat rijden, anders heb je dubbele reistijd Maar zoals nu zou je in principe weinig keuze hebben.. Vooral als er nog meer gebeurd.. zoals ik al eerder aangaf, voor een hoop bedrijven is dit weer een grote tegenvaller, maar de meeste transport bedrijven komt dit heel goed uit na de afgelopen rot periode.. Quote
dirkiedik Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 ik kan er niet om lachen,mijn vrouw en ik hebben 6 dagen vastgezeten in orlando en onze vrienden van martinair waren in geen velden of wegen te bekenen,mijn vrouw moest dringend medicijnen hebben en niemand van martinair die je kon bereiken. na veel navragen kwamen we bij een pharmasist uit,nou ,in amerika weten ze de prijzen van medicijnen wel,als ik al mijn telefoon kosten en alle extra uitgaven vergoed krijg ,kunnen we nog een keer naar amerika. maar niet voordat die vulkaan tot rust is gekomen. overigens,best wel veel kia's gezien in de usa,veel rio en sorento's. ze zijn daar ook een stuk(een heel stuk) goedkoper. Quote
bigwade Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Ik vind die vanzelfsprekendheid w.b. het wereldreizen toch wel een beetje van de malle. Er kan altijd wat gebeuren en op zo'n reis neem je altijd voldoende spullen zoals medicijnen mee. Een internet access is ook altijd wel in de buurt. Je had het ook over je heen kunnen laten gaan en van die extra dagen kunnen genieten. Mopperen, NS reizigers hebben er op micro niveau ook een handje van..... Er zijn beslist ergere dingen....... Hey man,.......later kun je er om lachen, zo van weet je nog, daar in Orlando ?? HAHA! Quote
Recommended Posts