Jump to content

Recommended Posts

Posted

In een test las ik over de Cee'd dat het qua prijs /kwaliteit een prima auto is. Als nadeel werd gezien dat de lengte van het zitvlak waar de benen op rusten nogal aan de korte kant is en dat dit vermoeiend kan zijn voor de bestuurder en bijrijder.

Nu moet ik zeggen dat mij dit wel opviel tijdens de proefrit, maar ik ondervond dit niet echt als hinderlijk.

Maar ja, een proefrit is een momentopname.

Wat is de ervaring van jullie als bestuurders?

Guest Jantje
Posted
In een test las ik over de Cee'd dat het qua prijs /kwaliteit een prima auto is. Als nadeel werd gezien dat de lengte van het zitvlak waar de benen op rusten nogal aan de korte kant is en dat dit vermoeiend kan zijn voor de bestuurder en bijrijder.

Nu moet ik zeggen dat mij dit wel opviel tijdens de proefrit, maar ik ondervond dit niet echt als hinderlijk.

Ik zelf heb daar, ondanks dat ik bijna 1,90 lang ben, geen last van

Posted

Ik rijd al bijna 2 jaar een SW en heb nergens last van. Op mijn jonge leeftijd is door mijn Artrose een goede stoel een noodzaak en ik zit perfect in die van mij... Ik denk dat het sowieso een kwestie is van afstellen naar je favoriete zitpositie.

Posted

Ik ben ongeveer 1,87. Vorig jaar ongeveer 3500 km gereden met de vakantie, en ik heb echt prima gezeten.

M.n. lange stukken als heen en terugweg (2x 10 uur zitten) zonder problemen!

Posted
Ik zelf heb daar, ondanks dat ik bijna 1,90 lang ben, geen last van

Idem, ik ben wel iets kleiner (1 meter 84) maar ik heb er ook niks last van. En ik denk dat de kia zijn rails (waarop de zetel dus staat) de langste ooit zijn :P

Op mijn oude Lancia en de Renault thuis zit ik zowat op da laatste stop en in de Kia kan ik aan de laatste stop niet aan men pedalen ofzo :P

Guest Jantje
Posted
Idem, ik ben wel iets kleiner (1 meter 84) maar ik heb er ook niks last van. En ik denk dat de kia zijn rails (waarop de zetel dus staat) de langste ooit zijn :P