Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gespot, Witte Kia Venga met stootbumpers

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die dingen zitten op de verkeerde plek, lijkt mij.

Even w.b parkeren.......

LUIE AUTOMOBILISTEN parkeren zelfs als ze gaan WANDELEN het dichtst bij de toegang van het bos/hei.

Omdat ik 11 jaar in een tamelijk onhandige maar o zo geweldige auto heb gereden, heb ik mij aangeleerd om op de parkeerplaats, zover mogelijk van de bestemming (redelijk natuurlijk) te parkeren met een halve parkeerplaats extra.

Met de Sportage hou ik die strategie nog steeds aan en heb nergens last van.

In de States heb je famous Soccer Moms die met hun Vans of wat dan ook de boel gewoon openklappen, dat kun je rustig vertalen naar hier.

Ach got, het is toch maar een AUTO ??????

ga je nou echt zeuren over dat deukje, bizar.......(die mensen heb je..)

Dusssssssss.

Bij de Super, parkeer wat verder weg en lekker ruim en je hebt weinig tot geen last.

Geplaatst

Dat noemen ze een gedragsverandering met goede vooruitzichten;)

Geplaatst

Eerder ervaring...

EN HET WERKT.

De Chevy Van, 5,5 meter ijzer was na 11 jaar nagenoeg schadevrij aan de zijkanten, paar putjes slechts....

Geplaatst
Die dingen zitten op de verkeerde plek, lijkt mij.

Even w.b parkeren.......

LUIE AUTOMOBILISTEN parkeren zelfs als ze gaan WANDELEN het dichtst bij de toegang van het bos/hei.

Omdat ik 11 jaar in een tamelijk onhandige maar o zo geweldige auto heb gereden, heb ik mij aangeleerd om op de parkeerplaats, zover mogelijk van de bestemming (redelijk natuurlijk) te parkeren met een halve parkeerplaats extra.

Met de Sportage hou ik die strategie nog steeds aan en heb nergens last van.

In de States heb je famous Soccer Moms die met hun Vans of wat dan ook de boel gewoon openklappen, dat kun je rustig vertalen naar hier.

Ach got, het is toch maar een AUTO ??????

ga je nou echt zeuren over dat deukje, bizar.......(die mensen heb je..)

Dusssssssss.

Bij de Super, parkeer wat verder weg en lekker ruim en je hebt weinig tot geen last.

Dat is ook al jaren mijn strategie maar toch maar een paar van die stripjes erbij. :)

Geplaatst
Eerder ervaring...

EN HET WERKT.

De Chevy Van, 5,5 meter ijzer was na 11 jaar nagenoeg schadevrij aan de zijkanten, paar putjes slechts....

Ik doelde juist op de mensen die jij wilt overtuigen.

Geplaatst

Nou vraag ik mij toch al een paar uur af met wie hij het eens is.........??

Geplaatst (aangepast)

Heb na aanleiding van het bericht vandaag even gekeken. Het klopt als de voordeur niet open is kan de achterdeur niet geheel open de in ham aan de voorkant is te kort. Ga gelijk even bellen.

Ik had hetzelf nog niet gemerkt omdat ik bijna nooit de deur geheel open doe.

ps dealer heeft reactie gekregen van de KIA nederland. Probleem is bekend, komt een oplossing voor duurt ongeveer 4 weken en de afgeleverde strips worden vervangen voor nieuwe. Deze worden automatisch verstuurd naar dealers die de oude gemonteerd hebben. (overigens ik ben de enige met de strips van de dealer in Boxmeer)

aangepast door wilcot
Geplaatst
Heb na aanleiding van het bericht vandaag even gekeken. Het klopt als de voordeur niet open is kan de achterdeur niet geheel open de in ham aan de voorkant is te kort. Ga gelijk even bellen.

Ik had hetzelf nog niet gemerkt omdat ik bijna nooit de deur geheel open doe.

ps dealer heeft reactie gekregen van de KIA nederland. Probleem is bekend, komt een oplossing voor duurt ongeveer 4 weken en de afgeleverde strips worden vervangen voor nieuwe. Deze worden automatisch verstuurd naar dealers die de oude gemonteerd hebben. (overigens ik ben de enige met de strips van de dealer in Boxmeer)

Oke dan nog even 4 weken wachten.

Geplaatst

Het wordt ondertussen een soort stripverhaal......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...