Jump to content

Gespot, Witte Kia Venga met stootbumpers

Recommended Posts

Posted

Ik weet zeker dat JOU Kia Venga nu heeeeel gelukkig is, zeker weten HA HA :mrgreen:.

Even zonder dollen, wel leuk om te zien dat je dat er meerdere mensen kiezen voor een Kia Venga, of in ieder geval voor het merk Kia :-D.

Posted

Tof toch.. Wel eventjes contact zoeken en de club voorstellen.. :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd...

Posted

Ja maar een witte Venga gaat wel problemen geven hoor......! Mark my words:-(

Posted
Zomaar hierzo achter in de buurt! Nu is mijn blauwe venga niet meer alleen....

Beetje sneu dat ze die zijn vergeten te spuiten.

Er wacht hier, sinds januari, nog iemand op een witte.

In de fabriek geeft dat problemen w.b logistiek, denk ik.

Die moeten kennelijk v

Posted

LOL!

Maar ehhh.. die stootbumpers zijn voor mij toch best wel een twijfelgeval... ik wil het wel maar weet niet of ik er slim aan doe qua vormgeving

Posted
LOL!

Maar ehhh.. die stootbumpers zijn voor mij toch best wel een twijfelgeval... ik wil het wel maar weet niet of ik er slim aan doe qua vormgeving

Ik heb ze ook besteld maar kan van de dealer dan even kijken of ik

ze mooi vindt anders geen probleem om ze niet nemen.

Posted
LOL!

Waar HEB je het over ?

Die plakrubbers op de zijkant ?

Bij die grondverf-versie heeft het wel wat, op die auto van jou......ik weet het niet.

Posted

Bigwade

Als chrones een nieuwe foto van de zijkant maakt van de witte venga en zijn eigen Venga, Zou jij ze er dan op de blauwe willen plaatsen?

Ik ben er ook zeer benieuwd naar.

Eigenlijk wil ik het er wel op laten plaatsen, maar ik ben bang dat het een afknapper is

Posted

Ik heb ze ook besteld voor mijn voor mijn, nog te leveren, steel gray Venga, want het is altijd nog mooier dan een paar butsen in de zijkant.

Posted

Gewoon doen! Wanneer jij het mooi vind en wenselijk, nou ga ervoor!

Posted

Ik rijd er nu al weer een paar weken mee en moet zeggen het mis staat niet. Vind het wel kleur afhankelijk. Op een lichte kleur zou ik het persoonlijk niet doen. Op mijn donker grijze valt het bijna niet op.

Een deuk of lakbeschadiging is erger.

Posted
Ik rijd er nu al weer een paar weken mee en moet zeggen het mis staat niet. Vind het wel kleur afhankelijk. Op een lichte kleur zou ik het persoonlijk niet doen. Op mijn donker grijze valt het bijna niet op.

Dat bedoel ik dus ook

Op grijs valt het volgens mij ook niet echt op.

Maar ik ben benieuwd hoe het op mij Bite Blue staat.

Posted

Stootlijsten zijn nooit mooi. Maar een deuk is nog lelijker maar die stootlijsten zijn helaas geen garantie voor deukvrije portieren. Er hoeft maar net een lagere of hogere auto naast je te parkeren en die gooit zijn portier open net boven of net onder de lijsten.

Op mijn oude Ibiza'tje had ik echt hele dikke stootrubbers. Die staken wel 2 cm uit ofzo en nog steeds had ik parkeerdeuken.

Ik twijfel zelf ook wel hoor want mijn vriendin rijdt er in en die heeft mijn manier van parkeren nog niet helemaal overgenomen :mrgreen:. (wat overigens ook geen garantie is voor deukvrije portieren want mijn Alfa heeft er ook een aantal).

Posted

Kreeg net bericht van de dealer, "de stootlijsten zijn momenteel uit het leverings gamma gehaald. Het bleek dat de maatvoering niet helemaal correct was. Wanneer de achterste deur volledig zou worden geopend zou deze de stootlijst van de voorportier kunnen raken." Kia is volgens hem nu bezig nieuwe te ontwikkelen.

Heeft iemand hier dat probleem met zijn stootlijsten.

Posted
Kreeg net bericht van de dealer, "de stootlijsten zijn momenteel uit het leverings gamma gehaald. Het bleek dat de maatvoering niet helemaal correct was. Wanneer de achterste deur volledig zou worden geopend zou deze de stootlijst van de voorportier kunnen raken." Kia is volgens hem nu bezig nieuwe te ontwikkelen.

Wat een afgang voor KIA.

KIA heeft toch genoeg tijd ervoor gekregen!

Misschien worden het direct mooie stootstrips.

Posted (edited)

In samenwerking met Samsung komt Kia met de Venga WK.

De verpakkingsdelen van de Samsung Venga WK (48") kun je op je Kia plakken als stootstrip.

Dit zijn listig vormgegeven delen, passend op elke Venga.

Samsung heeft daar vandaag met Kia Korea een soort overeenkomst mee gesloten.

(de 7 jaar garantie is op stootstrips uiteraard niet van toepassing)

Kia heeft daarbij wel bedongen dat de VENGA-WK Flatscreens alleen in Venga kleuren op de markt gaan komen.

Meer WK nieuws LATER...........

Update:

het schijnt dat er voor de achterbank van de Venga WK een ultra dunne 38" is ontwikkeld die uit het dak komt. (niet leverbaar met panoramadak)

Kijkhoek 215˚

Edited by bigwade
update
Posted

@Bigwade

En toen schrok je wakker.......:|

@Antonief

Die stootstrips worden toch al door de dealers geleverd!

Posted
@Antonief

Die stootstrips worden toch al door de dealers geleverd!

Nou niet door die van mij.

Dat klopt, althans nu want er is blijkbaar een probleem geconstateerd bij het t