Remko .me Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Hoi allemaal, de oude stootlijsten worden waarschijnlijk vervangen door de nieuwe, ik denk dat de mensen die de huidige stootlijsten gekocht hebben binnenkort teruggeroepen worden om deze te vervangen voor de nieuwe stootlijsten. Ik vind ze niet mooi, als ik heel eerlijk ben... Quote
ger.w. Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Als ik eerlijk ben....ik ook niet En wat een prijs..!!!!! Quote
Hanne Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Erg duur!! en heeft het wel zin op die plek??? (en dan ook nog NIET MOOI!!) Quote
Smart Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Wat een prijs zeg voor 4 stukken plastic......! Nog duurder dan VW accessoires. Ik vermoed dat Kia zich daarmee uit de markt gaat prijzen. Quote
Remko .me Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 We zijn het allemaal eens! LELIJK! en TE duur! Quote
Remko .me Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 Iemand enig idee of die RVS bij alle merken zo erop geplakt wordt achteraf? Of is dat alleen bij Kia zo...? Dus altijd van die op plakstrips? Quote
ger.w. Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Iemand enig idee of die RVS bij alle merken zo erop geplakt wordt achteraf? Of is dat alleen bij Kia zo...? Dus altijd van die op plakstrips? Eerlijk gezegd bij Kia wel erg veel accessoires die er later bijgekocht moeten worden en alles plakken om de zaak een beetje volwassen eruit te laten zien. Over het algemeen lukt dat wel aardig, maar het is niet de "gr Quote
JWP Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Ik vind deze stootlijsten ook niet bepaald mooi en zeer waarschijnlijk zijn ze ook niet erg effectief. Maar ik heb nu wel een probleem, moet as Dinsdag mijn Venga ophalen bij de Dealer en had daar op de oude zwarte stootlijsten besteld. Wat nu als de nieuwe er op geplakt zitten? De oude kosten 139- euro en ik ben niet van plan om voor die nieuwe nog eens 100 euro extra te betalen. Kan een dealer, zonder overleg met z'n klant er zo maar andere lijsten opplakken? Wie weet hier op het antwoord? Groet Jan Willem Quote
antonief Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Ik vind deze stootlijsten ook niet bepaald mooi en zeer waarschijnlijk zijn ze ook niet erg effectief. Maar ik heb nu wel een probleem, moet as Dinsdag mijn Venga ophalen bij de Dealer en had daar op de oude zwarte stootlijsten besteld. Wat nu als de nieuwe er op geplakt zitten? De oude kosten 139- euro en ik ben niet van plan om voor die nieuwe nog eens 100 euro extra te betalen. Kan een dealer, zonder overleg met z'n klant er zo maar andere lijsten opplakken? Wie weet hier op het antwoord?Groet Jan Willem Nee dat kan niet zonder overleg, indien de levering afwijkt van de overeenkomst moet dat kenbaar gemaakt worden. Denk ook niet dat een beetje dealer dat zo maar doet. Quote
Guest Jantje Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Ik vind deze stootlijsten ook niet bepaald mooi en zeer waarschijnlijk zijn ze ook niet erg effectief. Maar ik heb nu wel een probleem, moet as Dinsdag mijn Venga ophalen bij de Dealer en had daar op de oude zwarte stootlijsten besteld. Wat nu als de nieuwe er op geplakt zitten? De oude kosten 139- euro en ik ben niet van plan om voor die nieuwe nog eens 100 euro extra te betalen. Kan een dealer, zonder overleg met z'n klant er zo maar andere lijsten opplakken? Wie weet hier op het antwoord?Groet Jan Willem Het kan wel zijn dat je de nieuwe lijsten erop geplakt krijgt maar daar hoef jij absoluut niet voor bij te betalen. Quote
wilcot Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Deze stootlijsten zijn niet nieuw. waren al in ontwikkeling toen ik mijn auto in feb besteld heb. Persoonlijk vind ik ze niet lelijk maar niet functioneel. Zitten te laag en de deuren hebben de bolling veel hoger zitten. Quote
Barlow Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Misschien heb ik even niet op zitten letten...maar zojuist zie ik op de KIA site bij de Venga accessoires de smallere en hogere stootlijsten weer terug . Nu maar hopen dat ze gemodificeerd en snel lverbaar zijn. Quote
mrhope Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Heeft er iemand al geklaagd bij de dealer over het wringen van de oude stootlijsten? Zijn er al oude stootlijsten vervangen voor nieuwe? Kun je de oude verwijderen zonder schade? Quote
Venga1 Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Gaat goed met de Venga Toch wel een aantal problemen al. Al is dit waarschijnlijk een slechte manier van plakken Quote
mrhope Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Ik heb het idee dat het los raakt door vuil dat er tussen kruipt. Zit er serieus aan te denken om de lijsten maar te laten verwijderen en af te zien van nieuwe. Hebben jullie, de stootlijstloze, erg veel last van parkeerschade? Quote
Venga OK Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Ik heb het idee dat het los raakt door vuil dat er tussen kruipt.Zit er serieus aan te denken om de lijsten maar te laten verwijderen en af te zien van nieuwe. Hebben jullie, de stootlijstloze, erg veel last van parkeerschade? Ik probeer dit te voorkomen door altijd iets verder op te parkeren in een rustige straat of achter op een groot parkeerterrein of op het bovenste dek van een parkeergarage bij een winkel centrum. Iets meer lopen dat wel... Maar da's gezond! Groet, Peter Quote
Venga1 Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Hebben jullie, de stootlijstloze, erg veel last van parkeerschade? Nee, wel van schade! Van de week mijn kokerbalk aan de linkerkant beschadigd. Dit nadat iemand met een steen de auto had bewerkt Ik hoop dat het in de toekomst beter gaat Quote
Recommended Posts