snowy12 Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Besef dat ik een aantal mensen tegen de haren instrijk, maar ik begrijp eerlijk gezegd de forums (en het merk kia) niet zo goed meer. Is dit forum en de kia club bedoeld om alle probleempjes met opmerkingen als: "ga twee stappen achteruit" of misschien "doe je ogen dicht en je ziet niks" op te lossen. Zit zelf met een onverkoopbare kia. Nieuwprijs ruim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Wauw, topic heeft een BUG Een foutje in de programmeertaal!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Het viel mij ook al op dat het forum de laatste tijd wat betreft kwaliteit van het antwoorden achteruit is gegaan. Sterker nog, ik dacht er net nog aan voor ik dit topic opende. Er is gigantisch veel off-topic op het forum, waardoor de antwoorden waar de topicstarters op zitten te wachten, uiteinderlijk verloren gaan in de massa, of gewoon niet gegeven worden. Er is een Kiaclub Caf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Dit draadje hing eerst achter een Venga Tape draadje en is kennelijk verplaatst waardoor context een beetje warrig wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowy12 Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Klopt Bigwade. Ik ben aan het kopi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Url Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Ik denk ook dat je steeds meer klachten ziet, omdat er steeds meer mensen zich aanmelden op het forum, dus deze klachten waren er misschien al, alleen worden ze nu bekend bij ons en anders niet . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Dat is inderdaad zo. Het aantal Kia-rijders is de laatste 10 jaar explosief gegroeid. Bovendien gebruikt men in Korea veel nieuwe technieken en elektronica, wat zorgt voor een groei van kleine storingen etc. Heel vervelend, maar dat hoort bij de techniek. Vroeger moest je bang zijn voor vuiltjes in de carburateur waardoor de motor in ging houden, tegenwoordig een los draadje. Techniek is van alle tijden, evenals de bijkomende problemen. Het aantal klachten hier op het forum is gegroeid, omdat het aantal actieve leden aanzienlijk is gegroeid. Ik kan me nog wel herinneren, twee jaar terug, dat de actieve leden voornamelijk bestonden uit o.a. Andr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonief Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Inderdaad techniek is van alle tijden, heb diverse automerken gereden en alle hadden ze wel hun probleempjes. Maar sinds de invoering van internet en de diverse forums word dit sneller bekend en daardoor ook vaak sneller opgelost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Maar sinds de invoering van internet en de diverse forums word dit sneller bekend en daardoor ook vaak sneller opgelost Mooi h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts