Jump to content

kia algemeen

snowy12

Recommended Posts

Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Besef dat ik een aantal mensen tegen de haren instrijk, maar ik begrijp eerlijk gezegd de forums (en het merk kia) niet zo goed meer. Is dit forum en de kia club bedoeld om alle probleempjes met opmerkingen als: "ga twee stappen achteruit" of misschien "doe je ogen dicht en je ziet niks" op te lossen. Zit zelf met een onverkoopbare kia. Nieuwprijs ruim

Het viel mij ook al op dat het forum de laatste tijd wat betreft kwaliteit van het antwoorden achteruit is gegaan. Sterker nog, ik dacht er net nog aan voor ik dit topic opende. Er is gigantisch veel off-topic op het forum, waardoor de antwoorden waar de topicstarters op zitten te wachten, uiteinderlijk verloren gaan in de massa, of gewoon niet gegeven worden. Er is een Kiaclub Caf

Dat is inderdaad zo. Het aantal Kia-rijders is de laatste 10 jaar explosief gegroeid. Bovendien gebruikt men in Korea veel nieuwe technieken en elektronica, wat zorgt voor een groei van kleine storingen etc. Heel vervelend, maar dat hoort bij de techniek. Vroeger moest je bang zijn voor vuiltjes in de carburateur waardoor de motor in ging houden, tegenwoordig een los draadje. Techniek is van alle tijden, evenals de bijkomende problemen.

Het aantal klachten hier op het forum is gegroeid, omdat het aantal actieve leden aanzienlijk is gegroeid. Ik kan me nog wel herinneren, twee jaar terug, dat de actieve leden voornamelijk bestonden uit o.a. Andr