lausbub Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 deze foto zag ik op internet voor iemand die dagrijverlichting zoek voor zijn cee'd. ziet er wel leuk uit. Quote
Richard Limburg Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 deze foto zag ik op internet voor iemand die dagrijverlichting zoek voor zijn cee'd.ziet er wel leuk uit. Heb eens op die site gekeken, maar kan niet iets vinden voor de Kia. Of heb ik niet goed genoeg gekeken?? Quote
Guest Jantje Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 dat zijn denk ik gewoon die flexibele led-stripjes gemonteerd op de ceed. Quote
Richard Limburg Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 dat zijn denk ik gewoon die flexibele led-stripjes gemonteerd op de ceed. Dus dan moet je de koplampunits uitelkaar klussen om dit er in te maken? Quote
Guest Jantje Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Dus dan moet je de koplampunits uitelkaar klussen om dit er in te maken? Nee deze worden er gewoon overheen geplakt meestal. Ik weet niet of de koplamp van een ceed uit elkaar te halen is ook. Je hebt ook iets dunnere stripjes die worden meestal omde buitenrand van het glas heen geplakt in de model van de koplamp. Quote
patten Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Waarom zou je hier mee rond willen rijden? De "gewone" verlichting van de Ceed is contactgeschakeld (hoera!). Ik rij gewoon altijd met de lampen aan. Auto uit, lampjes uit. Auto aan lampjes aan. Quote
Guest Jantje Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 omdat er mensen zijn die het wel mooi vinden patten. Quote
Peterrrrr Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Zou het Jantje ? Vind het persoonlijk een beetje tupperware tuning... Quote
Guest Jantje Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 blijkbaar vinden mensen het mooi anders zou je het niet zoveel zien op de weg peter. Quote
Richard Limburg Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Zou het Jantje ? Vind het persoonlijk een beetje tupperware tuning... die is leuk hahaha, maar om zo iets erop te plakken, neee dat zie ik ook niet zitten. Quote
Smart Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Het moet wel in evenwicht zijn met de auto. Het moet geen kermisattractie worden met dat plakken van ledverlichtingsstrips. Waarom Kia niet kiest voor dagrijverlichting? Het scheelt toch in het benzineverbruik en zichtbaarheid is overdag toch beter. Ik rij altijd met verlichting aan, maar dat kost nu eenmaal wel brandstof. Ledverlichting scheelt aanmerkelijk. Dan maar xenonverlichting inbouwen! Quote
lausbub Posted June 1, 2010 Author Posted June 1, 2010 Waarom Kia niet kiest voor dagrijverlichting? Het scheelt toch in het benzineverbruik en zichtbaarheid is overdag toch beter. Ik rij altijd met verlichting aan, maar dat kost nu eenmaal wel brandstof. Ledverlichting scheelt aanmerkelijk.Dan maar xenonverlichting inbouwen! volgens mij wordt het verplicht in 2011 voor alle nieuwe auto's, dus kia moet ook met dagrijverlichting komen. binnen kort ook xenon inbouwen. mis het toch wel. vorige auto had het ook ( achteraf inbouw) Quote
Smart Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 volgens mij wordt het verplicht in 2011 voor alle nieuwe auto's, dus kia moet ook met dagrijverlichting komen.binnen kort ook xenon inbouwen. mis het toch wel. vorige auto had het ook ( achteraf inbouw) Dat klopt ook, wordt inderdaad een verplichting. En ja, ik had het ook op mijn laatste auto. Zelf ingebouwd. Ik kies denk ik voor Pilot 6000K. Quote
patten Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Voor alle duidelijkheid: Bij een b.v. een Audi A4 met die optie af-fabriek is het gewoon mooi, en in balans met de auto. Bij 98% van alle zelfgeknutselde oplossingen vind ik het gewoon lelijk. Maar das alleen mijn mening. Ik hou gewoon van af-fabriek opties, dan is er tijdens het ontwerp gewoon over nagedacht en past het bij de auto. Quote
lausbub Posted June 1, 2010 Author Posted June 1, 2010 Dat klopt ook, wordt inderdaad een verplichting. En ja, ik had het ook op mijn laatste auto. Zelf ingebouwd. Ik kies denk ik voor Pilot 6000K. denk ook dat het 6000k wordt van pilot heel misschien 8000k Quote
rednAS77 Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Voor alle duidelijkheid: Bij een b.v. een Audi A4 met die optie af-fabriek is het gewoon mooi, en in balans met de auto.Bij 98% van alle zelfgeknutselde oplossingen vind ik het gewoon lelijk. Maar das alleen mijn mening. Ik hou gewoon van af-fabriek opties, dan is er tijdens het ontwerp gewoon over nagedacht en past het bij de auto. Dagrijverlichting is het mooiste als het uit is, ook bij een audi. Zelfs af-fabriek ben ik er niet kapot van. De aftersales zijn inderdaad gewoon lelijk. Quote
Marillion Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Nee deze worden er gewoon overheen geplakt meestal.Ik weet niet of de koplamp van een ceed uit elkaar te halen is ook. Je hebt ook iets dunnere stripjes die worden meestal omde buitenrand van het glas heen geplakt in de model van de koplamp. Hoi, pas op met de garantie die kan wel eens vervallen, indien je de koplamp uit elkaar haalt of led strips ga plakken..................... Quote
Smart Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Hoi,pas op met de garantie die kan wel eens vervallen, indien je de koplamp uit elkaar haalt of led strips ga plakken..................... Ja, de garantie van de koplamp komt daarmee te vervallen. Toch zeker niet van de gehele auto! Quote
Peterrrrr Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Enne...KIA heeft aal dagrijverlichting hoor !!! De nieuwe Sportage Quote
Smart Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 AL is een groot woord! Hij moet nog naar NL komen eind augustus/begin september. Quote
Guest Jantje Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Hoi,pas op met de garantie die kan wel eens vervallen, indien je de koplamp uit elkaar haalt of led strips ga plakken..................... Moet ik daar echt serieus op ingaan of .... ? Quote
Alex VB Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Waarom niet? Je garantie vervalt toch ook als je andere banden op je velgen doet Quote
Recommended Posts