Jump to content

!!!! 1e Foto's Smart's Venga !!!!

Venga OK

Recommended Posts

@Smart,

Je houdt de exacte aflevering een beetje geheim... Groot gelijk. Even lekker zelf genieten!

Maaruhhh, Zaterdag avond kunnen we toch wel de eerste foto's tegemoet zien op dit forum toch?? Persoonlijk ben ik wel nieuwschierig naar je velgen i.c.m. de kleur van de auto en het chrome.

En voor iedereen die dacht dat er al foto's van Smarts auto in omloop waren... Helaas nog even wachten...;)

Groet,

Peter

Och, had ik jullie dat nog niet verteld dan. Dat ik morgen reeds de auto kan ophalen. De aflevering is een dag vervroegd en ik heb morgen verlof opgenomen.

Eindelijk is het dan zo ver.

smart goes venga

Welkom to the Venga club!!!!

Veel plezier morgen!!

Succes, geniet er van

Zaterdag hoor, morgen gaat hij tuinscheppen, denk ik ........

Of de oprit onkruidvrij maken.......kan ook..

Edited by bigwade

Ik was net in de omgeving van Doetinchem. Ze zijn bezig dranghekken te plaatsen. Er schijnt iemand een nieuwe auto te krijgen en daar schijnt nogal wat volk op af te komen om dat fraais te gaan bekijken. Ook zijn de straten oranje versierd, maar dat schijnt ergens anders voor te zijn:smile:

Als het maar geen witte of zwarte wordt ........

Volgens mij wordt het pistolen grijs of zo

Zwart is ook goed, maar wit..............

Dan gaat er nog een laagje afwerklak over de grondverf heen

wat een aandacht :o

Tja, het is natuurlijk WEL een evenement/bijzonder iets.

Na ruim 3000 postings ZONDER Kia je auto (hopen) te ontvangen is wel een ander verhaal dan in jouw geval......

Ik neem aan dat ook jij, net als de anderen, de routebeschrijving van Alex binnen hebt ?

Tja, het is natuurlijk WEL een evenement/bijzonder iets.

Na ruim 3000 postings ZONDER Kia je auto (hopen) te ontvangen is wel een ander verhaal dan in jouw geval......

Ik neem aan dat ook jij, net als de anderen, de routebeschrijving van Alex binnen hebt ?

Ik adviseer een ieder wel een beetje op tijd te vertrekken. Er worden in de omgeving Doetinchem lange files verwacht. Tot morgen een ieder

Aflevering niet doorgegaan ?? Te warm ?? Bubbels niet op temperatuur ??

Rijst te nat ??? Help ons uit het onzekere. Hoe maken moeder en kind (sorry...papa en voiture) het ????