paul64 Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Heren, Wie van jullie heeft ervaring met Kai Internationale Wegenhulp in het buiten land, vervangend vervoer of zelfs een overnachting enz. Ik zou daar meer van willen weten omdat naast mijn Kai Garantie pakket ik zelf nog steeds bij de ANWB zit met allen buiten land optie Quote
patten Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Het is Kia (niet Kai) internationale pechhulp. Ik heb er geen ervaring mee, maar naar wat ik lees/hoor is dit prima geregeld. Ik heb de laatste 12 jaar alleen nieuw/jong gereden en heb dus ook 12 jaar terug mijn ANWB opgezegd. De internationale pechhulpvoorzieningen zijn prima tegenwoordig. Hoe het echter exact zit in het geval dat jij omschrijft, dat weet ik ook niet. Als ik jou was dan zou ik een telefoontje plegen naar de Kia dealer, of een mailtje sturen naar Kia.NL. Of even aanmelden op www.mijnkia.nl Daar is het vast ook te vinden onder de voorwaarden. Het lijkt me niet dat indien jij halverwege je vakantie bent (kwa reis dan), dat je dan ineens je auto op moet halen. Ik denk dat dit op de terugweg ook kan. Quote
Venga1 Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Het is Kia (niet Kai) internationale pechhulp.(kwa reis dan). Wat staat dat toch steeds lelijk. KAi kan ik me nog voorstellen,Dit gebeurt vanzelf als je typt en de letters door elkaar haalt. Maar kwa niet Waarom iemand verbeteren? Volgende keer gewoon qua Quote
Woeper Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Wij hebben een aantal jaren geleden de ANWB wegenwachtservice + buitenland hulp opgezegd, en gelukkig hebben wij bij Kia nog nooit pech hulp hoeven inschakelen en dat hopen wij ook zo te houden, maar je weet nooit. Wat wij nog wel bij de ANWB hebben is de ANWB Basis ( Quote