NonkelSimon Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Na een tripje naar het verre nederland te maken ben ik sidebars rijker geworden en enkele euro's armer. Deze ben ik bij massimo gaan halen, die ze te koop aanbiedde hier op het forum. De sidebars zijn zeer goed onderhouden en ze zijn de prijs waard. Maar wat vinden jullie ervan, is het een meerwaarde aan mijn auto of niet? Quote
Guest Angelique Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Staat 'm goed:clap: Maar nu is de voorkant wat kaal Quote
ger.w. Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Ik houd van een ingetogen verfraaiien, maar het is een kwestie van jouw smaak/jouw keuze. Met mijn smaak/keuze kan ik mij dus gelukkig prijzen,want ik kan die eurootjes in de zak houden. En nu kunnen idd voorkant zijkant (en bovenkant) nog wel wat ijzerwerk gebruiken. Mooie beugel met van die schijnwerpers op het dak misschien ??? Quote
masimo Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 (edited) Ze zien er prachtig uit op je auto. Een aanwinst, al zeg ik het als verkoper zelf Ik vind trouwens ook dat je schitterende velgen op de auto hebt. En, ik realizeer me nu dat ik jullie gisteren niet eens een kopje koffie of iets anders aangeboden heb na die lange rit. Een zeer slecht staaltje van Limburgse gastvrijheid. Mijn excuses daarvoor. Edited June 14, 2010 by masimo Quote
Alex VB Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Dat is inderdaad niet netjes Masimo.. En dat voor een inwoner van de "Wereldstad Gelaen" @Nonkelsimon, Persoonlijk ben ik niet de persoon die zulke verfraaiingen zlef zou uitvoeren. Het is voor mij afhankelijk van het type voertuig. En om eerlijk te zijn misstaat het niet op je Sorento. Quote
bigwade Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 En nu kunnen idd voorkant zijkant (en bovenkant) nog wel wat ijzerwerk gebruiken.Mooie beugel met van die schijnwerpers op het dak misschien ??? Zo'n Dakar versie ? Kan ook heel cool zijn......... Quote
ger.w. Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Zo'n Dakar versie ?Kan ook heel cool zijn......... Ja precies met van die kleine schuifruitjes. De achterkant er half afzagen en een setje reservebanden rechtop naast elkaar op de achterbumper. Of zonder al die rimram maar als op de foto met flapperende blubbervangers Quote
ger.w. Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Kijk met spatmatten.....! Daar hangt een compleet kamerbreed perzisch tapijt achter ieder wiel. PRACHTIG !!!!! Quote
Guest Jantje Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Zullen jullie nu maar weer is on topic gaan en niet iemands smaak af gaan lopen zeiken? Quote
Smart Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Nee hoor, dat moeten we niet willen. Ik heb nooit de intentie gehad om Nonkelsimon af te zeiken. Ik vind dat Simon met zijn auto en bijbehorende accessoires gewoon lef toont. Iedereen heeft een bepaalde smaak. Zijn smaak van groot, groter, grootst, kan ik wel waarderen. Quote
bigwade Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Zullen jullie nu maar weer is on topic gaan en niet iemands smaak af gaan lopen zeiken? Tips Jantje, slechts tips. Ook al is NS 18 of 19, hij maakt zelf helemaal uit wat hij zelf wil zonder de "hulp" van een stel "ouwe lulle". Denk ik, HAHAHA! Quote
Guest Jantje Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 dan nog is het ook voor hem, of hij nou 18 is of 50, niet leuk als mensen in zijn topic zo gaan zitten doen. Wordt bij jullie ook niet gedaan toch? Quote
masimo Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 (edited) ziet er goed uit wie of wat is massimo Dat ben ik. Ik heb jou ook een berichtje gestuurd, want je zocht toch ook sidebars. Maar geen reaktie van je gehad. Nu sieren (!) ze de auto van Nonkelsimon. Edited June 15, 2010 by masimo Quote
plunt Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Dat ben ik.Ik heb jou ook een berichtje gestuurd, want je zocht toch ook sidebars. Maar geen reaktie van je gehad. Nu sieren (!) ze de auto van Nonkelsimon. Hallo Massimo, ok, jammer had je berichtje niet gezien Groetjes Quote
bertsplci Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Voor meer mooie spullen http://www.customsrt.net/store/ Quote
Recommended Posts