rednAS77 Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Zie onderstaaande link betreffende een terugroepactie van Kia voor de Ceed gemaakt tussen 01-04-2008 en 30-03-2009 met ESP on board. http://www.nu.nl/economie/2269616/terugroepactie-kia-ceed-vanwege-remproblemen.html Quote
lausbub Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 heb kia al een mailtje gestuurd om te vragen opf mijn auto hier ook in valt. Quote
dinges1981 Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Ik heb ook al gemaild, maar dan met de vraag of ik kan wachten tot de volgende beurt over 4 maanden of zo. Ik rijd al bijna 2 jaar zo rond, dan zal die paar maanden extra toch ook niet uitmaken neem ik aan. Quote
bob Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 een mail naar de dealer gestuurd die wist het niet dus net maar een mail naar kia denk wel dat ik terug mag met een pro ceed uit 2008 Quote
Leon Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Ik heb in ieder geval geen ESP, dus zal daar niet onder vallen. Dat zit volgens mij alleen standaard op de duurdere uitvoeringen Quote
Guest Jantje Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 of je ESP hebt kan je vrij makkelijk zien ook als het goed is. Er zit links naast het stuur, waar ook het ISG schakelaartje zit, een schakelaar om ESP aan of uit te zetten Quote
Leon Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 of je ESP hebt kan je vrij makkelijk zien ook als het goed is. Er zit links naast het stuur, waar ook het ISG schakelaartje zit, een schakelaar om ESP aan of uit te zetten Inderdaad! En verwar het vooral niet met het lampje op je dashboard van EPS = electric power steering Quote
Alex VB Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Hier nog niets gehoord. Ik heb ESP maar merk niets.. Ik zal maar voor de zekerheid navragen bij KIA BE.. Dit ondanks het gewezen feit dat mijn wagen als productiedatum 30/03/2008 heeft. Quote