sid1 Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Hoi kia fanaten, Ook ik ben de trotse eigenaar van een Venga 1.4 executive. Volgens mij heeft hij alleen een opschakel indicator. Ik heb het uitgetest in de 4e versnelling tot 15km per uur, maar kreeg geen tekentje. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook de HAC werkt bij het uitrijden van een steile parkeergarage wat traag, het is net of de remmen vastzitten. P.S. wie van glim-glim houd; bij de ATU is een kort chromen antennestaafje van 12cm te koop. ik heb het opgeschroefd en het staat uitstekend, de ontvangst is ook prima. nog geen 9 eu'tjes. Groeten Sid 1 Venlo 900km op de teller gem. verbruik 6.7 (gemengd gebruik). Quote
wilcot Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 er is wel degelijk een terugschakelindicator, geef gas bij 30km per uur in de 5de versnelling en hij komt vanzelf te voorschijn. Heb hem bij mijn venga al 4 keer gezien. sinds maart. Quote
sid1 Posted June 15, 2010 Author Posted June 15, 2010 Dank voor je reactie, Ik ga het meteen proberen!! Quote
Smart Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Ik zag hem ook oplichten bij het gasgeven in een t Quote
truton1 Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Ja goede tip, wij hebben ook bij atu een kort antennestaafje gekocht. Quote
Smart Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 Wie ,wat en waar is " atu " Intoetsen op Google en je weet het! ATU = Auto Teile Unger (Duitse Halfords) In NL zijn ook een aantal ATU's gevestigd. Quote
Alex VB Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 A.T.U is vooral aanwezig in de DE/NL grensstreek.. Heeft een aardige prijs/kwaliteit verhouding. Een van de weinige Duitsers waar Nederlanders met lof over praten.. En ze hebben hier goede matjes en matjes oplossingen. Quote
Venga1 Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 P.S. wie van glim-glim houd; bij de ATU is een kort chromen antennestaafje van 12cm te koop. ik heb het opgeschroefd en het staat uitstekend, de ontvangst is ook prima. nog geen 9 eu'tjes. Heb je een linkje naar de antenne? Quote
scorpioshuma Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 A.T.U is vooral aanwezig in de DE/NL grensstreek.. Dit is niet meer helemaal waar, amsterdam, utrecht, amersfoort etc etc. zie hier: http://www.atu.nl/pages/service/filialen/f_detail.html?nr=633&lkz=CH&gebiet=CH Quote
Recommended Posts