Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi kia fanaten,

Ook ik ben de trotse eigenaar van een Venga 1.4 executive. Volgens mij heeft hij alleen een opschakel indicator. Ik heb het uitgetest in de 4e versnelling tot 15km per uur, maar kreeg geen tekentje. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook de HAC werkt bij het uitrijden van een steile parkeergarage wat traag, het is net of de remmen vastzitten.

P.S. wie van glim-glim houd; bij de ATU is een kort chromen antennestaafje van 12cm te koop. ik heb het opgeschroefd en het staat uitstekend, de ontvangst is ook prima. nog geen 9 eu'tjes.

Groeten

Sid 1 Venlo 900km op de teller gem. verbruik 6.7 (gemengd gebruik).

Posted

er is wel degelijk een terugschakelindicator, geef gas bij 30km per uur in de 5de versnelling en hij komt vanzelf te voorschijn. Heb hem bij mijn venga al 4 keer gezien. sinds maart.

Posted

Dank voor je reactie,

Ik ga het meteen proberen!!

Posted

Ik zag hem ook oplichten bij het gasgeven in een t

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
Wie ,wat en waar is " atu "

Intoetsen op Google en je weet het!

ATU = Auto Teile Unger (Duitse Halfords)

In NL zijn ook een aantal ATU's gevestigd.

Posted

A.T.U is vooral aanwezig in de DE/NL grensstreek.. Heeft een aardige prijs/kwaliteit verhouding. Een van de weinige Duitsers waar Nederlanders met lof over praten..

En ze hebben hier goede matjes en matjes oplossingen.

Posted

P.S. wie van glim-glim houd; bij de ATU is een kort chromen antennestaafje van 12cm te koop. ik heb het opgeschroefd en het staat uitstekend, de ontvangst is ook prima. nog geen 9 eu'tjes.

Heb je een linkje naar de antenne?

• 3 weeks later...