Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste lezers, vandaag begon mijn airbaglamje plotseling te branden. Weet er geen raad mee. Misschien een klein probleempje in die zin dat het gereset kan worden of zo. Ik pruts niet aan mij auto en vooral als het om de veiligheid gaat van mij en m`n gezin. Misschien heeft iemand dit al eerder mee gemaakt. Het zou gaan om een Kia Sportage van 2005 (diesel).

Met elk bericht ben ik geholpen. Tegenwoordig kost het een berg geld om de garage binnen te stappen alvorens ze iets gedaan hebben.

Hopelijk hebben jullie hier een antwoord voor mij. Alvast bedankt.

Guest Jantje
Posted

dit zal je helaas toch echt uit moeten laten lezen. Er zitten zoveel sensoren in het airbag systeem dat je niet zomaar even kan zeggen het zit daarin.

Posted
Daar sluit ik me bij aan.

Effe naar de dealer.......

BW heeft alweer gelijk8) Naar de dealer. Deze leest het even uit (paar minuten werk) reset de boel eventueel of vervangt de sensor als deze defect is

Posted

Allemaal bedankt. Heb jullie advies opgevolgt. Naar de dealer gegaan heeft hem uitgelezen en blijkt, er was niets aan de hand. Alles weer gereset.

Nogmaals bedankt ben erg blij mee.

Posted

let op bij mijn buren is het een deel van het stuurhuis waar de censor zit en bij hun komt het op ongeveer 450 euro om het te maken. schijn erg veel arbeids uren in te zitten.

hun airbags werken wel gewoon.

ook komt het voor dat de censor in de bij rijdersstoel niet meer goed werkt.ook dan blijft het lampje altijd branden.

alles werkt goed maar bij een aanrijding met alleen de bestuurder in de auto klapt ook die van de bijrijder uit. er zijn dan meer kosten om het weer in orde te maken. ( meerdere airbags die opnieuw geinstaleerd moetn worden)

Posted

Beste mensen. Om jullie op de hoogte te brengen wat het probleen eindelijk was. Nou na extra meetingen er achter gekomen dat het de voorste impact sensoren waren. Nou meer de linkse. Die vervangen en hopenlijk van die storing af. Onder het stoeltje was ook gebleken dat het stekkertje niet goed was geklik nadat de stoelhoezen vernieuwt waren. Dus daar ook goed op letten mocht het jullie gebeuren. Nou net als wat al eerder zei, hopenlijk er nu van af zo niet horen jullie het metteen van mij. Groetjes van een trotse kia sportage bezitter.