Ga naar inhoud

Terugroepactie Venga -> koelvloeistofstang


picanto3

Aanbevolen Berichten

Beste Kia Fan

leuk die halve info.

Daar hebben vakantiegangers echt wat aan.

Het zou je sieren om je halve info aan te vullen met de andere

helft in plaats van deze bangmakerij te plaatsen.

Je hebt vast ingangen genoeg om het geheel

te vertelllen..

ik heb niet meer info en niet meer ingangen dan dit!! Maar ik kan ze ook niet vertellen en af laten wachten totdat je vanzelf wat hoort (of niet....) van je dealer..... laat het maar weten dan doe ik dat! Dus graag even reacties of het wel of niet vermeld moet worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Goedemorgen Kia fan,

Ik ben er van overtuigd dat je alles doet met de beste en goeiste (Extra fout) bedoelingen. Het is alleen jammer dat je niet alle info krijgt die de rijders verder kunnen helpen.

Misschien een idee om in de toekomst dit naar de moderatoren te sturen en eventueel Smart, Ger W & bigwade? Zo kan er gekeken worden of het echt nodig is..

Het is maar een voorstel.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb niet meer info en niet meer ingangen dan dit!! Maar ik kan ze ook niet vertellen en af laten wachten totdat je vanzelf wat hoort (of niet....) van je dealer..... laat het maar weten dan doe ik dat! Dus graag even reacties of het wel of niet vermeld moet worden....

Ik vind het prima hoor.

Maar je krijgt kennelijk wel bulletin-aankondigingen maar geen inhoud. (??)

Als ik jouw bericht zou lezen vlak voor mijn sleurhutvakantie in de alpen zonder een temperatuurmeter zou ik niet zo lekker zitten, vandaar.

Ook al zitten de slangen vast en staat er misschien een geruststellende matten terugroep actie op stapel...... :wink:

Je weet het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb al meer vermeld dat ik de omschrijving van bulletin via een omweg kan zien maar niet meer kan inloggen op het kia intranet en zodoende de bulletins niet meer kan openen. Maar bijv. laatst vermelde was zeker geen recall voor matten maar voor de radiateur...... en ik vind dat het belangrijk is dat deze vermeld word...... van kia zelf zul je niet snel wat horen namelijk! die houden alles zo lang mogelijk stil.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb al meer vermeld dat ik de omschrijving van bulletin via een omweg kan zien maar niet meer kan inloggen op het kia intranet en zodoende de bulletins niet meer kan openen. Maar bijv. laatst vermelde was zeker geen recall voor matten maar voor de radiateur...... en ik vind dat het belangrijk is dat deze vermeld word...... van kia zelf zul je niet snel wat horen namelijk! die houden alles zo lang mogelijk stil.....

Nou dat wordt dan iig je Kia servicecard bij de hand houden op de Brenner of de Pyrenee

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je met een caravan weg gaat zou ik dat altijd doen ja een anwb erbij nemen..... bigwade heeft helemaal gelijk dat dit niet geregeld word in de kia pech onder weg..... dus zorg dat je dit wel regelt.... En ik zou van te voren duidelijk bij de dealer langs gaan en zorgen dat de auto nagekeken is op alle recalls.... ben benieuwd wat er komt van de lampjes die blijven branden enz.... persoonlijk vind ik dat er een hoop mis is met de nieuwe venga!! Heb aardig wat jaartjes bij kia gewerkt maar dit heb ik nog niet meegemaakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


persoonlijk vind ik dat er een hoop mis is met de nieuwe venga!! Heb aardig wat jaartjes bij kia gewerkt maar dit heb ik nog niet meegemaakt!!!

Mis, mis.....het valt vast wel mee.

Er zijn Venga's zat die de eerste 15.000km prima hebben doorstaan.

Problemen zitten vooral in electronica, niet Kia's sterkste punt.

Er kan ook een batch mindere radiatoren geleverd zijn, dat wordt dan wel lastig.

Zeker NU zou Kia NL dit open moeten communiceren, je zal er maar staan bijna boven aan de berg met een vastgelopen motor, vanwege die bezuiniging op dat metertje......en die brakke radiator.

Mijn Sportage is/was uit-ontwikkeld en ik heb een auto zonder malle frutsels.

Dat lijkt heel pover (is het vast ook in de ogen van sommigen) maar alles doet het vanaf km 8...

Wordt de volgende auto een Kia ?

(ik erger me dood aan het roerbakken.)

Die kans wordt steeds kleiner......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is dat nederland de venga als eerste heeft gehad, en daardoor ook al eerste de kinderziekte's heeft. In andere landen komt de venga net een beetje op gang en zijn de meeste kinderziekte's er al uit..

wat betreft dat dealer bulitin, dat gaat er enkel over dat alle auto's gecontroleerd moeten worden, ook al staan ze niet op de lijst voor de modificatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is toch meer aan de hand bij de venga dan alleen de koelvloeistofslang en de slangklem.... zojuist dealerbulletin verschenen met een aanvulling op de campange.... ben benieuwd of iedereen die al geweest is toch ook weer terug moet.....

Dealerbulletin 100823: Aanvulling campagne 201014 Venga radiateur

Dit is de reactie van mijn dealer, dus geen belang voor de klant!!

aanvulling campagne op de kia venga is voor een voor de dealer gerichte campagne en niet voor de klant dus het is voor uw geen aanvulling.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Polen is er niks aan de hand met de venga's, geen terugroepacties, geen radiatoor, niks! Ze komen toch van de zelfde fabriek, we praten toch over de zelfde auto.....

Ik denk dat hier een beetje wordt overdreven.....

Venga is geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Polen is er niks aan de hand met de venga's, geen terugroepacties, geen radiatoor, niks! Ze komen toch van de zelfde fabriek, we praten toch over de zelfde auto.....

Ik denk dat hier een beetje wordt overdreven.....

Venga is geweldig.

Ik zou hierover toch maar een vraag stellen.

De volgende items zijn toch wel essentieel:

  1. Afstelling handrem
  2. koelvloeistof slang
  3. kapje over de auto gordel -voorkomt eventueel insnijden.
  4. Voorremmen afstelling

Ik hoop voor je dat eer niet iets gebeurd door een van deze items

Maar de Venga rijd inderdaad wel lekker, maar heeft hier wat opstart problemen.

Zal dus in Polen ook wel zo zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien heeft de 1.6 (vanwege automaat) geen last van de radiator problemen, kan zomaar.

Dat is inderdaad mogelijk. Misschien een grotere radiator?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




×
×
  • Nieuwe Aanmaken...