Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft iemand anders ook al de logo ECOdynamic van de Venga gehaald?

De logo zit aan de rechterzijde zit niet goed vast geplakt en laat los.

Is er een risico bij het wassen in de autostraat dat het logo er afgerukt kan worden?

Posted
Heeft iemand anders ook al de logo ECOdynamic van de Venga gehaald?

De logo zit aan de rechterzijde zit niet goed vast geplakt en laat los.

Is er een risico bij het wassen in de autostraat dat het logo er afgerukt kan worden?

Ik heb hem na aankoop er ook meteen (voorzichtig!) af gehaald, bij mij zat ie ook aan beide kanten iets los en het staat veel mooier....

Posted

En bij mij is hij ook keurig verwijderd door de dealer v

Posted

met de fohn op de zachste maar heetste stand is hij na 2minuten los zonder problemen. aan de zijkanten zit er meer speling beginje daar komt hij daarsnel los en kun je de lijm directer bewerken met de fohnlucht. Ook de meeste dealers halen ze er zonder problemen af

Posted

Dan had mijn dealer misschien nog een doos vol van de logo's van de eerste cee'd? Lijkt mij niet, maar als jij het zeker weet.

Posted

Voor dat mijn cee'd afgeleverd werdaan mij, heeft hij 2 weken op het terreinn gestaan van de dealer. Eco logo zat er toen al op.

Posted

als het logo iets los zit zou ik hem er zeker afhalen vooral als je de wastunnel in gaat,als de borstels dat ding pakt zet het logo een leuke handtekening op je lak.

EN er staat een bordtje bij eigen ricico.

• 1 month later...