truton1 Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Heeft iemand anders ook al de logo ECOdynamic van de Venga gehaald? De logo zit aan de rechterzijde zit niet goed vast geplakt en laat los. Is er een risico bij het wassen in de autostraat dat het logo er afgerukt kan worden? Quote
Dave(nga) Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Heeft iemand anders ook al de logo ECOdynamic van de Venga gehaald?De logo zit aan de rechterzijde zit niet goed vast geplakt en laat los. Is er een risico bij het wassen in de autostraat dat het logo er afgerukt kan worden? Ik heb hem na aankoop er ook meteen (voorzichtig!) af gehaald, bij mij zat ie ook aan beide kanten iets los en het staat veel mooier.... Quote
rednAS77 Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Ik heb hem door de dealer van mijn cee'd laten halen. Niets van te zien. Quote
Smart Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 En bij mij is hij ook keurig verwijderd door de dealer v Quote
wilcot Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 met de fohn op de zachste maar heetste stand is hij na 2minuten los zonder problemen. aan de zijkanten zit er meer speling beginje daar komt hij daarsnel los en kun je de lijm directer bewerken met de fohnlucht. Ook de meeste dealers halen ze er zonder problemen af Quote
DeOS Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 En bij mij is hij ook keurig verwijderd door de dealer v Quote
Crum Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 bij de eerste cee'd zaten kregen we de logo's los, nu zitten ze er af fabriek al opgeplakt.. Quote
DeOS Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Dan had mijn dealer misschien nog een doos vol van de logo's van de eerste cee'd? Lijkt mij niet, maar als jij het zeker weet. Quote
rednAS77 Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Voor dat mijn cee'd afgeleverd werdaan mij, heeft hij 2 weken op het terreinn gestaan van de dealer. Eco logo zat er toen al op. Quote
DeOS Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 OK dan zal het logo er idd al op zitten bij levering aan de garage . Quote
riodriver Posted July 11, 2010 Posted July 11, 2010 als het logo iets los zit zou ik hem er zeker afhalen vooral als je de wastunnel in gaat,als de borstels dat ding pakt zet het logo een leuke handtekening op je lak. EN er staat een bordtje bij eigen ricico. Quote
lucsandy Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Heb het mijne ook bij aflevering laten verwijderen het geel-groene past niet bij steel grey Quote
Recommended Posts