Alex VB Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Zie deze link voor "mooie" dagrijlichten voor de cee'd: http://www.carfantasy.nl/koplampen-kia-ceed-06-09-devil-eyes-dayline-chroom-p-68911.html Quote
Niebu Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 (edited) De verlichting is er ook in het zwart en in Duitsland zijn ze wat goedkoper [/url]http://www.dectane.de/product_info.php?info=p50667_dayline-scheinwerfer-kia-cee-d-06-09---tfl-optik---black.html&&language=en Oordeel zelf of je het mooi vind: YouTube - kia ceed dayline devil eyes Edited September 20, 2010 by Niebu Quote
Dinky_Toy Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Ziet er leuk uit, maar mijn te duur voor zo iets. Maar die plaat (difusor) op zijn voorbumper is wel dik! Weet iemand waar je die kan vinden? Quote
Alex VB Posted September 20, 2010 Author Posted September 20, 2010 Ik vind het persoonlijk wel wat hebben. Ik dacht echter dat deze alleen op de faceliftversie pastten. Maar zo te zien ook op de oudere modellen cee'd.. Ik denk dat deze op de black pearl met zwart velemalen beter zal uitzien.. Ik houd het in beraad.. Quote
Jantje.2 Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Die zwarte zijn zeker wel mooi! als ik me kia niet verkocht krijg dan ga ik ze wel kopen denk ik! Hopen dat ze nu langzaam aan meer van dit soort onderdelen gaan leveren voor deze auto's Quote
BL1987 Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Dit soort verlichting word langzamer hand ook wel verplicht denk ik, in duitsland en andere landen is dit ook al bijna verplicht had ik gehoort. Komen deze lampen ook voor mij cee'd, heb hem april 2010 gekocht. Mooie lampen alleen geen mooie prijs. Quote
Jantje.2 Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Ik vind die prijs nog best mee vallen voor 2 koplampen. En als ze wat langer op de markt zijn worden ze vanzelf goedkoper Quote
Smart Posted September 20, 2010 Posted September 20, 2010 Eind november/begin december is er weer de jaarlijkse Essen Motorshow. Daar koop je ze velen malen goedkoper. En keus genoeg. Quote
Recommended Posts