Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nog erger.. bij bijvoorbeeld volkswagen golf 4,5 en 6 staat het chassisnummer bij de voorruit, dus van buitenaf te lezen.

Schrijf deze op en bestel een sleutel opmaat geslepen bij de vw dealer.. desnoods in duitsland.

Voor 90 euro kan je al een setje op internet kopen om de sleutel via een nood procedure in te leren in de auto en weg is je auto zonder braaksporen!

en geloof mij maar dat dit bij nog veeeeeel meer merken kan!

Volgens mij staat dit chassisnummer ook bij "onze" cee'd op de voorruit....

Grtz.Gstar.

Geplaatst

Hallo KIA vrienden,

Het ergerlijke van dit soort zaken is.

Als ze het hebben willen, dan is er echt niets tegen bestand!

Geen gps echt helemaal niets!

Ze nemen gewoon de hele auto mee, zetten hem ergens in een loods, demonteren gewoon alles wat ze nodig hebben, de rest dumpen ze gewoon.

Wat mij erg vaak opvalt, deze personen, die kopen vaak schade auto's op, repareren hem van de gestolen spullen, spuiten deze auto over, of ze werken zelfs soms op de kleur van de auto.

Houd het maar eens in het oog, komen er overdag auto's met een buitenlands kenteken in uw woonwijk, ja, en heel erg vaak met een Oostblok kenteken, gewis u er maar van, dat er iets staat te gebeuren!

Dit is al een aantal maal geconstateerd in een aantal omliggende dorpen bij ons in de buurt.

Dan roept de politie direct bellen, en als je dit dan doet, tja meneer of mevrouw, hier hebben we echt geen tijd voor, we hebben geen personeel, geen voertuigen tot onze beschikking.

NEE, nog al wiedes, en daar kan ik me behoorlijk boos over maken, die liggen allemaal achter die vangrail!

U snapt wel waarom!

Ik heb dit soort zaken al zo vaak meegemaakt, belde de politie voor hulp, ik ben dus werkzaam geweest in de bedrijfsbeveiliging, en heb het dus vaak al anders moeten doen, de delinquent gewoon moeten laten lopen, erg frustrerend gewoon, dat kan ik u wel vertellen!

Dan ga je echt heel anders te werk, je verteld de politie gewoon dat je zelf de handen uit de maouwen steken zaal, en de gepakte persoon gaat vastbinden, en in een afgezonderde ruimte zal neer leggen, totdat de hermandat wel een keertje tijd heeft om te komen.

Raar genoeg staan ze dan ineens wel met 2 auto's terplaatse en 4 dienders, hoe kan dt nu ineens??

Maar ik bedoel maar.

U kunt zich haast niet bewapenen tegen dit soort uitschot van de maarschappij.

het enige wat helpt, laat ze lekker in hun eigen land blijven, en wij hebben minder sores aan ons hoofd.

Nu vinden velen dit gebruik wat ik nu vertel niet kunnen, helaas, het is niet anders denk ik.

Met constateert de schade, en door wie dit gepleegd word, welnu, direct aktie, en handelen.

Straffen en uuitzetten, dat is een hele goede rake boodschap voor dit soort uitschot, wij als beveiligers zien heel erg vaak iets gebeuren, en we handelen wel, maar zijn ook aan handen gebonden, we mogen haast niets.

Ik vind het gemeen goed, dat mensen elkaar helpen als ze dergelijke zaken zien gebeuren, samen staan we sterk, maar dat vergeten velen van ons.

Natuurlijk zijn er grenzen, ze kunne gewapend zijn, en dit soort confrontaties geven nu eenmaal gevaar.

Ik wens u allen veel sterkte toe met uw zuurvediende eigendommen, bescherm deze erg goed.

Met vriendelijke groet,

Ad

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...