jos16 Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Hallo Kiarijders, Ik zal mij alvast een beetje voorstellen op dit forum. Mijn naam is dus Jos, ben van bouwjaar 1962, en getrouwd. Wij willen een Kia Soul gaan aanschaffen. Gisteren naar een dealer geweest om de auto te bekijken. Het lijkt ons een fantastische auto, het is een nieuwe, we kunnen kiezen uit 3 kleuren, vanille, rood of zwart. Onze voorkeur gaat uit naar de vanille. We hebben nog niet proefgereden, eerst de inruiler op papier gezet en zijn aan het dubben of we het wel of niet moeten doen. Dan proefrijden en de beslissing doorhakken. We houden jullie op de hoogte. Quote
Jantje.2 Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Succes met de beslissing! Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de 1.6 soul in ieder geval heel lekker rijdt. Quote
El-Rio-Grande Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Hoi Jos, Welkom op het forum. De Soul is inderdaad een fraaie auto. Ben benieuwd welke het gaat worden! Groeten, Peter Quote
Peterrrrr Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Leuke auto, bij de juiste dealer ook met een leuke actie te krijgen ! En nee, ik bedoel niet alleen de dealer in Breda Quote
bigwade Posted October 3, 2010 Posted October 3, 2010 Breda, daar zat nou toch net zo'n leuke dealer ????? Quote
jos16 Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 Morgenmiddag gaan we proefrijden en zeer waarschijnlijk de Soul bestellen. Kan niet wachten, het is lang geleden dat ik zo zin had in een andere auto. Quote
jos16 Posted October 5, 2010 Author Posted October 5, 2010 Vanmiddag de knoop doorgehakt en een nieuwe Kia Soul gekocht. In de kleur vanille. Over anderhalve week krijgen we de nieuwe aanwinst al. Ik zal dan wat foto's hier neerzetten. Armsteun en zwarte velours matten worden deze week nog besteld en kunnen er dan direct in. Deze bestel ik altijd via internet, scheelt een behoorlijke duit. Quote
tugdriver Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst en een hoop rijplezier toegewenst. Ik rijd zelf al een jaar met mijn Soul diesel en bevalt mij nog steeds erg goed. Quote
Richard Limburg Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Gefelicitaart met je nieuwe aanwinst! ff wachten en dan veel veilige kilometers Quote
bigwade Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Van Harte, veel plezier ermee en ehhhhhhh.. We zijn dol op FOTO'S grtz! Quote
jos16 Posted October 7, 2010 Author Posted October 7, 2010 Ik ben zelf ook dol op foto's. Zodra ik de Soul heb zal ik foto's plaatsen hier. Nog 1 week, pffffff, wachten duurt lang. Quote
Recommended Posts