Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo beste Kia vrienden,

Ik heb wat vragen over een Kia Sorento met een 2.4 i motor.

Ik verneem dat er problemen zijn met het olie verbruik, moet ik dat verhaal serieus nemen, want er word nogal snel iets gezegd op een forum of bij problemcar, terwijl er helemaal niets van waar is.

Ik had even nagezocht in mijn systeem of deze 2.4 i motor een distributieketteng had of een riem, helaas stond de Sorento niet vernoemd, wat ik al erg raar vond.

Heeft deze Sorento een eigen motor, of is er een motor gemonteerd van een ander merk, wat tegenwoordig wel vaker voorkomt.

Heeft een Sorento met bjr 2004 nog eventueel aanmerkingen op bepaalde delen van deze auto.

Je komt tegenwoordig vaak merken tegen die nog al wat technische problemen hebben, nu is dat bij de een meer het geval dan bij een ander merk.

Ik vind echter het model erg fraai, en ben toe aan een andere auto, en aangezien dat ik een aantal malen per jaar een caravan trek, dacht ik, kom, misschien is dit de juiste auto.

Ik hoop dat ik van een van de forum leden iets mag vernemen over deze mooie auto, echter ik heb geen ervaring met Kia, en sosm moet je gewoon eens een keer een ander merk rijden.

P.S.

Ik ben een nieuw forum lid, en zal mij zeer binnenkort aan u voorstellen, dat is wel zo netjes.

Met vriendelijke groet,

Ad

Posted

Hallo Ad, welkom hier !

Voor alle vragen kun je beginnen met de zoekfunctie op dit forum te gebruiken.

Of bijv via google met www.kiaclub.nl + zoekterm in het google venster.

Er is heel wat beschikbare info over jouw auto :wink:

Suc6 !

Posted

Hallo bigwade,

Hartelijk dank voor uw info.

Ja, het is me bekend de zoekfunctie, ik ben dus op meerdere fora actief, en ik probeer me ten alletijden aan het reglement te houden, anders word het een puinhoop, en dat dienen we met zijn allen even te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Ad