Jump to content

ik ben een Newby op het Kia forum

Recommended Posts

Hallo beste Kia forum leden,

Ik ben dus een nieuw forum lid, en hoop dus nog vaak op dit forum te kunnen lezen en schrijven.

Mijn naam is Ad, ben 54 jaar jong, mijn schermnaam is dus flierefluiter, gewoon een naam die ik gewoon leuk vond, maar eigenlijk niets van doen heeft met mijzelf.

Ik woon in het Zuid-Westen van Brabant tegen de Zeeuwse grens, eigenlijk haast onder de rook van Antwerpen.

Ik ben actief op vele auto fora, of het nu Japanse, Koreaanse of Duitse of Engelse merken zijn, dat maakt voor mij geen enkel verschil.

Ik had dus al een vraag geschreven op dit forum, onder de Sorento.

En heb daar bij geschreven dat ik mij nog even bekend zou maken bij u allen.

Ik ben dus al reeds een goede 42 jaar actief met de auto hobby, maar dat beperkt zich bij mij niet enkel tot personen auto's, ik heb ook heel erg vaak aan de 50 tonners gewerkt en gerepareerd, maar ook daar bleef het niet bij, ik heb een hele brede hobby wat voertuigen betreft, zo ook mijn interesses, verder ben ik ook bekend met het grondverzet materieel, zoals de Volvo dumpers en shovels.

Gewoon eigenlijk alles wat gemotoriseerd is, dat heeft mijn belangstelling.

Alles wat wielen heeft en een motor, dat vind ik prachtig, volgens mij heb ik volgens zeggen van de vriendenkring eigenlijk olie en brandstof in mij aderen lopen, maar dat gaat mij een beetje te ver, zou ook niet gezond zijn ook denk ik.

Verder heb ik eigenlijk alle voorkomende werkzaamheden al gedaan aan auto's, van plaatwerk tot aan motor een aandrijfwerk en ophanging.

Van oldtimer tot aan eigenlijk aan vele merken tot aan de de 50 tonner.

Een aantal vrienden van mij hebben garagebedrijven, en ben daar ook erg vaak te vinden, steek daar ook wel eens mijn handen uit de mouwen, ik kan dat toch niet laten.

Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen omschrijven wat mijn interesses zijn.

Ik ben verder getrouwd en heb 2 dochters, een daarvan heeft haar vleugels al uitgeslagen, de 2de staat op het punt te vertrekken, en dan word het een beetje stiller in huis.

Ik ben tot 1989 beroeps chauffeur geweest, ben bekend met gevaarlijke stoffen, en heb dus tankwagen gereden in binnen en buitenland.

verder heb ik ook andere goederen verreden, zoals containers.

Vanaf 1993 ben ik actief geweest tot 2006 in de bedrijfsbeveiliging, en ben nu aangewezen op de WAO door een aantal operaties die mislukt zijn, en ons leven goed overhoop heeft gehaald, en ik kan mijn wzh niet meer uitvoeren, dit belemmert ook mijn auto hobby, die ik nu nog maar mondjesmaat kan uitvoeren, helaas.

Dat is dus ook de ware reden dat ik op vele auto fora actief bezig ben, en zo toch nog iets van mijn hobby kan uitvoeren, daar anderen te kunnen helpen, dat schept voor mij veel genoegen.

Niet dat ik nu de gehele dag achter het scherm zit, want dat kan niet, ik heb ook nog wat andere bezigheden, dan de pc.

Veredr hoop ik nog heel vaak met u allen gezellig te kunnen schrijven op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Ad

Hallo beste bigwade,

Hartelijk dank voor uw leuke complimenten, dat woord door mij erg gewaardeerd.

Maar, ik ben eigenlijk altijd erg bezig met deze hobby, als ik een probleem herken of denk te herkennen van een lid, dan schrijf ik altijd direct de mogelijke oplossing neer.

Zo wil ik best eens even de tijd nemen om eens even te brainstormen, mogelijk komt er dan toch iets boven, ik heb al vele problemen kunnen oplossen, en heel vaak ook gewoon hard op denken op een topic, vaak krijg je vanzelf bijval van de forumleden, en dat is nu het leuke van een forum, elkaar bijstaan, daar doen we het toch voor!

Verder vind ik respect voor elkaar erg goed, voor minder moeten we het echt niet doen, elkaar waarderen.

Laat mij maar flierenfluiten, ehhh schuiven bedoel ik, hahaha.

Met vriendelijke groet,

Ad