cycloon60 Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Had liever gehad dat ze eens wat kwamen leveren in de regio Den Haag zit nu al 4 maanden te wachten.Maar wil hem nu ook pas in het nieuwe jaar zonde van mijn geld om hem in december nog op naam te nemen. In barendrecht mogen ze ook wel even komen hoor. Half september besteld en nog geen leveringsdatum gehad. Alleen een schatting van ongeveer wanneer die wordt geleverd. Quote
palimi Geplaatst 13 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 December, 2010 In barendrecht mogen ze ook wel even komen hoor. Half september besteld en nog geen leveringsdatum gehad. Alleen een schatting van ongeveer wanneer die wordt geleverd. Hallo, Ja mij doen ze ook elke keer een schating van levertijd geven, maar elke keer krijg ik weer een smoes met ze weten nog niks. Laatste keer dat de dealer belde vertelde hij dat het aan het panoramadak ligt die scheint moeilijk leverbaar te zijn. maar in de hyundai word hij bij de duurste uitvoering gelijk geleverd zonder bij te hoeven betalen. Maar wat voor schating gaven ze jou als ik vragen mag en wat voor uitvoering heb jij gekocht ? ( ik heb de exclusive uitvoering automaat met panoramadak kleur machine silver). Quote
cycloon60 Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Hallo,Ja mij doen ze ook elke keer een schating van levertijd geven, maar elke keer krijg ik weer een smoes met ze weten nog niks. Laatste keer dat de dealer belde vertelde hij dat het aan het panoramadak ligt die scheint moeilijk leverbaar te zijn. maar in de hyundai word hij bij de duurste uitvoering gelijk geleverd zonder bij te hoeven betalen. Maar wat voor schating gaven ze jou als ik vragen mag en wat voor uitvoering heb jij gekocht ? ( ik heb de exclusive uitvoering automaat met panoramadak kleur machine silver). Bij mij gaven ze eerst in de week van 14 januari 2011 en daarna werd het tweede helft januari. Op zich heb ik geen bijzondere dingen. Ik heb de 2.0 crdi executive plus pack versie met een trekhaak besteld. Welke schatting hebben ze jou gegeven? Quote
palimi Geplaatst 13 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 December, 2010 Bij mij gaven ze eerst in de week van 14 januari 2011 en daarna werd het tweede helft januari.Op zich heb ik geen bijzondere dingen. Ik heb de 2.0 crdi executive plus pack versie met een trekhaak besteld. Welke schatting hebben ze jou gegeven? Ze hebben me nu een schating gegeven van eind december 2010, maarja dan hoef ik hem pas in januari van 2011. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het wel nog langer gaat duuren dan die schating. Quote
cycloon60 Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Ze hebben me nu een schating gegeven van eind december 2010, maarja dan hoef ik hem pas in januari van 2011.Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het wel nog langer gaat duuren dan die schating. Ik heb helaas ook dat vermoeden. Nu maar hopen dat het niet zo is en dat ik lekker in januari in mijn nieuwe auto kan rijden. Quote
bertuswever Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Hoi ook ik ben nieuw hier. Dacht nu heb ik er 1 besteld nu maar eens in het internet duiken wat er te vinden is over deze auto. en tja dan kom je hier,moet zeggen goede site heb al veel info gevonden op deze site. Ik heb mijn sportage eind nov. besteld en kreeg te horen 3 a 4 maanden levertijd . Ben benieuwd of hij geleverd wordt in deze genoemde 3 a 4 maand. Wat mij betreft mag hij ook in januari komen J Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Welkom hier Nou ben ik toch benieuwd...... Als ik een auto ga kopen en daadwerkelijk het contract tekenen ga ik dus eerst zoeken op het www. Jij komt er NA het tekenen achter dat er zoiets als dit forum bestaat. Leg es uit ? grtz! Quote
bertuswever Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Nou had voor ik dit forum had gevonden al heelllllll wat youtube filmpjes gezien met testdrive enz enz . Maar kwam vanavond dit forum tegen en tja hiervoor zat ik op een opel forum (vectra C). En eerlijk bekennend ben ik voor het uiterlijk gevallen van de nieuwe sportage Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Betalen de leden hierboven die hun Sportage hebben besteld de hoofdprijs aan BPM of zijn die prijzen ala 2010 vastgepind....... Quote
bertuswever Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 (aangepast) De vermoedelijke prijzen van mijn Sportage Exclusive automaat . Zouden volgens de dealer 1300 euro duurder zijn dan in 2010. Dit als de auto niet bij kia nederland op voorraad is. in mijn geval was deze niet op voorraad. zie ook :http://www.autoweek.nl/myweblog.php?id=1065 1. In 2009 zal de BPM inderdaad voor de meeste auto 13 December, 2010 aangepast door bertuswever Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Dus jij mag 1300 euro extra aftikken ook al is de auto volgens 2010 prijzen besteld ? Quote
bertuswever Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Daar komt het kort gezegd wel op neer. Of het precies 1300 euro wordt kon nog niet gezegd worden. Koopcontract staat op prijs 2010 maar in de kleine lettertjes staat wel het BPM /Co2 verhaal En als ik op internet lees kan het verhaal wel kloppen BPM verlaagd CO@ verhoging zou betekenen dat de auto duurder wordt. Ik wacht wel af wat het bedrag wordt. Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Is dat dan ook voor de mensen die in aug/sept/okt een diesel/of 4wd oid besteld hebben ? Dan zou ik me knap bescheten voelen als ik 1300 eu of meer extra af zou mogen tikken. Quote
bertuswever Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Dat was ook een discussie punt wat ik met mijn dealer had. Koop een auto in 2010 maar kan pas in febr./ maart geleverd worden en dan ook nog het prijs verschil. Antwoord was dat het een overheid wijziging was en dat kia daar niks aan kon doen. Dit heeft ook bij mij 2 dagen geduurd dat ik dacht ik wil toch deze auto hebben dan maar door de zure appel heen en afwachten wat het wordt. En als de auto niet op voorraad staat bij kia Nederland dan loop je kans dat je een verhoging krijgt bij afleveren. Wat ik hoorde dat een diesel wel 2250 euro meer gaat kosten. Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Moest het even opzoeken.. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=47935&postcount=6 Maar het gaat er een beetje om wat er is afgesproken met de dealer in aug/sept/okt/nov. Prijzen 2010 ? Quote
bertuswever Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 mmmm klopt het verhaal van de dealer toch. Quote
palimi Geplaatst 14 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2010 Moest het even opzoeken..http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=47935&postcount=6 Maar het gaat er een beetje om wat er is afgesproken met de dealer in aug/sept/okt/nov. Prijzen 2010 ? Hallo Big wade, Ook ik heb mijn kia sportage automaat op 30 augustus besteld, mij werd door de dealer gezegt dat hij binnen 3 weken geleverd zou worden omdat er volgens zijn lijst toen er nog 1 op voorraad was met dat type en uitvoering en kleur bij Kia Nederland. Nu was dat niet het geval en werd er eerst gezegd het word oktober toen weer november en nu word het eind december, maar ik ging er van uit dat hij dus gewoon binnen de maand geleverd zou worden dus ik heb niks vast gelegd over eventuele bpm verhogingen van het jaar 2011. Nu heb ik een vermoede dat jij bij Kia Nederland werk kan jij mij vertellen wat de mogelijkheden zijn om te achter halen wat de preciese levertijd van een sportage is of weet jij waar ik dat wel vandaan kan halen wand mijn dealer maakt er elke keer een ander verhaal kwa levertijd van. Groeten Quote
bigwade Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 dus ik heb niks vast gelegd over eventuele bpm verhogingen van het jaar 2011.Nu heb ik een vermoede dat jij bij Kia Nederland werk kan jij mij vertellen wat de mogelijkheden zijn om te achter halen wat de preciese levertijd van een sportage is of weet jij waar ik dat wel vandaan kan halen wand mijn dealer maakt er elke keer een ander verhaal kwa levertijd van. Groeten HAHA, nee ik heb niks met Kia te maken hoor en weet dus niks van levertijden. Maar ik zou toch even langs je dealer gaan om e.e.a. vast te leggen. Wat heb je voor iets bijzonders besteld dat dat zo lang duurt ? Quote
palimi Geplaatst 14 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2010 HAHA, nee ik heb niks met Kia te maken hoor en weet dus niks van levertijden.Maar ik zou toch even langs je dealer gaan om e.e.a. vast te leggen. Wat heb je voor iets bijzonders besteld dat dat zo lang duurt ? Hallo weer, Jammer dacht kan het altijd proberen toch hahaaaha. Nou volgens mij hebben we niks byzonders besteld : sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur zilver (machine) met alle extra's Panoramadak Met vol zwart lederen bekleding. Volgens mij toch niks geks dacht ik zo. :wink: Quote
bertuswever Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 (aangepast) Hallo weer,Jammer dacht kan het altijd proberen toch hahaaaha. Nou volgens mij hebben we niks byzonders besteld : sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur zilver (machine) met alle extra's Panoramadak Met vol zwart lederen bekleding. Volgens mij toch niks geks dacht ik zo. :wink: Hoi palimi Als je de kleur sirius silver bedoeld deze heb ik ook besteld sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur sirius silver ook met alle extra's Panoramadak Met vol zwart lederen bekleding. zie ook: 14 December, 2010 aangepast door bertuswever Quote
bigwade Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 (aangepast) sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur zilver (machine) met alle extra's Panoramadak Met vol zwart lederen bekleding. Volgens mij toch niks geks dacht ik zo. :wink: Ah zoals bowie97 's auto..... Stoere uitvoering ! Wat je nekt is dat dak, dat schijnt een lange levertijd te hebben. Maar ga voor de zekerheid toch even langs de dealer want vanwege bpm is de automaat-versie zomaar 1200 eu duurder in 2011 14 December, 2010 aangepast door bigwade Quote
palimi Geplaatst 14 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2010 Hoi palimiAls je de kleur sirius silver bedoeld deze heb ik ook besteld sportage exclusive 2.0 liter automaat kleur sirius silver ook met alle extra's Panoramadak Met vol zwart lederen bekleding. Hallo, Nee wij hebben de kleur Machine zilver besteld. Maar inderdaad wat ik al van meerdere heb gehoord is dat het panoramadak de levering vertraagd. Quote
sjomon Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 Goedenavond, Ik heb een 2.0 cvvt executive plus pack eind november besteld. Ik kreeg een verwachte leverdatum door van week 16 2011 te horen:-|. Volgens mij lopen de tijden dus hard op en lijkt het erop dat ze de levertijden van zusje hyundai ix35 willen gaan verslaan (nog langer dus) Quote
bertuswever Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 Goedenavond,Ik heb een 2.0 cvvt executive plus pack eind november besteld. Ik kreeg een verwachte leverdatum door van week 16 2011 te horen:-|. Volgens mij lopen de tijden dus hard op en lijkt het erop dat ze de levertijden van zusje hyundai ix35 willen gaan verslaan (nog langer dus) in het zilver staat nog 1 in de showroom bij kia (Enschede) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.